關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 九龍城迦南幼稚園,請給意見...
樓主: 涼媽媽
go

九龍城迦南幼稚園,請給意見... [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3988
41#
發表於 12-11-19 16:48 |只看該作者

引用:學校名氣未夠KV,+SC,+KM,+York,+甚至SN也可

原帖由 himuimui 於 12-11-19 發表
學校名氣未夠KV, SC, KM, York, 甚至SN也可能高過佢,考直資小學冇優勢。

haha, my son studies in KLN To ...
Only based on 無學卷下計



Rank: 3Rank: 3


410
42#
發表於 12-11-19 17:28 |只看該作者

回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...

其實迦南課程唔錯,但論呢間環境,如有學券,一定會讀,但冇學券就好難說服自己接受。其實迦南可以好似啟思咁,某些分校保留學券,咁吸引力大好多。



Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12062
43#
發表於 12-11-20 11:37 |只看該作者
cclemon2009 發表於 12-11-19 16:46
兩個小朋友差不多表現,一間係kv一間係cannan,學校會偏向邊間呢? 更重點係cannan已無學卷,如果SC, KV or ...

我鍾意迦南並不因為佢係有學卷還是冇學卷, 而係佢的平均.  雖然我細仔係享有尾班車學卷, 但就算佢係今年先 n1, 明年即使冇學卷, 我仍會選擇迦南.  所以我當年冇出去考任何 k1, 一心一意等直升.

Rank: 5Rank: 5


1104
44#
發表於 12-11-20 11:59 |只看該作者
chanwendy 發表於 12-11-20 11:37
我鍾意迦南並不因為佢係有學卷還是冇學卷, 而係佢的平均.  雖然我細仔係享有尾班車學卷, 但就算佢係今年先 ...

請問你在那間?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12062
45#
發表於 12-11-20 14:38 |只看該作者
涼媽媽 發表於 12-11-20 11:59
請問你在那間?

九龍塘

Rank: 5Rank: 5


3988
46#
發表於 12-11-20 15:27 |只看該作者

引用:Quote:涼媽媽+發表於+12-11-20+11:59+請問

原帖由 chanwendy 於 12-11-20 發表
九龍塘
我一向都說如果要讀迦南,首選一定係金巴倫道那間



Rank: 4


579
47#
發表於 12-11-20 15:47 |只看該作者

回覆:cclemon2009 的帖子

如果你是睇名氣而不知仔女需要咁就難揾。 sc 同根德 唔係個個細路都讀到, 而且係唔係讀左一定讀到名小學又唔一定。 我寧願揀學費中間又適合到小孩讀, 當然如果佢合適sc,  多多錢都比佢讀。 不過每個人撰擇唔同, 無話邊個岩邊個錯。

但我覺得而家教育好失敗, 咁細過就不斷強迫, 無晒我地以前開心童年



Rank: 5Rank: 5


1104
48#
發表於 12-11-21 13:25 |只看該作者
回復 cyberz 的帖子

我非常之認同~現在沒童年了~不像我們天真~

Rank: 4


618
49#
發表於 12-11-21 14:31 |只看該作者

回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...

請問金巴侖道正校有學卷嗎?




Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12062
50#
發表於 12-11-21 15:00 |只看該作者
ryuurakai_ghost 發表於 12-11-21 14:31
請問金巴侖道正校有學卷嗎?

迦南係全線退出學卷的.

Rank: 4


618
51#
發表於 12-11-21 15:11 |只看該作者

回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...

chanwendy
Thank you for your information!
如果宜家無學卷,學費大約幾多呀?



Rank: 4


579
52#
發表於 12-11-21 15:16 |只看該作者

回覆:ryuurakai_ghost 的帖子

大約3350 連雜費



Rank: 5Rank: 5


1104
53#
發表於 12-11-22 16:04 |只看該作者

回覆:ryuurakai_ghost 的帖子

每—所不同的



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖