關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2011年出世BB諗住讀2013年PN班請入!
樓主: MrsChikChik
go

2011年出世BB諗住讀2013年PN班請入!   [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


285
41#
發表於 12-3-18 01:51 |只看該作者

引用:各位媽媽,你地諗住幾時幫BB報名?

原帖由 MrsChikChik 於 12-02-08 發表
各位媽媽,你地諗住幾時幫BB報名?
我仔仔係7月2011,剛開始睇緊PN班,但唔係間間學校有Playgroup同PN班,有好多學校已經要waiting list,攪到好緊張唔知有冇得讀!現在做媽媽真係白頭髮都多D!



Rank: 3Rank: 3


396
42#
發表於 12-3-19 13:49 |只看該作者
報到!! 我個B 11年11月.. 細B.. 仲未報任何nursery 呀, 請問有邊間可以介紹?

Rank: 4


526
43#
發表於 12-3-19 16:06 |只看該作者
11年1月b女.開始搵學校讀pn

Rank: 2


70
44#
發表於 12-3-19 18:54 |只看該作者
我個B係11年5月出世~屯門區有冇邊間好介紹~?!
我咩都唔識...
想請問幾月出世先為之大仔/幾月出世先為之細仔~?!

Rank: 4


730
45#
發表於 12-3-21 00:47 |只看該作者
請問有邊幾間已可以報名啦?


545
46#
發表於 12-3-21 08:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


18
47#
發表於 12-3-21 10:19 |只看該作者
我b 4/2011出世,大B,住觀塘
想報離屋企近些的,但好多都唔收N1
煩,
有的學校要滿1歲先可以報名喝

Rank: 3Rank: 3

冬日勳章


393
48#
發表於 12-3-21 11:50 |只看該作者
我想問:N班係咪即係幼兒班??

Rank: 4


877
49#
發表於 12-3-21 13:00 |只看該作者
報到 ! 我個仔都係11年10月出世,都聽過話要早D報,但睇過好多間都話要1歲先報得 ! 我冇諗到要讀咩名校,只要間學校讀得開心就得喇 !

Rank: 3Rank: 3


275
50#
發表於 12-3-21 13:51 |只看該作者
My girl born at Sept 2011, is she a small B?

Rank: 3Rank: 3


431
51#
發表於 12-3-21 16:06 |只看該作者
我的仔仔都是細B(2011年10月)
真是好擔心搵唔到N班學校

Rank: 4

醒目開學勳章


748
52#
發表於 12-3-21 16:22 |只看該作者
我女03/2011 咁快要報?唔係大約7月份先開始報咩?

Rank: 5Rank: 5


1269
53#
發表於 12-3-21 21:04 |只看該作者
我既b都係01/11~係唔係都係2013讀n1呀,即係2歲8個月,咁k1咪要到3歲8個月會唔會大過其他小朋友呀??

Rank: 4


649
54#
發表於 12-3-22 02:33 |只看該作者
回復 felmic 的帖子

我打去問過迦南佢地話2011 b 未開始報喎


545
55#
發表於 12-3-22 08:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


346
56#
發表於 12-3-22 12:06 |只看該作者
我個仔都係2011年7月, 依家都睇緊D PN, 都吾知IN邊間好, 九龍城區, 有無人有意見呀? 我聽好多人講根德園好好, 上小學容易D, 小朋友返學又返得開心, 價錢又吾貴, 另外都會睇下樂基, ST. CATHERINE, 迦南, 嘉德麗, 威廉(本地), 另外學之園, 好似麻麻地? 因為好多家長去INTERVIEW印象都吾好.....大家有咩意見呀?

Rank: 3Rank: 3


346
57#
發表於 12-3-22 12:07 |只看該作者
吾係IN, 係APPLY先岩..HAHA APPLY左都吾知人地IN吾IN LA

Rank: 5Rank: 5


1943
58#
發表於 12-3-22 14:35 |只看該作者
我想問下各位家長, 你地會報區內n, 然後出年考k時報區外, 還是n已經是區外? 我又唔係太想2yr old就搭校車, 聽聞大仔著數d, k先考區外都ok, 係咪呢?

Rank: 6Rank: 6


6974
59#
發表於 12-3-22 17:39 |只看該作者
回復 MSKAKACHAN 的帖子

我諗住PN就報本區一般既無學券幼兒園,K1至嘗試考九龍塘,畢竟得果兩嵗人仔,唔想山長水遠返學。不過有朋友有小朋友初初又係PN就報本區,K1考九龍塘但係無間收,令佢懷疑係咪佢個女讀果間PN唔夠出名,所以苦口婆心勸我如果係就早D報九龍塘既PN,至少PN競爭無K1時候大。

不過我個人覺得,考K1時候學校收生既標準無人知,最緊要係小朋友表現,應該同讀邊間PN無太大關係挂?

Rank: 5Rank: 5


1943
60#
發表於 12-3-22 17:48 |只看該作者
回復 didier99 的帖子

謝謝你的回覆. 其實我的想法也和你一樣, 想pn在區內, k先試出面. 你朋友個小朋友會唔會係細仔? 我也相信考k係好睇臨場表現. 不過我也有擔心k考不到的問題, 所以也正在考慮pn是否已經找區內較出名 (我區內出名的多是英文/國際幼稚園沒有學卷的). 萬一k出面唔收, 咁讀返原校都無死. 但就好貴囉. 另一邊廂我也想佢pn讀一d train自理能力的幼稚園......所以煩惱和矛盾中!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖