關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
41#
發表於 08-1-15 16:18 |只看該作者
今年才開頭, 一月之bo

原文章由 phoebecyl 於 08-1-15 16:15 發表
今年時間過的真慢,又唔見com上來架。

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
42#
發表於 08-1-15 16:19 |只看該作者
come 去左睇囡囡比賽芭蕾舞
原文章由 phoebecyl 於 08-1-15 16:15 發表
今年時間過的真慢,又唔見com上來架。

Rank: 6Rank: 6


8125
43#
發表於 08-1-15 16:22 |只看該作者
if 公司無特別訂明, 跟據勞工法例的有薪假日計算, 年資7年應可享有12天有薪大假, 咁好似你咁講, 扣了4天假期後, 如沒有放過其他大假, 應該仲有8天有薪大假囉~

原文章由 katiekma 於 08-1-15 03:59 PM 發表
想問下我同仕做左7年, 而加RESIGN, 公司舊年新年放左12日, (扣4天, 初一,二,三&星期日,公司還需補回幾多日比佢呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
44#
發表於 08-1-15 16:23 |只看該作者
可否打去勞工處問吓呀 ?

原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 16:18 發表
好似頭 2 年 (每年 7days) 而第 3 年開始, 每年遞增一天/年.
所以 7 年 = 12days/年
咁樣上年公司放 12days 減去 4 天是公眾假期, 即有 8 天多出,
咁你公司會唔會在新年假內扣員工的大假?
如果要的話, 即剩下 4 天咋 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
45#
發表於 08-1-15 16:24 |只看該作者
點解要扣4日公眾假期?


12日 - 新年放左個幾日 -已放大假 = 淨番幾多日lor

原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 16:18 發表
好似頭 2 年 (每年 7days) 而第 3 年開始, 每年遞增一天/年.
所以 7 年 = 12days/年
咁樣上年公司放 12days 減去 4 天是公眾假期, 即有 8 天多出,
咁你公司會唔會在新年假內扣員工的大假?
如果要的話, 即剩下 4 天咋 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
46#
發表於 08-1-15 16:28 |只看該作者
新年果幾日係勞工假, 唔當大假扣ga bor
原文章由 hoganmama 於 08-1-15 16:24 發表
點解要扣4日公眾假期?


12日 - 新年放左個幾日 -已放大假 = 淨番幾多日lor
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2065
47#
發表於 08-1-15 16:30 |只看該作者
即我地由初一放到初十二, 有4日是公眾假期,(初一,二,三&一個星期日, 其餘扣假。

原文章由 hoganmama 於 08-1-15 16:24 發表
點解要扣4日公眾假期?


12日 - 新年放左個幾日 -已放大假 = 淨番幾多日lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
48#
發表於 08-1-15 16:30 |只看該作者
我同亞仔報咗興趣班如下

星期二  圍棋進楷
星期五  羽毛球

咁原本有讀開英文興趣班的,我仔忘記咗俾表格我,所以無得讀啦.(負責老師咁荅我的) 咁原想放棄的, 俾佢學中國武術.  

但係諗諗吓, 自己親自打去個間機構去問, 可否俾我仔join 返, 點知係OK的wor. 幾開心呀.  只要不放棄, 總有機會的

Rank: 5Rank: 5


2967
49#
發表於 08-1-15 16:32 |只看該作者
我估katiema係想話連埋初一,二,三&星期日, 總共放咗12日,咁即刻 12-4=8日已放咗gei 大假.

if1年12日大假, 即刻 12-8= 4日 (大假gei balance)

係咪咁呀
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2065
50#
發表於 08-1-15 16:33 |只看該作者
我明白了, 咁上限是幾多, 做多幾年會吾會照加一年一日呢?

原文章由 多利是 於 08-1-15 16:22 發表
if 公司無特別訂明, 跟據勞工法例的有薪假日計算, 年資7年應可享有12天有薪大假, 咁好似你咁講, 扣了4天假期後, 如沒有放過其他大假, 應該仲有8天有薪大假囉~

...

Rank: 5Rank: 5


2967
51#
發表於 08-1-15 16:34 |只看該作者
if亞仔有心機, 俾佢學吓都好gei
原文章由 雪文 於 08-1-15 16:30 發表
我同亞仔報咗興趣班如下

星期二  圍棋進楷
星期五  羽毛球

咁原本有讀開英文興趣班的,我仔忘記咗俾表格我,所以無得讀啦.(負責老師咁荅我的) 咁原想放棄的, 俾佢學中國武術.  

但係諗諗吓, 自己親自打去個間機構 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2065
52#
發表於 08-1-15 16:35 |只看該作者
YES, YES, YES

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 16:32 發表
我估katiema係想話連埋初一,二,三&星期日, 總共放咗12日,咁即刻 12-4=8日已放咗gei 大假.

if1年12日大假, 即刻 12-8= 4日 (大假gei balance)

係咪咁呀

Rank: 5Rank: 5


2967
53#
發表於 08-1-15 16:38 |只看該作者
我tomorrow morning 會order c6 買嘢, 你地有嘢要買就話我知la
原文章由 cyclmama 於 08-1-15 16:06 發表
有冇人想買康師傅面, C6 may be tomorrow 行超市買嘢返嚟
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
54#
發表於 08-1-15 16:43 |只看該作者
文文,

明天學校放早呀

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
55#
發表於 08-1-15 16:43 |只看該作者
好似最多 14天/年:
原文章由 katiekma 於 08-1-15 16:33 發表
我明白了, 咁上限是幾多, 做多幾年會吾會照加一年一日呢?

Rank: 6Rank: 6


8125
56#
發表於 08-1-15 16:48 |只看該作者
1st year - 7 days
2nd year - 7 days
3rd year - 8 days
4th year - 9 days
5th year - 10 days
6th year - 11 days
7rh year - 12 days
8th year - 13 days
9th year - 14 days

往後每年封頂14天

原文章由 katiekma 於 08-1-15 04:33 PM 發表
我明白了, 咁上限是幾多, 做多幾年會吾會照加一年一日呢?

Rank: 5Rank: 5


2967
57#
發表於 08-1-15 16:48 |只看該作者
katiema, 你look look page 3 個chat
http://www.labour.gov.hk/public/pdf/wcp/ConciseGuide/04.pdf

[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-15 16:49 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
58#
發表於 08-1-15 16:53 |只看該作者
文文 :
我徵到 A+4 啦,仲可以速遞到我公司 :tongue:
明天有貨收

Rank: 5Rank: 5


1150
59#
發表於 08-1-15 16:59 |只看該作者
是...最多14天
原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 16:43 發表
好似最多 14天/年:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
60#
發表於 08-1-15 17:03 |只看該作者
咁有無我份呀 ????

原文章由 yan02 於 08-1-15 16:53 發表
文文 :
我徵到 A+4 啦,仲可以速遞到我公司 :tongue:
明天有貨收
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖