關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 學之園3月28日面試
樓主: fion_yinyin
go

學之園3月28日面試 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1986
41#
發表於 09-4-14 14:44 |只看該作者
lawflorence

呀女之前果間真係當買個保險
我地d細b 好多時都好唔著數會真係冇書讀
我冇regret 比佢轉
果間唔係唔好因為係大校佢會容易令bb知返學係乜
不過之外好似唔係好學到野
因為好似英文,佢地只得一個net仲要係20mins per week
最先都有d擔心呀女唔adapt
只係第一二日cry cry
跟住佢已經好鍾意
佢返之前果間放學後會玩得好 crazy放學後好不受control
同埋成日要食糖因miss會比 candies
LH紀律好D
上次觀課時好Likely 佢地會有timeout
如果BB唔守rules會有time out
人人平等
好似 Easier to control
LH N1 係有廣東話老師同net teacher係同一班
所以bb 都係學到野

另外tomlee 只係唔鍾意佢地中英夾雜
如果係英文OR 中文會好D
課程係比 hardsell好似會教DO RE MI/拍子
Kindermusik係 soft sell 學hearing/sound recognition/movement 例如係強弱音大細音/beating/ pacing
真係各有不同
我覺得d歌會係kindermusik好聼d
同埋有home cd,
呀女上咗一個away we go course 學咗helicopter /airplane同學識吹harmonic






原帖由 lawflorence 於 09-4-14 01:17 發表
Babyeddie,

Thanks so much for yr suggestion!
So may I ask which kinder yr girl study before u leave for LH? Is it a big different with LH? Does yr daughter ok to change to a new school after study fe ...

[ 本帖最後由 Babyeddie 於 09-4-14 14:57 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3487
42#
發表於 09-4-14 16:15 |只看該作者
我想問下我囡囡08年6月出世,咁去到11年9月都age 3+ 3 months 如果想佢早少少入學(插班)k1 ie. 2age 8M 咁我應該幾時同佢報名呀?

Rank: 2


91
43#
發表於 09-6-29 13:56 |只看該作者
我囝囝岩岩2歲,係九龍塘多多上咗 playgroup都一段時間,準備9月繼續多多既 PN
但由於我地3月尾搬咗去黃埔果邊,於是上個星期唸起不如試吓LH (LV), 打電話去,佢地繼續收表入 waiting list, 有位至 call 我 interview

佢地以乜野做準則既呢,waiting list 唔係應該都已經排晒次序架咩

各位媽媽,你地覺得我機會大唔大,我細女8月又出世嘞,如果 LH 收我囝囝既話,我都會幫囡囡報埋 playgroup, 唔駛煩

多多較貴,$6750/month, LH 又平d又近d,所以都想入架,但係而加都只係waiting, 寫信去係咪冇用呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖