- 在線時間
- 232 小時
- 最後登錄
- 12-12-6
- 國民生產力
- 57
- 附加生產力
- 150
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-11-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 80
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 287
- UID
- 110873
 
|
hmm... 我都返咗幾期幼潛架.. 因為有好多嘢我個仔跟唔上進度, 上咗之後可以返屋企做多d練習, 所以我又覺得OK 囉.
之後都有返kindermusik 同埋一d英文 playgroup, 依家就又返緊基督教服務處搞o既兒童樂園. 又係一個星期返兩日, 每次個半鐘, 都係俾小朋友適應幼兒園o既班.
唱下歌仔做下運動, 又做下手工... ok 啦
你地小朋友返咗N1後, 有冇諗住再搵playgroup 俾佢地上?
原帖由 hildakam 於 09-2-13 15:50 發表 
好細個就番過一期幼潛, 坦白講, 我覺得唔係坊間講得咁正囉, 我覺得side時間side錢, 教d野好on居!!
之後一路都係番馬頭涌保護兒童會, 參加過音樂遊戲班, 而家夠歲半就join左學前預備班, 我覺得幾好呀, 又近又唔貴~~10 ... |
|