關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
41#
發表於 07-11-17 12:17 |只看該作者
今日飲多杯啦,當健康飲品囉

原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:15 硐表

喉嚨就好返dd啦, 多得phonbe推介 . 係仲有咳囉!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
42#
發表於 07-11-17 12:18 |只看該作者
唔平衡係要買d 野先得gar, 如果買唔到衫, 我會去supermarket買野食
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:14 硐表

匯景~~~尋日唔平衡, 所以又......
仲買多一條墨綠色頸巾 (唔係冷, 唔知點講係乜野質地?! )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
43#
發表於 07-11-17 12:18 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:16 硐表
算啦,志在過程咪算囉

hoganma: 咁亞仔有無去呀?????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
44#
發表於 07-11-17 12:19 |只看該作者
小南灣lunch set 好抵gor wor, $3x, 有野飲, 有碗粉又有炸蝦餅, 我都鍾意去個度食
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:17 硐表

炸蝦餅~~~我好鐘意食, 啟田間小南灣的炸蝦餅好正, 但30幾元得幾件, 幾貴囉!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
45#
發表於 07-11-17 12:20 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:18 硐表
唔平衡係要買d 野先得gar, 如果買唔到衫, 我會去supermarket買野食  

我尋晚都想去超市架, 返到屋企樓下9點幾, 間cheap cheap華潤已經close左!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
46#
發表於 07-11-17 12:20 |只看該作者
無帶ar

但佢打左幾次黎 "吹" 我返去呢, 仲話我又去街, 罰我下星期無得去wor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:18 硐表

hoganma: 咁亞仔有無去呀?????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
47#
發表於 07-11-17 12:22 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:19 硐表
小南灣lunch set 好抵gor wor, $3x, 有野飲, 有碗粉又有炸蝦餅, 我都鍾意去個度食

佢而家早/午市仲有點心食架, 樣樣都幾ok, 係蝦餃 .

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
48#
發表於 07-11-17 12:22 |只看該作者
我問我老公, 尋晚食飯開唔閞心ar, 佢話開心, 跟住佢話, 不過呢.....
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:16 硐表
算啦,志在過程咪算囉

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
49#
發表於 07-11-17 12:23 |只看該作者
係ar, 平平地都幾好
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:22 硐表

佢而家早/午市仲有點心食架, 樣樣都幾ok, 係蝦餃 .

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
50#
發表於 07-11-17 12:23 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:20 硐表
無帶ar

但佢打左幾次黎 "吹" 我返去呢, 仲話我又去街, 罰我下星期無得去wor  

你地特登留低佢呀???? 尋日你老公有乜野表示呀?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
51#
發表於 07-11-17 12:24 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:22 硐表
我問我老公, 尋晚食飯開唔閞心ar, 佢話開心, 跟住佢話, 不過呢.....

又要我地估??!?!?!?

Rank: 8Rank: 8


17382
52#
發表於 07-11-17 12:24 |只看該作者
我收工去湊囡啦,各位886

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
53#
發表於 07-11-17 12:25 |只看該作者
我以為佢想講咩, 原來佢話, 不過呢你覺唔覺得d野好重味精, 我飲左好多次水   人地鬼咁溫柔講緊野, 佢無拿拿彈句呢d出黎

表佢個頭, 佢不嬲都無情趣gar
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:23 硐表

你地特登留低佢呀???? 尋日你老公有乜野表示呀?????

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-11-17 12:26 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
54#
發表於 07-11-17 12:25 |只看該作者
88
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-17 12:24 硐表
我收工去湊囡啦,各位886

Rank: 8Rank: 8


17382
55#
發表於 07-11-17 12:25 |只看該作者
不過咩姐

原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:22 硐表
我問我老公, 尋晚食飯開唔閞心ar, 佢話開心, 跟住佢話, 不過呢.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
56#
發表於 07-11-17 12:27 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:25 硐表
我以為佢想講咩, 原來佢話, 不過呢你覺唔覺得d野好重味精, 我飲左好多次水

表佢個頭, 佢不嬲都無情趣gar

仲以為佢送一大扎rose 過你添~~~

Rank: 8Rank: 8


17382
57#
發表於 07-11-17 12:27 |只看該作者
笑死我啦,不過都算sweet sweet啦,關係起碼比之前好左ma


原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:25 硐表
我以為佢想講咩, 原來佢話, 不過呢你覺唔覺得d野好重味精, 我飲左好多次水   人地鬼咁溫柔講緊野, 佢無拿拿彈句呢d出黎

表佢個頭, 佢不嬲都無情趣gar ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
58#
發表於 07-11-17 12:27 |只看該作者
唔會la, 我好現實gar, 費事晒d咁gei $
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:27 硐表

仲以為佢送一大扎rose 過你添~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
59#
發表於 07-11-17 12:29 |只看該作者
各位, 我開始報告我深圳之行啦 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1191469&pid=19912553&page=1&extra=#pid19912553

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
60#
發表於 07-11-17 12:30 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:27 硐表
唔會la, 我好現實gar, 費事晒d咁gei $

諗返轉頭都唔係唔好, 唔好攪咁多lee d 花巧野, 實實際際!!!:D
‹ 上一主題|下一主題