- 在線時間
- 24 小時
- 最後登錄
- 25-9-30
- 國民生產力
- 2
- 附加生產力
- 930
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-2-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 233
- 主題
- 17
- 精華
- 0
- 積分
- 1165
- UID
- 124946
 
|
或者無聊講下自己既經歷, 我自己係一個好反叛既人,我從來都唔想聽阿媽講野,覺得佢好煩!所以我覺得逼仔女都係無用. 屋企裏只得我一個讀得成書, 其實我由小到大都唔洗點讀都考得幾好,記憶力極好(不過而家生完兩個咩記憶力都無晒)上大學都可以讀得好hea,(我唔係晒命,因為我d仔女真係完全遺傳唔到)但我從未珍惜過任何一個機會,只因我自己既態度唔好, 呢樣野令我就算讀書幾叻,都唔係好有成就(好彩我係女人&有老公養家), 比起我成績差好多,但因態度好, 都可以有好既成就! 但係我從來都唔羨慕其他人,因為呢個就係我既人生,唔係阿媽要我得到既人生! 現在有我幸福的家庭,有健康的子女,真是得來不易!
我覺得培養仔女要有感恩的心, 感激得到的一切, 其次係態度,工作及學習態度唔好, 做任何野已經係失敗左! 所以學野不是多,是要在學野的經歷培養出仔女的正確人生觀,呢樣先至係最持久的教育!
我阿女性格似足我,但無運氣,讀書能力弱, 所以我覺得,生左佢好似要我將自己人生既路行多一次咁, 我覺得我自己都成長緊!
我自己都學習緊,點樣可以對子女有信心d,唔好成日睇到佢地既不足,而不停要佢地學呢樣那樣 !
或者你地有無諗過自己既人生係點? 你地係唔係自己無自信,係唔係都係做野好辛苦呢? 係唔係做人好大壓力呢?覺得自己和子女欠缺了什麼,所以不斷去用學野來填補呢d空隙呢? 學習了解自己,了解子女,才會令子女成長得更健康! |
|