關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
41#
發表於 07-10-11 15:21 |只看該作者
雪文: 你屋企唔係3房咩?????

原文章由 雪文 於 07-10-11 15:02 硐表
簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓

入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住.  但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ?? ...

Rank: 8Rank: 8


17382
42#
發表於 07-10-11 15:22 |只看該作者
係架,真係要睇對手係一個咩野人啦,我隻c6就算一齊訓都唔會傾計架話訓就訓的了:tongue:

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:00 硐表
咁都要好睇大家性格gei

我自己就覺得訓埋一齊, 可以時時有pillow talk, 反而無訓就小左講野, 咁跟住就……

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
43#
發表於 07-10-11 15:22 |只看該作者
但係好快佢二個又要分房啦, 咁幾年後又再大換屋呀 ?

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:09 硐表
我都係咁話, 仔女氣管唔好, 佢地辛苦之餘, 佢地睇醫生d $$都係返度啦......

Rank: 5Rank: 5


3104
44#
發表於 07-10-11 15:23 |只看該作者
我的煩惱:
我家有2間房,一間阿仔,阿女同工人睡,一間2公婆睡,大房有一張bb床及碌格床,甘現在仔仔學轉身,又不識昂高頭,一醒就轉,睇少眼都死,工人話怕夜晚睡左不知,想同仔睡床同埋人氣開始冷,同大人睡暖的,甘仔同工人睡了,阿女沒地方睡又要同我地睡,我張床得4呎,3人睡又逼,c6話睡得不舒服,第日返工很累,一路睡一路 ,叫我過去同阿仔同房睡上格床,他同女睡,甘2公婆有排要分開睡,其實早幾年我沒請工人我女仲細時,我地都係一個同女睡,一個自己睡,不過個時沒多個外人,做咩都得啦 ,現在多左個人,點搞 ,我今早同我女講,不如你睡上格,他話我怕跌,落不到床,我要睡沙發
始終得5歲,都不放心他自己睡,夜晚肯家沒被蓋,點搞,比的意見,
香港的地方細,真係煩,:tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
45#
發表於 07-10-11 15:24 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 14:46 硐表
返黎啦

jerry媽: 想問你買"肚臍"袋仲有無折呀??????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
46#
發表於 07-10-11 15:24 |只看該作者
買個負離子空氣清新機 攪惦


原文章由 雪文 於 07-10-11 15:02 硐表
簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓

入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住.  但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ?? ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
47#
發表於 07-10-11 15:24 |只看該作者
咁都無辦法gor wor, 你諗住佢地幾歲分房訓先?
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:22 硐表
但係好快佢二個又要分房啦, 咁幾年後又再大換屋呀 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
48#
發表於 07-10-11 15:25 |只看該作者
咁俾你會點呢, 仲有我媽有時要過夜.
我試過問我仔啦, 佢唔肯自己一間房呀.
佢好怕黑加, 去toilet都要妹妹陪佢

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:21 硐表
雪文: 你屋企唔係3房咩?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
49#
發表於 07-10-11 15:27 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:24 硐表
買個負離子空氣清新機 攪惦

其實係咪真得好用架???????????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
50#
發表於 07-10-11 15:28 |只看該作者
真係””格問題wor,我c6係主動的,e+年紀大左就小左咩咩囉,之前後生果時我真係   



原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:04 硐表
我分開左訓4年半, 我c6不嬲都係比較被動, 再加上分開左訓, 我地變得唔正常

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
51#
發表於 07-10-11 15:29 |只看該作者
當初我同c6分開訓就係c6唔肯3個人一齊訓, 亞仔一上黎, 佢就去訓sofa, 佢驚整親亞仔(你地都知佢幾緊張gar la), 佢最care個仔, 要我好好照顧佢, 佢自己就去訓sofa, then隔離房就買張床, 佢就係咁過左去la

你可以將隔離房張床換左子母床, 拉出黎個格比工人訓, 仔女訓在一齊, 得唔得?
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:23 硐表
我的煩惱:
我家有2間房,一間阿仔,阿女同工人睡,一間2公婆睡,大房有一張bb床及碌格床,甘現在仔仔學轉身,又不識昂高頭,一醒就轉,睇少眼都死,工人話怕夜晚睡左不知,想同仔睡床同埋人氣開始冷,同大人睡暖的,甘仔同工人睡 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
52#
發表於 07-10-11 15:29 |只看該作者
係呀,佢會死x緊

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:07 硐表
我都會, 佢死x緊   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
53#
發表於 07-10-11 15:30 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:25 硐表
咁俾你會點呢, 仲有我媽有時要過夜.
我試過問我仔啦, 佢唔肯自己一間房呀.
佢好怕黑加, 去toilet都要妹妹陪佢

咁......如果郁動你媽間房, 佢會唔會唔like?????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
54#
發表於 07-10-11 15:31 |只看該作者
迫佢lor, 始終都7la, 我仔初初咪又係死唔肯, 而家都ok wor, 6點幾晨早起身
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:25 硐表
咁俾你會點呢, 仲有我媽有時要過夜.
我試過問我仔啦, 佢唔肯自己一間房呀.
佢好怕黑加, 去toilet都要妹妹陪佢

Rank: 5Rank: 5


3104
55#
發表於 07-10-11 15:31 |只看該作者
你知啦,大家一早就出門,見面又真係不多,都係靠夜晚睡前溝通啦
有時的野又不方便在工人面前講,點搞呀,不通成日靠電話 ,甘大家會不會越來越不似2公婆,多過似朋友多呀

Rank: 5Rank: 5


4210
56#
發表於 07-10-11 15:31 |只看該作者
可以問下, 因為我唔知亞表妹仲有無係果度做??

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:24 硐表

jerry媽: 想問你買"肚臍"袋仲有無折呀??????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
57#
發表於 07-10-11 15:33 |只看該作者
我之前用個philip, 唔係好掂, 買過瀘都好貴.

我真係要做嘢啦, 等陣再上來.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:27 硐表

其實係咪真得好用架???????????????????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
58#
發表於 07-10-11 15:33 |只看該作者
irene >>>> 你睇到嗎?
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:08 硐表
既然有2房, 點解個工人要一齊訓? 叫個工人同小朋友訓lor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
59#
發表於 07-10-11 15:33 |只看該作者
c6係由細到大都唔係太主動gar, 分開左訓再加上有牙齒印, 又加上年紀問題, 咪咁lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:28 硐表
真係”性”格問題wor,我c6係主動的,e+年紀大左就小左咩咩囉,之前後生果時我真係   

Rank: 8Rank: 8


17382
60#
發表於 07-10-11 15:34 |只看該作者
大房加多張床可以嗎 你地大房d房好大間架ma


原文章由 yan02 於 07-10-11 15:23 硐表
我的煩惱:
我家有2間房,一間阿仔,阿女同工人睡,一間2公婆睡,大房有一張bb床及碌格床,甘現在仔仔學轉身,又不識昂高頭,一醒就轉,睇少眼都死,工人話怕夜晚睡左不知,想同仔睡床同埋人氣開始冷,同大人睡暖的,甘仔同工人睡 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖