關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2005 培正 K3 高信班家長平台
樓主: 彥彥媽咪
go

2005 培正 K3 高信班家長平台 [複製鏈接]

Rank: 4


538
41#
發表於 05-9-17 12:05 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

The $550 reservation fee is NOT a contract. PC can cancell the reservation but they will refund the $550 to you.

Moreover, even if you have paid the $550 and do NOT join the lucky draw, it does NOT imply that your kid MUST get a P1 seat in PC. Do you remember Mr Lee said last Saturday that all pupils MUST pass the promotion exam (升班試) first.

Of course, if PC cancell the reservation because (1) your kid fails the promotion exam, OR (2) other reasons e.g. join the lucky draw, they will refund the $550 to you.

By the way, do you have the "Application Form For Admission to Primary One"? If yes, please read the Declaration #6 of the first page. (just above your signature).

The above are what I know from difference sources. Please confirm with the school. If the information is no longer valid, please update us. Thanks.


kt1 寫道:
Wanleung,

The school will know that the children is joining the lucky draw, but they cannot cancell the reservation unilaterally.

Rank: 5Rank: 5


1735
42#
發表於 05-9-17 14:54 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Surely they can cancel the reservation and make the refund. However, it is reasonable that they will advise you before taking this action and will give you a choice between PC and lucky draw before they actually cancel it.

viewer 寫道:
The $550 reservation fee is NOT a contract. PC can cancell the reservation but they will refund the $550 to you.

Moreover, even if you have paid the $550 and do NOT join the lucky draw, it does NOT imply that your kid MUST get a P1 seat in PC. Do you remember Mr Lee said last Saturday that all pupils MUST pass the promotion exam (升班試) first.

Of course, if PC cancell the reservation because (1) your kid fails the promotion exam, OR (2) other reasons e.g. join the lucky draw, they will refund the $550 to you.

By the way, do you have the "Application Form For Admission to Primary One"? If yes, please read the Declaration #6 of the first page. (just above your signature).

The above are what I know from difference sources. Please confirm with the school. If the information is no longer valid, please update us. Thanks.


[quote]
kt1 寫道:
Wanleung,

The school will know that the children is joining the lucky draw, but they cannot cancell the reservation unilaterally.
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


3326
43#
發表於 05-9-17 17:43 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

viewer:

Excuse me....wanna clarify something again here:  you said "Moreover, even if you have paid the $550 and do NOT join the lucky draw, it does NOT imply that your kid MUST get a P1 seat in PC. Do you remember Mr Lee said last Saturday that all pupils MUST pass the promotion exam (升班試) first."

Mr Lee - Do you mean 李校長?? If yes, I am sorry that may be I missed that part about "promotion exam", yet what I got from the briefing last Sat is that as long as we filled in the form and paid the fee to reserve a seat, then for sure the school will save one for us, that's why 佢先叫我地唔係想讀就唔好嘥, 俾其他想考嘅外人可以多個機會...之類.....咁我就唔明 in that case, why the P1 place will be cancelled (no matter there is a promotion exam or not, I supposed that is a kind of "formality" only here?)



Rank: 5Rank: 5


1735
44#
發表於 05-9-17 18:41 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪,

Pui Ching must give a place to their students if they want to.

Rank: 6Rank: 6


6043
45#
發表於 05-9-19 00:52 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

令 學 生 慣 看 英 文   助 銜 接 大 學 課 程
培 正 校 長 撐 中 英 夾 雜 授 課

【 本 報 訊 】 教 育 統 籌 委 員 會 正 制 訂 新 中 學 教 學 語 言 指 引 , 中 文 中 學 香 港 培 正 中 學 數 十 年 來 在 高 中 一 直 採 取 「 中 英 夾 雜 」 模 式 , 使 用 英 文 教 科 書 配 以 廣 東 話 授 課 , 該 校 校 長 葉 賜 添 昨 力 撐 這 種 模 式 有 效 , 批 評 教 統 局 硬 要 學 校 選 擇 全 中 或 全 英 授 課 , 不 認 同 培 正 的 中 英 夾 雜 授 課 。

教 育 評 議 會 昨 在 北 角 的 教 師 中 心 舉 行 中 學 教 學 語 言 研 討 會 , 約 有 一 百 名 教 師 及 學 生 出 席 。 教 育 統 籌 局 不 贊 成 中 學 在 上 課 時 採 用 中 英 夾 雜 模 式 , 但 香 港 培 正 中 學 校 長 葉 賜 添 在 會 上 表 示 , 數 十 年 來 中 四 及 以 上 的 理 科 科 目 , 學 生 都 是 採 用 英 文 教 科 書 上 課 , 而 教 師 則 以 廣 東 話 授 課 , 該 校 今 年 會 考 便 有 學 生 考 獲 十 A 佳 績 。

「 可 惜 教 統 局 唔 認 同 」

葉 賜 添 解 釋 說 , 學 習 英 文 與 其 他 科 目 知 識 是 兩 回 事 , 用 英 文 書 上 理 科 課 堂 , 學 生 可 增 加 接 觸 英 文 , 令 他 們 可 習 慣 看 英 文 教 材 , 有 助 日 後 銜 接 大 學 課 程 , 「 用   幾 十 年 , 行 之 有 效 , 亦 都 培 育 好 多 人 才 。 」

葉 又 說 , 在 這 種 中 英 夾 雜 下 學 習 的 學 生 , 除 了 因 少 說 英 語 而 令 英 語 會 話 能 力 較 差 外 , 寫 及 看 英 文 均 「 掂 」 , 「 可 惜 教 統 局 要 學 校 全 中 或 全 英 , 唔 認 同 我  。 」

昨 日 出 席 的 香 港 仔 培 英 中 學 教 師 姜 玲 華 贊 同 培 正 中 學 的 教 學 法 , 她 亦 透 露 校 內 一 班 高 中 理 科 生 也 是 以 同 樣 形 式 上 課 , 學 生 普 遍 未 有 大 問 題 。 由 一 間 英 文 中 學 轉 到 葵 芳 獅 子 會 中 學 ( 中 文 中 學 ) 就 讀 中 六 的 鄧 曦 雯 昨 發 言 時 說 , 為 接 駁 大 學 , 中 學 應 由 中 一 開 始 以 英 語 授 課 , 「 語 言 要 時 間 浸 淫 , 中 四 係 重 要 階 段 , 到 時 先 轉 會 太 急 。 」

(蘋果日報 2005.9.18)

wanleung 寫道:

其實我唔明Pui Ching 中學會考考syllabus B 同Math, Bio, Chem 用英文書, Why 叫中中?  


170
46#
發表於 05-9-19 15:26 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


170
47#
發表於 05-9-19 16:15 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
48#
發表於 05-9-19 20:16 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

文熙mummy:

好開心係度見到你呀.....真係好...終於等到呢一日可以同自己仔仔班d家長交流交流 (話時話, 我等咗呢一刻都成三年喇.... )

回應你發言..我又有嘢想攞出嚟傾吓:

(1) 其實上次聽完李校長個小一講座, 因為我真係聽唔到佢好明確咁話"抽唔到獎都會收番", 所以我都對上年張先生講話"學校比出去抽"呢個 point 有d保留, 因為李校長真係畢竟冇親口講過, 所以我真係有理由懷疑我地個位會有機會被取消...諗諗吓的話又唔敢試喇....

(2) 但據我所知, 1st round 培正應該唔知, 因為我地係直接遞 form 比心儀個間學校, 就算收, 都要我地 accept then 個間學校就會通知教統局我地小朋友已經有學校收, 唔駛搞珠, so if 我地唔 accept, then 應該冇問題, 問題係 if 唔收 or 我地唔 accept 都會自動將我地小朋友個名放落去搞珠 list, then before 搞珠 result 公佈, 教統局就會將個派位 list 通知培正, then 培正就有 chance cancel 我地個學位....所以要好似鑫星媽講, 要after 1st round 之後就打電話去教統局勾番個名出嚟話唔要搞珠先得, 但因為 1st round 係計分, 對我地嚟講係"以卵擊石", 所以去與唔去分別唔大, 除非我地第一輪去搏二線學校...但若係咁, 就收都未必去, 所以睇嚟都係留番響培正好d....係咪咁好d呢....   

(3) 其實我心入面一直有個諗法唔知有冇諗錯 (pls correct me if I am wrong and share your views), 因為依家所有官津校已沿用搞珠 or 計分此等"公平"機制, 咁即係無論成績好壞嘅學生都有機會派去 band 1 schools (so as band 5 schools), 換句話講, 長遠來說官津校成績將會被"一體化", 即係唔會有 band 1 or band 3, 反而可能係全部 band 2, 即係"共產"咁款, 可能政府此舉就係唔想家長太追求"名牌" - 以前之所以有咁多"名牌"無非係因為好多質素好嘅學生都被收入 band 1 school (因校長可以揀人), 所以練就 band 1 school 如虎添翼, 同其他普通學校越拉越遠

(4) 依家政府咁搞一搞, 就搞"勻"哂所有學生, 所以 band 1 school 依家都唔可以 guarantee 到佢d學生質素, 更遑論保持 band 1 地位喇....因此, 要收高質素學生一定要保留收生權 (甚至教學語言同設計課程嘅權利), that's why 近年好多有名學校都要轉直資(近期報紙有云 King's College都話研究要轉直資)去爭取呢樣嘢...

(5) 若真如此, 有料嘅學校一定唔憂收唔到好學生 (因為佢地可以為窮學生設資助, 獎學金 etc), 咁 under such situation, 質素高嘅學生 finally 都會集結在直資 or 私立學校內, 在"遇強愈強"嘅情況下, 將來好嘅直資學校會唔會同官津校更大距離??

我就係響度諗, if what I predict is correct, 咁幾年後就算考到依家呢d出名嘅官津校係咪都冇乜用呢...??

文熙mummy, 對你所講 ==> "因他不喜歡學校的氣氛:課程就教高一級,其實只是靠家長谷", 我都幾同意, 因為我一向認為d出名學校都係靠收生d質素所以先變得"名", 而學生之所以質素高係唔多唔少父母嘅 back up (無論係父母自己教又或出外補習又好都一樣), 冇咗呢d back up 根本好難只係靠好老師就有高成績學生....

所以我依家真係諗緊, 若然官津最後d成績都係會變成"平等化", 咁我不如將小朋友留響培正?! 雖然培正不見得係一等一名校, 但話哂係 run 咗咁多年, 好多 system 已經 well developed, 得唔得都已經試過好多, 再加上我都諗就算我阿仔好彩搏到 St Paul or DBS, 都好似你話齋, 唔等於 is an end, 因為真係唔知佢讀唔讀得上...

所以講到尾, 其實在我真係坦白講 : 一個"錢"字作怪,     話哂大彥仲有個細佬, 所以若培正可以唔駛錢好似津校咁, 咁我一定一d都唔駛諗就放佢地響培正 till F6/7 ga la...而且若真係有機會派到一間可以唔駛俾錢而又好嘅官津, 點解唔去? 話哂我地d中產俾咗幾廿年稅一d福利都用唔到, 真係有d唔忿氣, 但依家政府就連我地定長揀學校嘅自由都剝奪埋, 都唔知算點 , 我亦唔會"坐以待斃", 所以揀私小/直資就係唯一出路 :-x  :-x

而我亦都唔係一定要個仔讀d真係好好好勁嘅學校, 而且, 若論培正個校友 network , 佢真係一d都唔輸蝕得過 La Salle, or DBS, etc (我會形容係有過之而無不及添), 所以響人際網絡方面我反而唔擔心呀......但若要我搏將來官津學校嘅成績, 我就寧願取現眼見到嘅培正成績去作決定, 因為我真係好懷疑呢d歷史悠久嘅名校若唔轉直資而由得政府亂咁抽人入去仲可唔可以維持到佢地以前咁高嘅水準...而且培正都俾好多名校一d都唔輸蝕, 校風亦好,  that means 起碼我知佢以前幾多分, 將來又幾多分, 心中有數將來個仔會係點丫嘛.....

所以, 我諗....除非大吉利是我破產喇    , 我都係未必搏架喇 (not even the 1st round) ~~費事一陣真係抽唔到學校就算係講過都可以唔算數.....多數都會俾佢地留響培正就算....     

歡迎你地發表意見, 共商"大事"~~       


Rank: 2


40
49#
發表於 05-9-20 00:21 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

各位媽咪,你地好!

我係K2低愛班家長.見你們o甘煩惱都有d野想分享下.

回想起當初選培正時,除考慮其學術成就外,更欣賞其學生能於一校風純樸的環境下成長,10年後社會的變化如何真不得而知.學校是讓學生面對社會的最前線之地,讓孩子們過簡樸生活的時間及地方也不多,單是家庭也不可能了,畢竟為父母的我們都想孩子有更好的生活.單是這點,我於報考培正時已決定讓孩子讀下去.

加上要培養孩子的自信心的法門之一,便是讓孩子們擁有歸屬感,培正正有此功力!再者現在教改混亂,培正畢竟也是一間不俗的私校,改革之步伐大可自行調適,不用給教統局牽著子走,最終受益的也是我的孩子。

至於人脈關係方面,一方面於培正是不用擔心的,單看我們於此互相聯絡便知一二,其次說到人際關係都是孩子們的性格使然,其中更與我們的家庭教育有莫大的牽連,我自己於中小學皆是九龍塘區名校畢業,畢業後一樣有各種與別人關係好或不好的人,亦有小學畢業後入左喇沙因成績追不上最終更入了黑社會的同學仔。

各位家長們,我們的努力才是不可少的,回想當初的選擇時,可有幫到自己的決定呢?

在此謹代表你們的仔仔囡囡多謝你們的努力和用心,前面還有好長的一段路要走,願我們都一起開開心心的走這路吧!

P.S.課程A與B是指英文科而言,課程A較課程B淺,課程A取A grade才大約等於課程B中取得C grade;其他會考科目則分為中文或英文卷.
人算甚麼, 你竟顧念他;世人算甚麼, 你竟眷顧他......


170
50#
發表於 05-9-20 22:07 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


905
51#
發表於 05-9-20 22:38 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

打攪一陣,想問下通常老師會幾耐打一次電話比家長? 點解咁問係因為:
今日大碼班主任打嚟, 大碼聽到係老師打電話嚟,好想同佢講嘢,咁我又唔知問唔問老師好,咪走入書房講囉,初時都有喊,後來安靜咗,隔咗一陣,佢入嚟搵我,又話要同老師傾計,我冇理佢就同老師收線,大碼即刻    真係好失望咁喊,原來大碼爸話佢唔肯瞓同保持安靜,就係等同老師傾計,所以......  :cry:
咁我想知,幾時有機會咋.

Rank: 5Rank: 5


3326
52#
發表於 05-9-21 08:58 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

文熙 mum:

你講嘅 I strongly agree "但培養出來的傾向是老實人" ==> somehow 培正仔有個種"persistence" which is good for academic development.

我諗我會明你依家心態....依家培正有嘅唔係唔好, 係 not enough...其實可以再進一步, 但我諗學校話哂咁多件歷史, 我相信要一個"老人家"去改變真係需要唔少時間, 依家你單睇佢地同家長嘅溝通仲係咁"原始" 就知喇..

所以依家我地要諗嘅就係 take 唔 take 個 risk, 出去 (唔好理考唔考到先嘞) 係咪就可以達到我地想嘅要求呢, 這是一點, 哈...我有d似"轉工"個種感覺 - 現職公司絕對係好公司, 如無意外可以做過世, 但生活就是如此總好似若有所失, 亦覺自己能力上係可以適應多一點風浪, 新工就可能有我所要求嘅嘢, 前途亦可能會好些, 但外面是個謎, 畢竟我地都只係睇到新工的一些表面 or 道聽途說佢內部嘅事, 與實際參與總還有段距離.....咁....進退維谷, 唔去又有d唔甘心, 但內心就有d唔捨得....人生交叉點了~~~~

哈.....我依家當真有點如斯心情哇......不過, 有時我同自己講, 人對自己少d要求(but this 唔代表冇要求, 係唔好咁高)咁會唔會易d抉擇呢????     



Rank: 5Rank: 5


3326
53#
發表於 05-9-21 08:59 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

大碼BB媽媽:

I can see 低班個邊已經答咗你喇...then 我冇嘢補充 lu...     


Rank: 3Rank: 3


179
54#
發表於 05-9-21 11:23 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

各位媽咪

多謝各位的意見和分析.  

Rank: 3Rank: 3


159
55#
發表於 05-9-22 08:54 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Most of us agreed the advantages of studying in PC : 校風純樸, 有歸屬感, 不用給教統局牽著子走

‘培養出來的傾向是老實人’ – I think this could only apply for those old graduates but not for our child now.  In the past, the families who choose PC are mainly middle class and very concern about discipline.   It is the reasons of family rather than school had such impact for child development.  So I am not very worry about the students would be not smart enough.  Comments from my friends of the young PC boys/girls they are employing: responsible, willing to learn, good working altitude.  One of them is ‘too smart’ to manage.  But the standard of English is really made them less competitive.  

‘依家培正有嘅唔係唔好, 係 not enough...其實可以再進一步’  --  that involves changes of manpower (e.g. use mandarin for teaching Chinese), financial resources and of course the altitude of the school management.  It is not under our control and I could only consider the existing situation in PC.

Comparing with other primary schools in Kowloon, PC is good especially for me as it is a boys and girls school, well organized, stable studying environment, no elite class, not much pressure, not expensive and ..  has a good Secondary school net.  If my kids studied well in PC, I could have many choices for applying a good secondary school for them.

I knew some parents who planned to send their child study overseas like to study here to strengthen their child’s Chinese, Mathematics and discipline.

As told by Principle Lee in parent meeting, we should choose the school which fit your child the best.  Some of parents choose PC are just because of the reputation / name of PC.  Finally, they let their child left the school as they found that she could not meet their requirements.

If English and Mandarin are the most important criteria, PC is not your cup of tea.

Just want to share my view with K3 parents.

Rank: 5Rank: 5


3326
56#
發表於 05-9-22 10:39 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all,

After all these discussions about PC, I guess most of you (and me too) will know how to choose a school which fits our kids now, so it's now your quiet time to think about it yourself la...   

Then 不如轉吓話題又講吓學校d updates ar...

最近小朋友有冇講吓佢地學緊d乜呀...??   我又乘機想"對吓答案"嘛~~嘻嘻~~   

大彥講我知今年個英文老師叫 Miss Shirley wor...又話個個週記可以交可以唔交, 不過交咗有貼紙架...但係咪寫乜都得架...我又唔見佢自己主動寫...所以都唔知叫佢寫乜好...

請問你地仲知唔知有d乜嘢要帶 or 做番去而又冇寫手冊架...有嘅唔該講嚟聽吓丫...Thanks!!
  

仲有, 你地係咪個個都會去 Oct 10 旅行架...到時大家一齊又傾吓偈丫....     

Rank: 3Rank: 3


179
57#
發表於 05-9-23 09:52 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪

我們高信班家長好像好busy, 好小上BK.  

Today 是考語文, 你有冇同彥彥review D 語文呀? 個個週記囝囝話寫乜就寫乜, last time 寫regarding 中秋節的.  佢英文老師係叫 Miss Shirley.  我囝囝記得彥彥有幾多貼紙.

Rank: 5Rank: 5


3326
58#
發表於 05-9-25 11:42 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

wanleung

其實我諗佢地都有上, 不過唔係個個有時間打 response 喇...unless for very important matters....

唔緊要喇...我地傾住先囉....遲dd人睇睇下就會入嚟架喇..

Friday 考語文呀...    嘻嘻..我都冇留意, 係你依家講之後我先知咋...不過我問大彥佢都話識 (希望係喇...)

大彥都仲未開始寫週記呀....哎...要努力d先得~~

我想問吓你平時除咗學校d功課之外仲有冇比 supplementary exercises 之類佢做架...我自己就另外會叫佢寫d copy book 練吓咁....唔知夠唔夠...     :  :


170
59#
發表於 05-9-25 22:19 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


179
60#
發表於 05-9-26 10:20 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

熙熙媽:

我仲15 16!! we have one week to consider.  數學唔知同囝囝讀什麼.

May call you this week if I make decision.

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖