關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小一退學(華X小學)
樓主: hk-mum
go

小一退學(華X小學) [複製鏈接]

Rank: 4


553
41#
發表於 07-10-18 12:18 |只看該作者
原文章由 hk-mum 於 07-10-17 10:58 硐表
詢眾要求, 寫下為何要個仔那麼早(小一)就退學.
因為我終於明白, 以華X小學的方法, 又點可以打好小朋友的基礎呢?
試問用最深嫁課本, 默晒課本內最深嫁字, 是否等如學校有能力提高中英語文質素?
40人一班, 傳统坐定定 ...


hk-mum,

看過你的發表, 心中有很多疑問亦覺得你對這所小學一無所知似的.亦感到對一眾努力付出的老師們不公平.
1. 在你決定為小朋友選這所學校時,是基於那些因素呢? 學校一直都是一所傳統教學的小學, 每班人數, 上課每節時間等資料,都清楚地告訴大家. 絶無誤導.

2. 你所說的-傳统坐定定, 如果老師在教學時會加上一些小遊戲, 唱歌仔等來教導小朋友(小朋友們當然都係要坐定定在坐位上), 閣下認為如何? 小兒告訴我, 上課時老師會教他們唱歌仔幫助記一些生字呢!也有玩一些與課文有關的小遊戲. 每位老師都有他的教學方法, 有輕鬆的, 有嚴厲的. 老師們也是在用心教導.

3. 至於老師是否有足夠時間去詳細講解課文內容. 我想, 學校亦巳有安排. 請細心看看上課時間表, 很多主要科目都是"打媽"上的. 要知道一班40人, 要一位老師完全照顧每一位學生, 實在有難度. 所以家校合作很重要.

4. 回家教功課 等同破壞親子關係, 我本人絶不同意. 正如其他媽媽說, 要看你當時所抱的是甚麼態度了.  小兒的所有功課, 測驗, 考試等都是我和丈夫親力親為教的, 這也是親子時間(我是這樣面對的).  你要是覺得教功課, 幫"温書"是一項苦差, 那麼孩子們又如何會對學習有興趣呢.

5. 選用的課本, 真的很艱深嗎? 只因幾個較長的生字, 就可以作判斷嗎? Headmaster, 小朋友們天天上學都會碰見. Headmaster, 每天與同學們一起做禱告, 小息時會"巡視" 校園. Headmaster, 接觸到的機會實在多呢. 如果, 有一天,校長是一位女校長, 那小朋友們每天都會見到Headmistress了.  那些用高一年級課本的學校, 又如何呢?

每所學校都有她的優點, 但也有不足之處. 學校, 老師要付出, 家長, 學生也要付出啊!

你發現小朋友並不適合這所小學, 為他轉校也是合情合理的.
但請對學校, 老師, 學生, 家長的努力付出, 公平一點.

Rank: 1


24
42#
發表於 07-10-18 12:24 |只看該作者
Tatama123

如果個仔係學校完全無問題,而只係家長個理念有D唔同,咁你認為呢?

原文章由 Tatama123 於 07-10-18 10:33 硐表

concern_mom,

Are you satisfy with your son school ?


1018
43#
發表於 07-10-18 13:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


5
44#
發表於 07-10-18 17:06 |只看該作者

Ah.............

原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 17:42 硐表
呢度好多都係在職家長,你既難處,
我地好多個一樣係咁,同亞仔溫習,
可以好痛苦,可以好輕鬆,
最主要取決於父母當時既心情!
唔係講笑架,你拿口鞋面,
個仔自然緊張,一驚咪咩都唔知囉。
如果你唔想咁,咪唔好迫佢讀囉,
合格咪收貨,咁你 ...

各位WY,
我一路都有睇WYline知你地寫咗d物嘢,
你地寫嘢的有影響力嫁, 我D看法和你們一樣,不過我選擇走.
Take care!

Rank: 5Rank: 5


1015
45#
發表於 07-10-18 22:15 |只看該作者
My son is studying at P1.  I am not against dictation.  But to recite for the dictation is really not necessary to me (Chinese chapter 4.  It is not a poem.)  Personally I find the head teacher of my son is rather harsh.  While I thought all the teachers were the same, I spoke to the teacher for Chinese today and she was surprisingly gentle & well mannered.  She is Ms. Cheung.


1018
46#
發表於 07-10-18 22:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1015
47#
發表於 07-10-19 08:29 |只看該作者
Tatama123,
Yes, dictated on Wed. I found the chinese of "read" & "listen" were quite difficult in the second month for a P1 student

Rank: 1


7
48#
發表於 07-10-19 22:53 |只看該作者

Still thinking....

I found Kei Lun Ma's post on other link in 2005 where you said your son had made a nightmare in his school life.  You know, my son has made too, he dreamed of a people like his teacher holding a knife chasing him.  He attempted to hide but not successful, finally he was arrested by a police and prosecuted murder.

Simply a month, he changed a lot.  Not on his academic but his attitude in life.  He was prone to sadness.  He become slient, cool.

Quite a different that a school could change.  Quite powerful a school could be.  Quite a deadly city HK could be if these renowed educational institutions persist to be admired.

I am thinking.....

Rank: 4


766
49#
發表於 07-10-19 23:11 |只看該作者
你地有冇想過小朋友之所以咁,有部份責任要由父母承擔。因為小朋友怕父母時常責罰......


1018
50#
發表於 07-10-20 00:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1826
51#
發表於 07-10-20 01:47 |只看該作者
現在很多學校小一都有背誦和背默,如果家長是反對的,千萬別幫子女選擇那些學校,選校應小心謹慎

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
52#
發表於 07-10-20 10:40 |只看該作者
Sunnydad,

無錯吖,我都講過家長同小朋友都要適應的,
你見我而家睇得咁開,亞仔初入小學我喊濕幾條毛巾!
我個仔發咩惡夢?我唔記得左添?!
如果我仔發惡夢,真汗顏可能是因為我罷!
當年我如一般家長,好易發左癲,
亞仔成日無魂頭,手冊一星期有4 日紅當當,
EQ 低忍唔住成日鬧佢,佢又喊囉!
咁大頭蝦既仔,測驗考試又錯埋D 無里頭既野,
我又好激心,難免心頭又有火了!
但咁多年之後,我知道想個仔做得好D
首先我去飲杯水唔好發火,近年我好少鬧佢,
佢今年都無咩比人寫手冊,無犯事自然無人鬧,
佢乖左老師都讚吓佢,佢又開心再做好D
如果你個仔肯講,你問吓佢啦,點解咁驚?
因為老師鬧佢?咁為咩鬧佢呢?
之後同佢講番點解比人鬧,係咪真係自己錯在先呢?
如果係,先要改左自己既毛病先,
比如唔小心寫手冊,因為抄少左第日自然欠了,
上堂忍住唔好傾計,因為傾計老師一定鬧人啦!
如果佢只係怕,可能老師笑容欠奉,或鬧其他人,
咁就要同佢講,因為人地犯事,只要你做得好唔使驚。
當然,了解過後如果真係老師無理取鬧,
咁你不妨打去問吓老師(呢樣唔好比亞仔知)
如果老師態度真係好惡劣的話,當然你可以投訴,
無理由啞忍既,係唔係?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
53#
發表於 07-10-20 11:18 |只看該作者
我記得小一至小三都有背默,
不過唔多既,一個學期2 課咁上下。
上左四年班,呢個學期直情無背默!
可能課文太長,點背喎?!
仲有上到小四中默有範圍,
多數只默3-4 段,可能仲默少過以前。 :loveliness:

原文章由 Jsmami 於 07-10-18 22:15 硐表
My son is studying at P1.  I am not against dictation.  But to recite for the dictation is really not necessary to me (Chinese chapter 4.  It is not a poem.)  Personally I find the head teacher of my  ...

Rank: 3Rank: 3


364
54#
發表於 07-10-22 15:50 |只看該作者
其實我覺得要默headmaster, headmistress, group leader呢D字都ok吖,可能阿仔之前讀K3D英文默書仲深,你哋有有聽過K3要默delicious hamburger吖,咪仲深。其實學校唔係想佢哋要識串嗰個字,止不過係想佢哋用吓個腦去練習記憶。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖