關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
41#
發表於 07-12-20 16:07 |只看該作者
我問 22號星期六有無得放早, 人哋荅我無

原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 15:56 發表

我應該放5點倒啦, 而家打緊機

Rank: 6Rank: 6


6601
42#
發表於 07-12-20 16:09 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:01 發表
ky, please check pm

收到,收到!你都睇睇!

Rank: 6Rank: 6


6601
43#
發表於 07-12-20 16:11 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-12-20 16:01 發表
昨天放工帶女去睇醫生,甘我放工時肚餓就去買左面吃,想等陣比個女吃一個,個時都成7點啦,甘我等巴士時就拿他的工課睇,見他的字都寫得ok,就拿個面包比他吃,(其實我係怕個面包凍左),我女問我: 媽咪 ,你點解知我今天字寫 ...

yan,

唔好咁啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
44#
發表於 07-12-20 16:13 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-20 15:54 發表
肥脾原係 26號去食

我上年的24號都係去食, 新蒲崗店好少人, 可以慢慢座, 不過佢衰就衰在要比左少少訂金先:-| :-| :-| .
同埋而家無左牛肉鍋

Rank: 6Rank: 6


6601
45#
發表於 07-12-20 16:19 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 16:04 發表
第xxxx


24有得收早呀 ? 我好似冇.
講下人地公司d好野.
原來佢地公司係冬放半日, 平安夜又放半日的. 平日返5日工.
今年冬至係22 星期六, 佢地少左半日. o甘就補在24日上午, 即係24日唔洗返工.
平 ...

我都冇得放早!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
46#
發表於 07-12-20 16:21 |只看該作者
係啦, 唔好咁啦, 係我眼中, 你仔仔不知幾可愛, 我有些少想我囡返去個時候呀

原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:11 發表

yan,

唔好咁啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
47#
發表於 07-12-20 16:22 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 16:07 發表
我問 22號星期六有無得放早, 人哋荅我無

我sure返半日啦....

Rank: 6Rank: 6


6601
48#
發表於 07-12-20 16:26 |只看該作者
啱啱呀女打俾我,派埋英文同常識卷!

英文》》唉70
常識》》98(好開心呀!未試過咁高分呀!)

Rank: 6Rank: 6


6601
49#
發表於 07-12-20 16:26 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:22 發表

我sure返半日啦....

22號》》梗唔駛返啦!(一向都唔駛返Sat)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
50#
發表於 07-12-20 16:27 |只看該作者
我想問即是24號去食要比Deposit? Need to make reservation? 會唔會貴好多?

我24號都無地方去, 如果係就去試下外野手, 我未食過
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:13 發表

我上年的24號都係去食, 新蒲崗店好少人, 可以慢慢座, 不過佢衰就衰在要比左少少訂金先:-| :-| :-| .
同埋而家無左牛肉鍋

Rank: 5Rank: 5


2967
51#
發表於 07-12-20 16:27 |只看該作者
YAN,唔同period有唔同feel ma.
原文章由 雪文 於 07-12-20 16:21 發表
係啦, 唔好咁啦, 係我眼中, 你仔仔不知幾可愛, 我有些少想我囡返去個時候呀
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
52#
發表於 07-12-20 16:28 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:13 發表

我上年的24號都係去食, 新蒲崗店好少人, 可以慢慢座, 不過佢衰就衰在要比左少少訂金先:-| :-| :-| .
同埋而家無左牛肉鍋

come come:

我覺得呢間野好味呀!個放題又唔算太貴,D sashimi好fresh添!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
53#
發表於 07-12-20 16:28 |只看該作者
好叻女ar
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:26 發表
啱啱呀女打俾我,派埋英文同常識卷!

英文》》唉70
常識》》98(好開心呀!未試過咁高分呀!)

Rank: 5Rank: 5


2967
54#
發表於 07-12-20 16:28 |只看該作者
ok bor, 唔好la
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:26 發表
啱啱呀女打俾我,派埋英文同常識卷!

英文》》唉70
常識》》98(好開心呀!未試過咁高分呀!)
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
55#
發表於 07-12-20 16:29 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:26 發表
啱啱呀女打俾我,派埋英文同常識卷!

英文》》唉70
常識》》98(好開心呀!未試過咁高分呀!)

ky: 女女進步左, 好好呀.

Rank: 5Rank: 5


2967
56#
發表於 07-12-20 16:29 |只看該作者
c, 我都仲未知係邊間

24 how much

原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:28 發表

come come:

我覺得呢間野好味呀!個放題又唔算太貴,D sashimi好fresh添!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
57#
發表於 07-12-20 16:30 |只看該作者
same same
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:26 發表

22號》》梗唔駛返啦!(一向都唔駛返Sat)
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
58#
發表於 07-12-20 16:30 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:28 發表
好叻女ar   

hoganma,

唔係!佢都係第1次攞到呢D分咋(可能份卷easy啦)!不過,我都覺得開心的!
但其他科就真係

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
59#
發表於 07-12-20 16:31 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:27 發表
我想問即是24號去食要比Deposit? Need to make reservation? 會唔會貴好多?

我24號都無地方去, 如果係就去試下外野手, 我未食過

我估24, 25號book位佢都要成比deposit先, 上年就每位50元, 佢比個a/c no. 你入$$.
唔book位???我又未試過bor.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
60#
發表於 07-12-20 16:33 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:29 發表
c, 我都仲未知係邊間

24 how much

我未問實, 睇雜誌"立"過好似大人178, 細路138咁上下及加一.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖