註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 14:55 硐表 咁我搵日約你係君o灣萬寧門口交收啦.... 如果一至四, 我要9:00pm後先得, 星期日你幾點係屋企?
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 14:53 硐表 咁而家cut左未呀????
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:55 硐表 oic, 咁點樣交俾你? 寄? 還是用本地快遞送去你公司? (或者你派快遞到我公司取?)
男爵府
原文章由 irenec11 於 07-10-26 15:03 硐表 我遲d都諗住攞件校褸俾november,不如約埋一齊見 你住yau tong or lam tin?
珍珠宮
原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:58 硐表 最緊要你方便,我幾時都得.
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:58 硐表 係autopay gar, 20號之前要寫封信去話唔讀wor 我都唔知點, 其實學左之後亞仔d數係好左好多, 但d字就……..
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:07 硐表 pls check pm!!! 唔記得問你同funfun: 星期六你地有無見倒面呀??????????????
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:11 硐表 而家你仔想繼續, 比佢學啦!
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 15:05 硐表 Lam Tin
原文章由 irenec11 於 07-10-26 15:17 硐表 對寶貝病咗,冇去到,仲要用咗$360睇doctor.:tongue:
大宅
原文章由 irenec11 於 07-10-26 13:30 硐表 唔好意思,請問各位有冇d doreamon gei 印仔多咗唔要
原文章由 yan02 於 07-10-26 15:51 硐表 我今早我勁忙,首先 8:30分出發去左健康院,==> 尖沙咀交和記盒 ===>12:00 帶女去女拔面試,等得很耐,淨係in 10分鐘都不使,成12:45分先走得==>趕返來2:00返工,遲左幾分鐘,偷偷地叫同事幫我打左卡先 ,現在 ...
原文章由 irenec11 於 07-10-26 15:25 硐表 亞仔下個friday要返童軍,我會去lam tin湊佢,你ok ,最緊要你方便.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:56 硐表 你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????