關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 觀塘家長站
樓主: kt8001
go

觀塘家長站 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2039
41#
發表於 07-8-23 14:04 |只看該作者
嘩!你一對仔囡相差咁遠 ,不過咁樣你位大公子咪可以幫下你囉 ,而我一對寶貝一日打架打到黑,激死我

原文章由 katiekma 於 07-8-22 20:17 發表
我c6訓窗台law, 我有2個寶貝, 大仔升中3, 細女升小一。

Rank: 5Rank: 5


2039
42#
發表於 07-8-23 14:10 |只看該作者
峰媽,
你得閒再一同傾呀!隨時歡迎你加入

原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-21 14:28 發表
hi !!! 各位好呀 。

kt8001 : 我大仔讀緊官塘基督教幼兒園(社區中心)。

我都頭痛緊佢早上起身問題,仔仔又係夜訓,現在早上起身都好辛苦。希望校車唔好咁早啦。

你地小朋友放學邊個湊呀 ??? 我仔仔會去 ...

Rank: 5Rank: 5


2039
43#
發表於 07-8-23 14:24 |只看該作者
Hi!  haganmama,Katiema
我想問你D仔囡讀兆強邊班呀! 我囡讀1a班:loveliness:  

原文章由 hoganmama 於 07-8-23 09:11 發表
我c6訓隔離房

Rank: 5Rank: 5


2065
44#
發表於 07-8-23 14:25 |只看該作者
幫!冇可能。佢一得閒就會攪個妹攪到v 嘩鬼叫。

原文章由 kt8001 於 07-8-23 14:04 發表
嘩!你一對仔囡相差咁遠 ,不過咁樣你位大公子咪可以幫下你囉 ,而我一對寶貝一日打架打到黑,激死我

Rank: 5Rank: 5


2065
45#
發表於 07-8-23 14:29 |只看該作者
我代hoganmama答

hoganmama 仔仔1C
我女女同你女女一班架, 乜你吾記得咩, 汶汶媽冇同你講咩

原文章由 kt8001 於 07-8-23 14:24 發表
Hi!  haganmama,Katiema
我想問你D仔囡讀兆強邊班呀! 我囡讀1a班:loveliness:  

[ 本文章最後由 katiekma 於 07-8-23 14:34 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1854
46#
發表於 07-8-23 16:20 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-8-23 14:29 發表
我代hoganmama答

hoganmama 仔仔1C
我女女同你女女一班架, 乜你吾記得咩, 汶汶媽冇同你講咩


你地好呀 !!! 我都有個細仔,現在19個月,工人湊,不過,10月份會比細仔返官塘趣樂育嬰園,暫時返住先啦,因為,唔會同工人續約,哥哥讀個間幼兒園又未足歲返,要等1,2月份有插班位先可以返,我覺得好煩呀 !!! 大仔,細仔,工人等等....好多野要安排,自己又唔夠時間放屋企.......。

Rank: 5Rank: 5


2039
47#
發表於 07-8-23 17:24 |只看該作者
katie,
好似有 講,不過只講你囡囡 ,但hogamama
就冇講,:( 我話個笑話你知,我常把你和hoganmama攪亂 ...
我真好好反醒下 ,sorry sorry sorry

原文章由 katiekma 於 07-8-23 14:29 發表
我代hoganmama答

hoganmama 仔仔1C
我女女同你女女一班架, 乜你吾記得咩, 汶汶媽冇同你講咩

Rank: 5Rank: 5


2039
48#
發表於 07-8-23 17:46 |只看該作者
嘩!咁你咪好鬼煩囉!,我果時都好似你咁架!,不過佢地大小小可會好好多,兩個唔係咁易 唔好咁煩呀!朋友,會出好多皺紋架 你煩時你找我地傾下呀!你有冇msn架!


原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-23 16:20 發表


你地好呀 !!! 我都有個細仔,現在19個月,工人湊,不過,10月份會比細仔返官塘趣樂育嬰園,暫時返住先啦,因為,唔會同工人續約,哥哥讀個間幼兒園又未足歲返,要等1,2月份有插班位先可以返,我覺得好煩呀 ...

Rank: 5Rank: 5


2039
49#
發表於 07-8-24 22:12 |只看該作者
各位,
你今日上唔上到線呀! ,我今日在公司一直都上唔到呀!
在晚上才上到,所以找不到你地激死我啦! , 其實我想問你 katie & hoganma 你兩位朋友仔,1/9果日是否穿校服,同帶個人返學,無嘢要帶囉,係咪呀 你地會唔會帶相機呀!唔好意思好多嘢問添,

原文章由 katiekma 於 07-8-23 14:29 硐表
我代hoganmama答

hoganmama 仔仔1C
我女女同你女女一班架, 乜你吾記得咩, 汶汶媽冇同你講咩

Rank: 5Rank: 5


2065
50#
發表於 07-8-24 23:32 |只看該作者
我都系今日成日都上吾到bk 9/1日要穿校服,戴上學生名牌/填小一迎新日家長接送學生卡咁law, 我會帶相机/碌影机去, 但就未决定咩書包還是小背囊,你呢?

原文章由 kt8001 於 07-8-24 22:12 硐表
各位,
你今日上唔上到線呀! ,我今日在公司一直都上唔到呀!
在晚上才上到,所以找不到你地激死我啦! , 其實我想問你 katie & hoganma 你兩位朋友仔,1/9果日是否穿校服,同帶個人返學,無嘢 ...

Rank: 5Rank: 5


2039
51#
發表於 07-8-27 10:16 |只看該作者
早晨! katie
我想問下你呢!冬天你會否帶飯架!因我想買一個飯壼,唔知邊隻好

原文章由 katiekma 於 07-8-24 23:32 硐表
我都系今日成日都上吾到bk 9/1日要穿校服,戴上學生名牌/填小一迎新日家長接送學生卡咁law, 我會帶相机/碌影机去, 但就未决定咩書包還是小背囊,你呢?

...

Rank: 5Rank: 5


2039
52#
發表於 07-8-27 10:36 |只看該作者
早晨!
hoganmama,katie,請問你地知唔知邊度有好架中醫呀!
還有我想問呢!,我個女比蚊針到後一大片紅腫好似胎記咁每次都是這樣,又個朋友個仔又是這樣,醫生活佢話D血唔好敏感,什辨

原文章由 hoganmama 於 07-8-23 09:11 硐表
我c6訓隔離房

Rank: 5Rank: 5


4459
53#
發表於 07-8-27 10:38 |只看該作者
我個細囡都係咁樣喎,過多幾日仲見到個蚊口添

原文章由 kt8001 於 07-8-27 10:36 硐表
早晨!
hoganmama,katie,請問你地知唔知邊度有好架中醫呀!
還有我想問呢!,我個女比蚊針到後一大片紅腫好似胎記咁每次都是這樣,又個朋友個仔又是這樣,醫生活佢話D血唔好敏感,什辨

...

Rank: 5Rank: 5


2039
54#
發表於 07-8-27 10:53 |只看該作者
素兒,
但我個囡是本來是蚊蚋一陣就變了好似發大了冬姑咁大而好似胎記咁,黑紅色的又腫,我個囡是近排才是這樣,好擔心,今次釘到連行都要柺下柺咁  


原文章由 素兒 於 07-8-27 10:38 硐表
我個細囡都係咁樣喎,過多幾日仲見到個蚊口添

Rank: 5Rank: 5


2065
55#
發表於 07-8-27 11:23 |只看該作者
HI,

我吾知, 我食學校的飯盒, HOANMAMA 帶飯, 佢可能清楚的。

原文章由 kt8001 於 07-8-27 10:16 硐表
早晨! katie
我想問下你呢!冬天你會否帶飯架!因我想買一個飯壼,唔知邊隻好

Rank: 5Rank: 5


2065
56#
發表於 07-8-27 11:28 |只看該作者
之前睇開一個幾好,系TKO, 而家吾知搬左去邊, 等我周圍8下, 知道再話你聽。

原文章由 kt8001 於 07-8-27 10:36 硐表
早晨!
hoganmama,katie,請問你地知唔知邊度有好架中醫呀!
還有我想問呢!,我個女比蚊針到後一大片紅腫好似胎記咁每次都是這樣,又個朋友個仔又是這樣,醫生活佢話D血唔好敏感,什辨

...

Rank: 5Rank: 5


4459
57#
發表於 07-8-27 11:34 |只看該作者
咁我細囡就慘d,佢由細細個就係咁啦 ,
佢果d又係發得好大架,比如釘一個蚊蚋係面仔咁,之後會成半邊面仔都腫左
原文章由 kt8001 於 07-8-27 10:53 硐表
素兒,
但我個囡是本來是蚊蚋一陣就變了好似發大了冬姑咁大而好似胎記咁,黑紅色的又腫,我個囡是近排才是這樣,好擔心,今次釘到連行都要柺下柺咁  


...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
58#
發表於 07-8-27 12:08 |只看該作者
我係每日由99拎去wor, 唔係朝早帶定
原文章由 katiekma 於 07-8-27 11:23 硐表
HI,

我吾知, 我食學校的飯盒, HOANMAMA 帶飯, 佢可能清楚的。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
59#
發表於 07-8-27 12:10 |只看該作者
我個仔都gar, 成日好似比人打完咁, 成身瘀
原文章由 素兒 於 07-8-27 11:34 硐表
咁我細囡就慘d,佢由細細個就係咁啦 ,
佢果d又係發得好大架,比如釘一個蚊蚋係面仔咁,之後會成半邊面仔都腫左

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-8-27 12:17 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2039
60#
發表於 07-8-27 17:28 |只看該作者
hoganmama,
激死啦!而家才上到線
咁你個仔之前有冇睇醫生gr,我個囡好返都好,都有達淺色印,好醜怪有D什麼藥膏好用呀!


原文章由 hoganmama 於 07-8-27 12:10 硐表
我個仔都係咁gar, 成日好似比人打完咁, 成身瘀
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖