- 在線時間
- 63 小時
- 最後登錄
- 14-5-8
- 國民生產力
- 22
- 附加生產力
- 42
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-9-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 27
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 91
- UID
- 157685

|
我囝囝岩岩2歲,係九龍塘多多上咗 playgroup都一段時間,準備9月繼續多多既 PN
但由於我地3月尾搬咗去黃埔果邊,於是上個星期唸起不如試吓LH (LV), 打電話去,佢地繼續收表入 waiting list, 有位至 call 我 interview
佢地以乜野做準則既呢,waiting list 唔係應該都已經排晒次序架咩
各位媽媽,你地覺得我機會大唔大,我細女8月又出世嘞,如果 LH 收我囝囝既話,我都會幫囡囡報埋 playgroup, 唔駛煩
多多較貴,$6750/month, LH 又平d又近d,所以都想入架,但係而加都只係waiting, 寫信去係咪冇用呢? |
|