關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 家長恐子女變「做功課機器」
樓主: 王家爸爸
go

家長恐子女變「做功課機器」 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


287
41#
發表於 14-6-16 01:17 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Yanamami+於+14-6-15+22:41+編

原帖由 Yanamami 於 14-06-15 發表
本帖最後由 Yanamami 於 14-6-15 22:41 編輯
咦,你追蹤我,唔通我做咗名星



點評

Yanamami  睇過d post都有d印像~  發表於 14-6-16 07:54

Rank: 5Rank: 5


1069
42#
發表於 14-6-16 02:35 |只看該作者

引用:大家怕唔怕?

原帖由 王家爸爸 於 14-06-13 發表
大家怕唔怕?
怕什麼?



Rank: 5Rank: 5


1069
43#
發表於 14-6-16 02:37 |只看該作者

引用:我阿仔有時D嘢多到要一路做功課,一路餵佢

原帖由 xyzroom 於 14-06-14 發表
我阿仔有時D嘢多到要一路做功課,一路餵佢食飯,做到11点都未完,我都要幫佢手填吓顏色。試过佢真係好眼瞓 ...
轉校啦!



Rank: 5Rank: 5


1069
44#
發表於 14-6-16 02:40 |只看該作者

引用:Quote:xyzroom+發表於+14-6-14+23:19+我阿

原帖由 王家爸爸 於 14-06-15 發表
做到11点都未完?
邊間學校的老師咁大整蠱?
點可能會做到甘夜,其實會唔會問題在小朋友到!



Rank: 5Rank: 5


1069
45#
發表於 14-6-16 02:40 |只看該作者

引用:同意!能力也可能是問題,找中原因 +

原帖由 superccc 於 14-06-15 發表
同意!能力也可能是問題,找中原因
May be SEN.



Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15


132916
46#
發表於 14-6-16 08:55 |只看該作者
bigboy129 發表於 14-6-16 02:40
May be SEN.
Special Educational Needs?


28893
47#
發表於 14-6-16 11:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15


132916
48#
發表於 14-6-16 12:39 |只看該作者
yuenkw 發表於 14-6-16 11:55
呀仔都係 sfa 讀小二,一星期有一、兩日係學校已完成當日功課,平時九點半前已經訓緊,考試日都未試過十點 ...
有趣,點解同一間學校有兩種完全不同的意見?

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15


132916
49#
發表於 14-6-16 12:41 |只看該作者
是否因為高低小的區別呢?還是因為不同的老師有不同的要求?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


121924
50#
發表於 14-6-16 12:56 |只看該作者

回覆:家長恐子女變「做功課機器」

功課多少,亦要考慮孩子是否爽手,可能A孩子用30分鐘,B孩子要三個小將。

我不會看指引,我看學校一向情況及口碑,功課不用太多,如果自己選擇一間超多功課學校,又望它減少功課,是不切實際的期望。

如果在東區,你選基灣,就不要埋怨甚麼教育局,不然.何來80至90%Band 1。



God grant me the serenity
to accept the things I cannot change;
courage to change the things I can;
and wisdom to know the difference.

Rank: 12Rank: 12Rank: 12


64163
51#
發表於 14-6-16 13:21 |只看該作者
王家爸爸 發表於 14-6-16 12:39
有趣,點解同一間學校有兩種完全不同的意見?
有乜奇怪, 我小學出名谷, 一家五口都响果度讀。我覺得學校唔錯, 仲諗住俾阿囡20分入, 但家姐們幾乎用死諫形式勸我唔好制, 話係咪想谷死個囡。我讀書時又覺得好輕鬆喎。所以, 一樣米養百樣人, 就算同一阿爸阿媽出都有長短, 唔奇。

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15


132916
52#
發表於 14-6-16 13:24 |只看該作者
ANChan59 發表於 14-6-16 12:56
功課多少,亦要考慮孩子是否爽手,可能A孩子用30分鐘,B孩子要三個小將。

我不會看指引,我看學校一向情況 ...
基灣一向都系好勁的學校,記得幾年前有一次去嘉亨灣睇樓,個地產代理亦以此為賣點。聽她說,好似有一年基灣有10個學生入左SPCC和DXS。

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15


132916
53#
發表於 14-6-16 13:29 |只看該作者
little_yolky 發表於 14-6-16 13:21
有乜奇怪, 我小學出名谷, 一家五口都响果度讀。我覺得學校唔錯, 仲諗住俾阿囡20分入, 但家姐們幾乎用死諫形 ...
明白,因人而異。並沒有 One-size-fits-all 的學校。


4320
54#
發表於 14-6-16 13:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


5164
55#
發表於 14-6-16 13:44 |只看該作者

引用:Quote:仔仔錫錫你+發表於+14-6-13+22:01+好

原帖由 王家爸爸 於 14-06-14 發表
你說得對,現實情況是好多時高小生每日做家課至少需要3小時。
王爸爸,無功課的公立學校你夠吾夠膽去先美國好多公立學校亞洲人系吾去的。



http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=group&fid=5927

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15


132916
56#
發表於 14-6-16 13:49 |只看該作者
flower9 發表於 14-6-16 13:32
有時個衰豬hea住做功課, 都好激氣
似乎HEA已經是新一代的特點,由小學生到大學生都可以好HEA。所以家長教得到小朋友唔HEA已經是成功的一半。

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15


132916
57#
發表於 14-6-16 13:50 |只看該作者
Obiepapa 發表於 14-6-16 13:44
王爸爸,無功課的公立學校你夠吾夠膽去先美國好多公立學校亞洲人系吾去的。



  ...
絕對同意!

Rank: 6Rank: 6


5164
58#
發表於 14-6-16 13:57 |只看該作者

引用:Quote:Obiepapa+發表於+14-6-16+13:44+王爸

原帖由 王家爸爸 於 14-06-16 發表
絕對同意!
其實功課多,都好講學生程度。如果限制功課時間,私立直資好快全部是名校。現在的教育制度只是一個平衡方案。



http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=group&fid=5927

Rank: 6Rank: 6


5164
59#
發表於 14-6-16 14:01 |只看該作者

引用:Quote:yuenkw+發表於+14-6-16+11:55+呀仔都

原帖由 王家爸爸 於 14-06-16 發表
有趣,點解同一間學校有兩種完全不同的意見?
程度不同,搞精英學校,精英班,又有人鬧



http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=group&fid=5927

Rank: 6Rank: 6


5164
60#
發表於 14-6-16 14:03 |只看該作者

引用:Quote:ANChan59+發表於+14-6-16+12:56+功課

原帖由 王家爸爸 於 14-06-16 發表
基灣一向都系好勁的學校,記得幾年前有一次去嘉亨灣睇樓,個地產代理亦以此為賣點。聽她說,好似有一年基灣 ...
你又跟蹤人???



http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=group&fid=5927
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖