- 在線時間
- 78 小時
- 最後登錄
- 17-7-14
- 國民生產力
- 19
- 附加生產力
- 384
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-8-14
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 94
- 主題
- 14
- 精華
- 0
- 積分
- 497
- UID
- 2388
 
|
原文章由 janetlam74 於 07-9-20 13:37 硐表 
大家好^^
想問大家的小朋友係宣基讀得開心嗎?
宣基放學時間係3:00,係咪一定要呢個時間離開?
如媽咪4:00才放工來接可以比佢係library等嗎?
課本是否很淺?對上中學會否吃力?
如朝早給小朋友自已攞飯回校,你地用乜飯 ...
hi janetlam74,
剛剛才開學,暫時柏禧都ok.
柏禧係婆婆湊放學,所以不知道,sorry.
中文和英文係圖書教學,數學係宣基自己編制,宣基今年係10週年,我諗上中學應該無問題啦!就算有,都應該發現啦.我同老公都係想柏禧讀得開心姐,所以才選宣基.
我係用 lock & lock 食物盒比他帶飯,遲d凍,我會早上煮定飯,再叫婆婆帶比他. |
|