註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-9-27 18:05 硐表 Katiema 淨番我同你相依為命 我想問下申請圖書證咪要簽名gei, 咁係我簽定亞仔簽
返回頂部
子爵府
原文章由 katiekma 於 07-9-27 18:08 硐表 我叫亞女簽。
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:32 硐表 我唔想太早起身嘛~~~~:loveliness: 百佳係我隔離屋苑, 華潤再近D添, 係BBQ場隔離.
男爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-9-27 21:43 硐表 我找到鍚紙了(1.5卷) 夠唔夠用呀? 會帶埋抹手紙. 時間方面, 我諗 me me mor mor 都要 10:30-11:00 才到. 請問邊個地點, 麻煩 pm 我.
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 08:42 硐表 morning
原文章由 funbabyhk 於 07-9-27 22:01 硐表 katiekma >>> 我剛才抽到一個 Thanks 特別版.
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:07 硐表 咁早呀2位靚太
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:11 硐表 MORNING!!! 各位: 我尋晚去BOOK左場啦, 仲有枱仔同膠椅借, 都幾好喎! 咁我果日要唔要拎埋單車同羽毛球落去玩呀? 你地的仔女想玩乜野? 睇下我有無????????????? ...
原文章由 novemberwm 於 07-9-28 08:32 硐表 Moring....... 你地果然好快手ar ......... , 你地玩得開心d 啦, 下次有機會先一齊玩, 個都都ok, 我地之前試過係個都 BBQ, 係d位比較迫少少law...... 燒雞翼.......我好鐘意食.... 諗起好想食 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:20 硐表 我屋企有: 燒烤網1個, 膠叉, 紙碟1包(要買多一包). 膠杯(應該夠用), 抹手紙(+埋FUNFUN果D, 唔駛再買), 報紙一份都夠呱(起爐用)???
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:22 硐表 有無地方踢波? 羽毛球, 單車都夠la, 另請各位不要帶遊戲機, 可以嗎? 起爐呢家野要問love