- 在線時間
- 207 小時
- 最後登錄
- 22-8-15
- 國民生產力
- 154
- 附加生產力
- 291
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-7-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1285
- 主題
- 89
- 精華
- 0
- 積分
- 1730
- UID
- 93403
 
|
hi 天藍:
我最後都無親自去交註冊費呀,我send咗cheque去,不過想問吓,係咪無媽咪join到果個預備班呀,我見好多人都無join,而且我囝囝返緊nursery,如果返埋個預備班,即係無咗個暑假law,好似好慘咁。
我有join到茶點呀,因為如果唔join,個小朋友可能會好怪,同人食果d嘢唔同,次次都自己帶又好頭痛,唔知比mud嘢佢帶好
原文章由 天藍 於 08-3-27 12:10 發表 
Hi~~各位
我20號個日都係唔得閒無去到交錢,
改29號先去, 想問問各位你地係咪
都有join學校既茶點?
我都係覺得舊校舍位置比較方便, 又近
地鐵同的士站, 方便好多, 唔知新校舍幾
時會整好??? 同唔知係咪到時所有學生 ... |
|