關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
41#
發表於 07-9-27 18:08 |只看該作者
我叫亞女簽。

原文章由 hoganmama 於 07-9-27 18:05 硐表
Katiema 淨番我同你相依為命

我想問下申請圖書證咪要簽名gei, 咁係我簽定亞仔簽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
42#
發表於 07-9-27 18:16 |只看該作者
咁我都叫亞仔簽la
原文章由 katiekma 於 07-9-27 18:08 硐表
我叫亞女簽。

Rank: 8Rank: 8


19346
43#
發表於 07-9-27 21:14 |只看該作者
各位你地玩得開心d啦!
因我星期日同仔仔d同學仔都bbq,所以1/10我唔來啦,下次有機會再聚一聚!

原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:32 硐表
我唔想太早起身嘛~~~~:loveliness:
百佳係我隔離屋苑, 華潤再近D添, 係BBQ場隔離.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
44#
發表於 07-9-27 21:43 |只看該作者
我找到鍚紙了(1.5卷) 夠唔夠用呀? 會帶埋抹手紙.
時間方面, 我諗 me me mor mor 都要 10:30-11:00 才到.
請問邊個地點, 麻煩 pm 我.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
45#
發表於 07-9-27 22:01 |只看該作者
katiekma >>>  我剛才抽到一個 Thanks 特別版.

Rank: 5Rank: 5


2977
46#
發表於 07-9-27 22:15 |只看該作者
Minnie,
Please check PM. Duly answer your question.

Rank: 5Rank: 5


3212
47#
發表於 07-9-28 08:32 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-9-27 21:43 硐表
我找到鍚紙了(1.5卷) 夠唔夠用呀? 會帶埋抹手紙.
時間方面, 我諗 me me mor mor 都要 10:30-11:00 才到.
請問邊個地點, 麻煩 pm 我.



Moring.......
你地果然好快手ar ......... , 你地玩得開心d 啦, 下次有機會先一齊玩, 個都都ok, 我地之前試過係個都 BBQ, 係d位比較迫少少law...... 燒雞翼.......我好鐘意食.... 諗起好想食 TIM.....

Rank: 8Rank: 8


17382
48#
發表於 07-9-28 08:42 |只看該作者
morning

Rank: 5Rank: 5


2065
49#
發表於 07-9-28 09:05 |只看該作者
Morning,



原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 08:42 硐表
morning

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
50#
發表於 07-9-28 09:05 |只看該作者
morning
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 08:42 硐表
morning

Rank: 5Rank: 5


2065
51#
發表於 07-9-28 09:06 |只看該作者
:) :) :)

原文章由 funbabyhk 於 07-9-27 22:01 硐表
katiekma >>>  我剛才抽到一個 Thanks 特別版.

Rank: 8Rank: 8


17382
52#
發表於 07-9-28 09:07 |只看該作者
咁早呀2位靚太

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
53#
發表於 07-9-28 09:09 |只看該作者
你都唔弱ar, 唔知come bookbook到爐呢
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:07 硐表
咁早呀2位靚太

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
54#
發表於 07-9-28 09:11 |只看該作者
MORNING!!!

各位: 我尋晚去BOOK左場啦, 仲有枱仔同膠椅借, 都幾好喎!
咁我果日要唔要拎埋單車同羽毛球落去玩呀? 你地的仔女想玩乜野? 睇下我有無?????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
55#
發表於 07-9-28 09:20 |只看該作者
我屋企有: 燒烤網1個, 膠叉, 紙碟1包(要買多一包). 膠杯(應該夠用), 抹手紙(+埋FUNFUN果D, 唔駛再買), 報紙一份都夠呱(起爐用)???

Rank: 8Rank: 8


17382
56#
發表於 07-9-28 09:21 |只看該作者
comecome,唔該曬你呀 ,咁我地今日安排買D咩先

原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:11 硐表
MORNING!!!

各位: 我尋晚去BOOK左場啦, 仲有枱仔同膠椅借, 都幾好喎!
咁我果日要唔要拎埋單車同羽毛球落去玩呀? 你地的仔女想玩乜野? 睇下我有無????????????? ...

Rank: 5Rank: 5


2065
57#
發表於 07-9-28 09:22 |只看該作者
的嘢一講就要做, 成日覺得10月打後大家都好忙, 好難就間,可能要去就聖誕

原文章由 novemberwm 於 07-9-28 08:32 硐表



Moring.......
你地果然好快手ar ......... , 你地玩得開心d 啦, 下次有機會先一齊玩, 個都都ok, 我地之前試過係個都 BBQ, 係d位比較迫少少law...... 燒雞翼.......我好鐘意食.... 諗起好想食 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
58#
發表於 07-9-28 09:22 |只看該作者
我屋企無呢D野


原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:20 硐表
我屋企有: 燒烤網1個, 膠叉, 紙碟1包(要買多一包). 膠杯(應該夠用), 抹手紙(+埋FUNFUN果D, 唔駛再買), 報紙一份都夠呱(起爐用)???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
59#
發表於 07-9-28 09:22 |只看該作者
有無地方踢波? 羽毛球, 單車都夠la, 另請各位不要帶遊戲機, 可以嗎?

起爐呢家野要問love

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
60#
發表於 07-9-28 09:27 |只看該作者
放心, nds我都唔諗住攞落去.
bbq場隔離都叫有個小公園, 果度應該無乜人上去玩( ), 踢波就未必夠位.
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:22 硐表
有無地方踢波? 羽毛球, 單車都夠la, 另請各位不要帶遊戲機, 可以嗎?

起爐呢家野要問love
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖