關於集團
集團品牌
廣告查詢
工作機會
GirlStyle 女生日常
HolidaySmart 假期日常
Jom Explore
BusinessFocus
MamiDaily 親子日常
UrbanLife Health 健康新態度
TopBeauty
POPLADY
Kdaily 韓粉日常
PetCity 毛孩日常
Baby-Kingdom
Edu-Kingdom
MediaLens
TapNow
Maxlytics
EchoMaker
EventVibe
FaceVibe
Mintinglabs
討論區
教育王國論壇列表
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
初中教育
中學交流
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
特殊教育
特殊教育
自閉寶寶
資優教育
智能評估
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
幼兒教育
小學
中學
特殊教育
海外升學
登入
註冊
註冊新用戶,開通自己的個人中心
國王課室
登錄
|
註冊
親子王國
|
教育王國
|
BK Milk
|
KMall
|
王國誌
|
環保教育基金
|
王國國情
用戶登入
用戶名稱:
密 碼:
登入
登記帳號
忘記密碼
關閉
安全驗證
安全提問(未設置請忽略)
母親的名字
爺爺的名字
父親出生的城市
你其中一位老師的名字
你個人計算機的型號
你最喜歡的餐館名稱
駕駛執照最後四位數字
討論區
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
中學交流
初中教育
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
特殊教育
特殊教育
資優教育
自閉寶寶
智能評估
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
聯絡管理員
我的中心
首頁
討論區
BK群組
幫助
排行榜
搜索
搜索
搜尋本版
討論區
用戶
教育王國
›
討論區
›
幼校討論
›
2011年出世BB諗住讀2013年PN班請入!
1
2
3
4
下一頁
樓主:
MrsChikChik
go
2011年出世BB諗住讀2013年PN班請入!
[複製鏈接]
winpuf
私人傳訊
加為好友
winpuf
當前離線
在線時間
2 小時
最後登錄
19-5-10
國民生產力
0
附加生產力
176
貢獻生產力
0
註冊時間
12-3-14
閱讀權限
10
帖子
109
主題
37
精華
0
積分
285
UID
701474
複式洋房
複式洋房, 積分 285, 距離下一級還需 216 積分
285
41
#
發表於 12-3-18 01:51
|
只看該作者
引用:各位媽媽,你地諗住幾時幫BB報名?
原帖由
MrsChikChik
於 12-02-08 發表
各位媽媽,你地諗住幾時幫BB報名?
我仔仔係7月2011,剛開始睇緊PN班,但唔係間間學校有Playgroup同PN班,有好多學校已經要waiting list,攪到好緊張唔知有冇得讀!現在做媽媽真係白頭髮都多D!
返回頂部
Dada1115
私人傳訊
加為好友
Dada1115
當前離線
在線時間
2 小時
最後登錄
16-2-18
國民生產力
0
附加生產力
312
貢獻生產力
0
註冊時間
11-5-20
閱讀權限
10
帖子
84
主題
9
精華
0
積分
396
UID
747170
複式洋房
複式洋房, 積分 396, 距離下一級還需 105 積分
396
42
#
發表於 12-3-19 13:49
|
只看該作者
報到!! 我個B 11年11月.. 細B.. 仲未報任何nursery 呀, 請問有邊間可以介紹?
返回頂部
Cocoyuan
私人傳訊
加為好友
Cocoyuan
當前離線
在線時間
40 小時
最後登錄
16-10-13
國民生產力
0
附加生產力
502
貢獻生產力
0
註冊時間
11-5-23
閱讀權限
10
帖子
24
主題
10
精華
0
積分
526
UID
748372
別墅
別墅, 積分 526, 距離下一級還需 475 積分
526
43
#
發表於 12-3-19 16:06
|
只看該作者
11年1月b女.
開始搵學校讀pn
返回頂部
starstarbb
私人傳訊
加為好友
starstarbb
當前離線
在線時間
1 小時
最後登錄
12-3-21
國民生產力
0
附加生產力
66
貢獻生產力
0
註冊時間
11-7-29
閱讀權限
10
帖子
4
主題
0
精華
0
積分
70
UID
781894
洋房
洋房, 積分 70, 距離下一級還需 31 積分
70
44
#
發表於 12-3-19 18:54
|
只看該作者
我個B係11年5月出世~屯門區有冇邊間好介紹~?!
我咩都唔識...
想請問幾月出世先為之大仔/幾月出世先為之細仔~?!
返回頂部
stephentcw
私人傳訊
加為好友
stephentcw
當前離線
在線時間
55 小時
最後登錄
16-7-7
國民生產力
0
附加生產力
713
貢獻生產力
0
註冊時間
11-5-8
閱讀權限
10
帖子
17
主題
7
精華
0
積分
730
UID
742218
別墅
別墅, 積分 730, 距離下一級還需 271 積分
730
45
#
發表於 12-3-21 00:47
|
只看該作者
請問有邊幾間已可以報名啦?
返回頂部
hopefaith
私人傳訊
加為好友
hopefaith
當前離線
在線時間
38 小時
最後登錄
16-12-14
國民生產力
0
附加生產力
493
貢獻生產力
0
註冊時間
12-2-4
閱讀權限
0
帖子
52
主題
3
精華
0
積分
545
UID
866543
禁止訪問
545
46
#
發表於 12-3-21 08:48
|
只看該作者
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
返回頂部
only.pan
私人傳訊
加為好友
only.pan
當前離線
在線時間
1 小時
最後登錄
12-11-10
國民生產力
0
附加生產力
14
貢獻生產力
0
註冊時間
12-3-19
閱讀權限
10
帖子
4
主題
0
精華
0
積分
18
UID
891055
民房
民房, 積分 18, 距離下一級還需 13 積分
18
47
#
發表於 12-3-21 10:19
|
只看該作者
我b 4/2011出世,大B,住觀塘
想報離屋企近些的,但好多都唔收N1
煩,
有的學校要滿1歲先可以報名喝
返回頂部
minipingu
私人傳訊
加為好友
minipingu
當前離線
在線時間
8 小時
最後登錄
17-5-15
國民生產力
0
附加生產力
370
貢獻生產力
0
註冊時間
12-3-19
閱讀權限
10
帖子
23
主題
1
精華
0
積分
393
UID
702676
複式洋房
複式洋房, 積分 393, 距離下一級還需 108 積分
393
48
#
發表於 12-3-21 11:50
|
只看該作者
我想問:N班係咪即係幼兒班??
返回頂部
wanyeeyee
私人傳訊
加為好友
wanyeeyee
當前離線
在線時間
72 小時
最後登錄
23-2-11
國民生產力
0
附加生產力
865
貢獻生產力
0
註冊時間
11-9-24
閱讀權限
10
帖子
12
主題
3
精華
0
積分
877
UID
807448
別墅
別墅, 積分 877, 距離下一級還需 124 積分
877
49
#
發表於 12-3-21 13:00
|
只看該作者
報到 ! 我個仔都係11年10月出世,都聽過話要早D報,但睇過好多間都話要1歲先報得 ! 我冇諗到要讀咩名校,只要間學校讀得開心就得喇 !
返回頂部
lau47
私人傳訊
加為好友
lau47
當前離線
在線時間
8 小時
最後登錄
16-11-17
國民生產力
0
附加生產力
178
貢獻生產力
0
註冊時間
10-6-1
閱讀權限
10
帖子
97
主題
1
精華
0
積分
275
UID
620471
複式洋房
複式洋房, 積分 275, 距離下一級還需 226 積分
275
50
#
發表於 12-3-21 13:51
|
只看該作者
My girl born at Sept 2011, is she a small B?
返回頂部
CCJC
私人傳訊
加為好友
CCJC
當前離線
在線時間
12 小時
最後登錄
17-7-7
國民生產力
0
附加生產力
412
貢獻生產力
0
註冊時間
11-4-14
閱讀權限
10
帖子
19
主題
5
精華
0
積分
431
UID
732524
複式洋房
複式洋房, 積分 431, 距離下一級還需 70 積分
431
51
#
發表於 12-3-21 16:06
|
只看該作者
我的仔仔都是細B(2011年10月)
真是好擔心搵唔到N班學校
返回頂部
MARCHYAN
私人傳訊
加為好友
MARCHYAN
當前離線
在線時間
22 小時
最後登錄
24-4-22
國民生產力
2
附加生產力
675
貢獻生產力
0
註冊時間
10-4-27
閱讀權限
10
帖子
71
主題
16
精華
0
積分
748
UID
524651
別墅
別墅, 積分 748, 距離下一級還需 253 積分
748
52
#
發表於 12-3-21 16:22
|
只看該作者
我女03/2011 咁快要報?唔係大約7月份先開始報咩?
返回頂部
klove
私人傳訊
加為好友
klove
當前離線
在線時間
86 小時
最後登錄
19-9-24
國民生產力
0
附加生產力
1241
貢獻生產力
0
註冊時間
12-2-18
閱讀權限
10
帖子
28
主題
8
精華
0
積分
1269
UID
874685
大宅
大宅, 積分 1269, 距離下一級還需 3732 積分
1269
53
#
發表於 12-3-21 21:04
|
只看該作者
我既b都係01/11~係唔係都係2013讀n1呀,即係2歲8個月,咁k1咪要到3歲8個月會唔會大過其他小朋友呀??
返回頂部
samantha102
私人傳訊
加為好友
samantha102
當前離線
在線時間
39 小時
最後登錄
26-4-14
國民生產力
0
附加生產力
612
貢獻生產力
0
註冊時間
11-4-24
閱讀權限
10
帖子
37
主題
0
精華
0
積分
649
UID
736492
別墅
別墅, 積分 649, 距離下一級還需 352 積分
649
54
#
發表於 12-3-22 02:33
|
只看該作者
回復
felmic
的帖子
我打去問過迦南佢地話2011 b 未開始報喎
返回頂部
hopefaith
私人傳訊
加為好友
hopefaith
當前離線
在線時間
38 小時
最後登錄
16-12-14
國民生產力
0
附加生產力
493
貢獻生產力
0
註冊時間
12-2-4
閱讀權限
0
帖子
52
主題
3
精華
0
積分
545
UID
866543
禁止訪問
545
55
#
發表於 12-3-22 08:44
|
只看該作者
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
返回頂部
immitensi
私人傳訊
加為好友
immitensi
當前離線
在線時間
46 小時
最後登錄
19-5-22
國民生產力
0
附加生產力
276
貢獻生產力
0
註冊時間
11-10-25
閱讀權限
10
帖子
70
主題
5
精華
0
積分
346
UID
821186
複式洋房
複式洋房, 積分 346, 距離下一級還需 155 積分
346
56
#
發表於 12-3-22 12:06
|
只看該作者
我個仔都係2011年7月, 依家都睇緊D PN, 都吾知IN邊間好, 九龍城區, 有無人有意見呀? 我聽好多人講根德園好好, 上小學容易D, 小朋友返學又返得開心, 價錢又吾貴, 另外都會睇下樂基, ST. CATHERINE, 迦南, 嘉德麗, 威廉(本地), 另外學之園, 好似麻麻地? 因為好多家長去INTERVIEW印象都吾好.....大家有咩意見呀?
返回頂部
immitensi
私人傳訊
加為好友
immitensi
當前離線
在線時間
46 小時
最後登錄
19-5-22
國民生產力
0
附加生產力
276
貢獻生產力
0
註冊時間
11-10-25
閱讀權限
10
帖子
70
主題
5
精華
0
積分
346
UID
821186
複式洋房
複式洋房, 積分 346, 距離下一級還需 155 積分
346
57
#
發表於 12-3-22 12:07
|
只看該作者
吾係IN, 係APPLY先岩..HAHA APPLY左都吾知人地IN吾IN LA
返回頂部
MSKAKACHAN
私人傳訊
加為好友
MSKAKACHAN
當前離線
在線時間
159 小時
最後登錄
23-6-30
國民生產力
1
附加生產力
1549
貢獻生產力
0
註冊時間
11-5-19
閱讀權限
10
帖子
393
主題
9
精華
0
積分
1943
UID
615457
大宅
大宅, 積分 1943, 距離下一級還需 3058 積分
1943
58
#
發表於 12-3-22 14:35
|
只看該作者
我想問下各位家長, 你地會報區內n, 然後出年考k時報區外, 還是n已經是區外? 我又唔係太想2yr old就搭校車, 聽聞大仔著數d, k先考區外都ok, 係咪呢?
返回頂部
didier99
私人傳訊
加為好友
didier99
當前離線
在線時間
330 小時
最後登錄
26-6-14
國民生產力
0
附加生產力
6877
貢獻生產力
0
註冊時間
11-5-18
閱讀權限
10
帖子
97
主題
0
精華
0
積分
6974
UID
746154
男爵府
男爵府, 積分 6974, 距離下一級還需 3027 積分
6974
59
#
發表於 12-3-22 17:39
|
只看該作者
回復
MSKAKACHAN
的帖子
我諗住PN就報本區一般既無學券幼兒園,K1至嘗試考九龍塘,畢竟得果兩嵗人仔,唔想山長水遠返學。不過有朋友有小朋友初初又係PN就報本區,K1考九龍塘但係無間收,令
佢懷疑係咪佢個女讀果間PN唔夠出名,所以苦口婆心勸我如果係就早D報九龍塘既PN,至少PN競爭無K1時候大。
不過我個人覺得,考K1時候學校收生既標準無人知,最緊要係小朋友表現,應該同讀邊間PN無太大關係挂?
返回頂部
MSKAKACHAN
私人傳訊
加為好友
MSKAKACHAN
當前離線
在線時間
159 小時
最後登錄
23-6-30
國民生產力
1
附加生產力
1549
貢獻生產力
0
註冊時間
11-5-19
閱讀權限
10
帖子
393
主題
9
精華
0
積分
1943
UID
615457
大宅
大宅, 積分 1943, 距離下一級還需 3058 積分
1943
60
#
發表於 12-3-22 17:48
|
只看該作者
回復
didier99
的帖子
謝謝你的回覆. 其實我的想法也和你一樣, 想pn在區內, k先試出面. 你朋友個小朋友會唔會係細仔? 我也相信考k係好睇臨場表現. 不過我也有擔心k考不到的問題, 所以也正在考慮pn是否已經找區內較出名 (我區內出名的多是英文/國際幼稚園沒有學卷的). 萬一k出面唔收, 咁讀返原校都無死. 但就好貴囉. 另一邊廂我也想佢pn讀一d train自理能力的幼稚園......所以煩惱和矛盾中!
返回頂部
‹ 上一主題
|
下一主題
›
1
2
3
4
下一頁
返回列表
瀏覽過的版塊
升中派位
荔枝角天主教小學
學之園幼稚園(昇御海逸)
熱門主題
US NEWS 公佈2027全球最佳大學排名,香港5校入前100名。
135
QS公佈2027世界大學排名,香港5校入百強
23
最高瀏覽主題
喇沙插班
1409
尋找愛心學校
801
升中選校難題---求教
741
IB new course from 2030
717
嘉諾撒聖瑪利學校插班結果
659
phy, chem, bio補習推介
518
GMT+8, 26-6-26 17:21, Processed in 0.264527 second(s), 5 queries , Redis On.
搜尋本版
討論區
用戶
修改頭像
個人資料
積分
用戶組
隱私篩選
密碼安全
退出
積分 0, 距離下一級還需 積分