關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 係唔係以後唔好問有關York的問題呢?
樓主: MiniCooperS
go

係唔係以後唔好問有關York的問題呢? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


498
41#
發表於 11-12-11 11:59 |只看該作者
大家唔好太緊張,其實入咗Sc,Kv都唔等於入到db,dg,co-Ed。  最緊要小朋友happy。谷到行咗,識唐詩三佰首都未必入到!今年好多朋友的小孩都全軍覆沒,邊間k都一樣比率。

Rank: 4


844
42#
發表於 11-12-11 13:53 |只看該作者
去年係幼兒園區貼過關於呢間學校既topic, 結果又係變成罵戰. (要關閉主題) 從此我都冇再係度發表過任何關於呢間學校既意見.
  
   我今年年頭已經得到呢間學校既k1offer, 我好肯定呢間學校既學術成就. 所以一早交晒錢. 雖然依家我仔應該會讀第二間, 但對於呢間學校我冇任何反感. 無論別人點都唔會動搖, 大家亦唔好太動氣.
    似終每個人都有自己既主感意願 .每間學校都有佢既擁護者, 等於所有明星都有fans, 只係成熟與否

Rank: 4


651
43#
發表於 11-12-11 20:35 |只看該作者
原帖由 藤媽 於 11-12-11 11:44 發表


咁有冇主流班k1 am 既媽咪吖?

我係2011年 主流k1媽咪,nice to meet you

Rank: 5Rank: 5


3532
44#
發表於 11-12-11 23:25 |只看該作者
我想知道pn班及k1 int'l 班的普通話及數學程度, 英文我就無擔心過york會唔好!  同埋洗唔洗家長成日同小朋友回家做不同練習小朋友先至跟得上同學到野呢?  我聽人講sc其實要家長同佢地做好多練習先會叻.  我知世上無不勞而獲, 但又怕要和小朋友攪到三更半夜, 所以想預先了解下, 唔知有無人知道呢?  謝謝分享!

Rank: 4


651
45#
發表於 11-12-11 23:45 |只看該作者
原帖由 yslgirl 於 11-12-11 23:25 發表
我想知道pn班及k1 int'l 班的普通話及數學程度, 英文我就無擔心過york會唔好!  同埋洗唔洗家長成日同小朋友回家做不同練習小朋友先至跟得上同學到野呢?  我聽人講sc其實要家長同佢地做好多練習先會叻.  我知世上無不 ...

pn就唔係咁清楚,k1 int'l就每日都會有普通話堂,數學都ok架,有cambridge課外活動.york既學生返屋企都要溫下書既,每日10幾分鐘溫下學校教過既野就ok,跟足學校課程做多數都唔需要外出補習.

Rank: 5Rank: 5


1299
46#
發表於 11-12-11 23:48 |只看該作者

回復 33# 萬樂豬 的帖子

我係international pm!

Rank: 6Rank: 6


9223
47#
發表於 11-12-12 08:57 |只看該作者
原帖由 MiniCooperS 於 11-12-11 23:48 發表
我係international pm!

轉到喇?恭喜恭喜!

Rank: 3Rank: 3


272
48#
發表於 11-12-12 11:28 |只看該作者
york出名英文好,但我想問如果兩個主留班的學生, 一個讀 cambridge, 一個無讀 (cannot afford),兩個小朋友的英文程度會唔會差好遠,無讀cambridge的,出到去仲覺唔覺得佢d英文好過人?

Rank: 4


553
49#
發表於 11-12-12 11:43 |只看該作者
Hi , everyone, 我終於安奈不住要發表自己的感想!

我是York的用家, 有兩個小朋友, 大的讀緊L2, 小的明年讀L1. 有以下結論:

1. 小女在無壓力下偷快學習, L1 時已學phonics, 且學得很好,他們確有自己一套的教學模式, 不是死記, 我十分欣賞. 給我印像最深是今年學校旅行, 他們將課堂教過的東西(food chain)搬到郊外在不同地點下,由三批老師再用英語和中文教授, 小朋友很積極參予, 個個樂在其中!

2. 中文課程深, L1 要認字 eg, 樹,  蛋 L2功課已要練字, 今年考試也會考寫字! 開頭會覺得咁細寫字不太好, 但現在他已習慣, 寫中文字時他們還有口缺. so funny

3. 英文方面, L1 要認A-Z大楷和小楷, 還要學寫, 到L2 要寫單字 eg. bird, egg. Phonics 方面 L1 已識A-Z發音, L2 已學拼音

3. 數學方面, L1 學數織數字, L2 已有簡單加數做, 已學加到18
4. 定期有活動讓家長參予以了解小朋友在校情況, 今星期就有dacing party, 小朋友會跳 Waltz.

大家自己判斷他的教學模式了, 當然他亦有不善之處:

1. 行政上有些少亂, 有問題時不是即覆, 確要左等右等
2. 雜費是多, 但是optional ! 老實說我沒有再花錢在外為小女補學術性的野

至於今年interview的形式, 我都覺得安排唔錯, 我都好喜歡這個模式!

己選讀York的朋友, 請放心, 並相信自己日後所看到的一切吧!
dadabbma


5066
50#
發表於 11-12-12 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


9223
51#
發表於 11-12-12 12:58 |只看該作者
原帖由 dadabbma 於 11-12-12 11:43 發表
Hi , everyone, 我終於安奈不住要發表自己的感想!


like ~ 終於安奈不住要發表自己的感想
as the potential parents of the 2012 students, we need more users to tell the truth!!!
thx you very much to share the info.

Rank: 5Rank: 5


1299
52#
發表於 11-12-12 13:03 |只看該作者
原帖由 gskw 於 11-12-12 08:57 發表

轉到喇?恭喜恭喜!


一開始都係international pm,係想轉am:cheeze:

Rank: 6Rank: 6


9223
53#
發表於 11-12-12 13:05 |只看該作者
原帖由 MiniCooperS 於 11-12-12 13:03 發表


一開始都係international pm,係想轉am


轉轉轉... 轉am! to be in the same gang!

Rank: 5Rank: 5


1299
54#
發表於 11-12-12 13:05 |只看該作者
原帖由 dadabbma 於 11-12-12 11:43 發表
Hi , everyone, 我終於安奈不住要發表自己的感想!

我是York的用家, 有兩個小朋友, 大的讀緊L2, 小的明年讀L1. 有以下結論:

1. 小女在無壓力下偷快學習, L1 時已學phonics, 且學得很好,他們確有自己一套的教學模式 ...


呢D就係我地需要的資料﹗唔係果D翻炒舊聞﹗同埋某D人對名牌子的追捧﹗

Rank: 5Rank: 5


1360
55#
發表於 11-12-12 13:25 |只看該作者
大家幫幫我
我見york招生網頁有左右兩欄
共四個幼稚園﹖﹖﹖http://www.york.edu.hk/information_ch.htm

左邊是國際班﹖右邊是普通﹖

死啦,好亂
我只係想小朋友英文好,不是要入好多外國人小朋友讀的那種

我apply邊種好﹖
仲有,n1是否等於k1﹖
謝謝﹗

Rank: 5Rank: 5


1360
56#
發表於 11-12-12 13:28 |只看該作者
我一路唔敢報york
其中一原因是唔知報邊個正確

真心求教york的家長﹗

Rank: 6Rank: 6


9223
57#
發表於 11-12-12 13:31 |只看該作者
原帖由 xiazaimami 於 11-12-12 13:28 發表
我一路唔敢報york
其中一原因是唔知報邊個正確

真心求教york的家長﹗


2 streams, one is International stream (York International Kindergarten), the other one is Main Stream (York English Primary & Kindergarten).  Two streams with different fees, you can check the info pdf file next to the application form.

Rank: 5Rank: 5


2604
58#
發表於 11-12-12 13:32 |只看該作者
原帖由 xiazaimami 於 11-12-12 13:25 發表
大家幫幫我
我見york招生網頁有左右兩欄
共四個幼稚園﹖﹖﹖http://www.york.edu.hk/information_ch.htm

左邊是國際班﹖右邊是普通﹖

死啦,好亂
我只係想小朋友英文好,不是要入好多外國人小朋友讀的那種

我apply邊種好﹖
仲有,n1 ...
左邊係國際班, 右邊係主流班.另N1=K1. 同樓上所講學費會差幾百蚊一個月.

[ 本帖最後由 ronniedad 於 11-12-12 13:34 編輯 ]

Rank: 4


772
59#
發表於 11-12-12 13:46 |只看該作者
原帖由 MiniCooperS 於 11-12-12 05:03 發表


一開始都係international pm,係想轉am


我都係international pm, 排隊轉am中..... nice to meet u .....

Rank: 4


553
60#
發表於 11-12-12 14:00 |只看該作者

回復 3# xiazaimami 的帖子

據我理解, N1 只有國際班, 大多可直上L1 國際班! 到L1 就分主流和國際班. 課程大致一樣. 是雙班主任

主流班: 一主, 一副, 廣東話人, 一星期上一次普通話堂
國際班: 1 nat, 1 廣東話老師, 日日上普通話堂

希望幫到你:joyous:
dadabbma
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖