註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 多利是 於 08-1-8 16:58 發表 come 係囉, 買啦買啦...clinique..正呀
返回頂部
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-8 17:00 發表 我返黎啦 今年新年, 我地唔洗返大陸過新年啦, yeah
男爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-8 16:44 發表 想問問大家: 我諗住買個保溫飯壺,用來lunch帶飯/粉,想問吓邊隻好呀?幾$?同買keep warm幾耐呢?我諗住叫印印一早翻熱D隔夜飯餸/煮粉帶返工(慳$)。 ...
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:02 發表 多: 你又做埋魔鬼呀.... 雪文: 咁星期四先CALL COURIER啦.
原文章由 KY2004 於 08-1-8 17:04 發表 有冇人知呀?
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:05 發表 之前睇過, d人話三光牌保暖, 平靚正wor
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:06 PM 發表 唉, 頭先我fd講左一句, 令我賣樓計劃又有d卻步
原文章由 雪文 於 08-1-8 17:06 發表 come,check PM please.
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:06 發表 唉, 頭先我fd講左一句, 令我賣樓計劃又有d卻步
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:11 發表 CHECKED & DONE.
原文章由 KY2004 於 08-1-8 17:10 發表 未聽過喎!吉吉島有冇呢?象印牌好唔好呀?
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:20 發表 我話賣左再買就一定買私人樓住gar la, 咁私樓就起碼過2M la
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:23 發表 你要搵返東九龍就一定貴D, 淘大有D 2房唔過2M.
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:05 PM 發表 之前睇過, d人話三光牌保暖, 平靚正wor