關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
41#
發表於 08-2-5 10:32 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-5 10:30 發表
我要閃人, 下年見啦!!!:time: :time: :time:

OK!88。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
42#
發表於 08-2-5 10:42 |只看該作者
88 玩得開心d
原文章由 come爸嘩 於 08-2-5 10:30 發表
我要閃人, 下年見啦!!!:time: :time: :time:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
43#
發表於 08-2-5 10:43 |只看該作者
我個仔開學時磅19.5kg, 上星期磅係25.5kg
原文章由 lky2008 於 08-2-5 10:26 發表
我女女返埋今日,不過都係全日。都唔知點解咁遲放假!

琴日我見佢手冊度左高(但佢竟然話乜度左高咩?發緊夢 ),得130CM咋!希望遲D高D啦,唔好似呀媽咁!
我攞番之前買落的130衫(雞仔牌)俾佢過年當新衫著,點知發覺唔係好fit ,我 ...

Rank: 8Rank: 8


17269
44#
發表於 08-2-5 10:45 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-5 10:43 發表
我個仔開學時磅19.5kg, 上星期磅係25.5kg  

真係快高長大喎!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
45#
發表於 08-2-5 10:47 |只看該作者
佢係肥左無咩點高呢
原文章由 lky2008 於 08-2-5 10:45 發表

真係快高長大喎!

Rank: 8Rank: 8


17269
46#
發表於 08-2-5 10:53 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-5 10:47 發表
佢係肥左無咩點高呢  

我女咪係,開學到而家高左3CM咁多咋!

Rank: 6Rank: 6


8125
47#
發表於 08-2-5 12:14 |只看該作者
ky

條友咩人來架?? 比我會唔買, if 買都好, 我一定會投數訢佢....

簡直就係狗眼看人低.........但係我覺得做sales無可能咁囉

原文章由 lky2008 於 08-2-5 10:13 AM 發表

hoganma,

你真係買多條skinny jeans呀?好開心喎,金色鞋,好sexy & elegant呀!Marks D鞋減價好抵。

我琴日係playlord買褸其實買得好唔開心,我琴日著左件羊毛底+厚冷衫+down jacket,入到舖搵到件褸(得番small size),諗住 ...

Rank: 6Rank: 6


8125
48#
發表於 08-2-5 12:18 |只看該作者
我琴日放左1日假去澳門, 前日sun上左深圳, llast sat 打牌, 今日超 busy, 我今晚又請客, 變成公又忙, 私又忙....剛同工人打點好今晚 hotpot 既食物...

later 再上來 chat

Rank: 8Rank: 8


17269
49#
發表於 08-2-5 12:52 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-5 12:14 發表
ky

條友咩人來架?? 比我會唔買, if 買都好, 我一定會投數訢佢....

簡直就係狗眼看人低.........但係我覺得做sales無可能咁囉

...

多多:

呢間野係咁架!D sales態度出名差,個個隻眼唔知生係邊。

Rank: 8Rank: 8


17269
50#
發表於 08-2-5 12:53 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-5 12:18 發表
我琴日放左1日假去澳門, 前日sun上左深圳, llast sat 打牌, 今日超 busy, 我今晚又請客, 變成公又忙, 私又忙....剛同工人打點好今晚 hotpot 既食物...

later 再上來 chat ...

好多節目喎!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
51#
發表於 08-2-5 13:33 |只看該作者
又busy又眼瞓

ky, if個sales遇到我, 佢c 緊, 你對佢實在太客氣:;pppp: :;pppp:

Rank: 6Rank: 6


8125
52#
發表於 08-2-5 13:52 |只看該作者
agree   

KY, 你真係太 nice 啦

原文章由 ccbeauty 於 08-2-5 01:33 PM 發表
又busy又眼瞓

ky, if個sales遇到我, 佢c 緊, 你對佢實在太客氣:;pppp: :;pppp:

Rank: 8Rank: 8


17269
53#
發表於 08-2-5 14:03 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-5 13:52 發表
agree   

KY, 你真係太 nice 啦

係因為我好鍾意件褸咋~

Rank: 8Rank: 8


17269
54#
發表於 08-2-5 14:04 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-5 13:33 發表
又busy又眼瞓

ky, if個sales遇到我, 佢c 緊, 你對佢實在太客氣:;pppp: :;pppp:

cc,

多謝你上次話我聽要買D熟到爛的banana,我先整到個OK的banana cake咋!

Rank: 8Rank: 8


17269
55#
發表於 08-2-5 14:08 |只看該作者
你地有冇睇到Mr. Chen個道歉video呀?我覺得佢好衰囉!自己走左,仲要扮可憐咁整個道歉video,佢咁做,咪即係=D女星相係真囉!個D女星真係多得佢唔少呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
56#
發表於 08-2-5 14:12 |只看該作者
做左兩日陪客 too tire 啦....

sun 去深圳, 陪行電子世界, 賽格, 但好多都已關門...之後極速行家樂福, 買了少許麵及徐福記花生酥, 之後去了六千館吃飯......

六千館 - 正!! 我覺得比小肥羊更好

去澳門, 逛了威尼斯人酒店及新葡京酒店, 永利...等, 晚餐於誠昌水蟹粥...誠昌, 果然名不虛傳...水蟹粥鮮甜, 椒鹽田雞超大隻又熟得透切...香脆啖啖肉....very good

[ 本文章最後由 多利是 於 08-2-5 14:14 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
57#
發表於 08-2-5 14:16 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-5 14:12 發表
做左兩日陪客 too tire 啦....

sun 去深圳, 陪行電子世界, 賽格, 但好多都已關門...之後極速行家樂福, 買了少許麵及徐福記花生酥, 之後去了六千館吃飯......

六千館 - 正!! 我覺得比小肥羊更好 :mrgreen ...

徐福記花生酥》》好味呀!係咪HK冇得賣?
誠昌》》D粥真係好味,佢對面間小舖賣的木糠布丁,一樣咁正呀! 諗起都口水流。

Rank: 6Rank: 6


8125
58#
發表於 08-2-5 14:16 |只看該作者
agree...個條正 cheap 佬..好心佢收聲啦...仲c出來講野, 真係驚害人唔夠咩...刺住自己有$$$$$$ 大x晒咁  

原文章由 lky2008 於 08-2-5 02:08 PM 發表
你地有冇睇到Mr. Chen個道歉video呀?我覺得佢好衰囉!自己走左,仲要扮可憐咁整個道歉video,佢咁做,咪即係=D女星相係真囉!個D女星真係多得佢唔少呀! ...

Rank: 8Rank: 8


17269
59#
發表於 08-2-5 14:18 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-5 14:16 發表
agree...個條正 cheap 佬..好心佢收聲啦...仲c出來講野, 真係驚害人唔夠咩...刺住自己有$$$$$$ 大x晒咁  

都唔係男人來的,一發生事,走都走唔切,佢都唔知係咪驚俾人‘教訓’呢?:evil:

Rank: 6Rank: 6


8125
60#
發表於 08-2-5 14:20 |只看該作者
徐福記花生酥 - 香港好似有, 但我唔知邊樹有...行過見到咪買左先囉~

誠昌, 我想食好耐架啦...不過次次都超多人, 琴日早 around 6 點唔洗等位先食到咋...

我琴日無食木糠布丁, 吃了榴槤雪糕...及焦糖雞蛋布甸...yummy

原文章由 lky2008 於 08-2-5 02:16 PM 發表

徐福記花生酥》》好味呀!係咪HK冇得賣?
誠昌》》D粥真係好味,佢對面間小舖賣的木糠布丁,一樣咁正呀! 諗起都口水流。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖