- 在線時間
- 59 小時
- 最後登錄
- 20-4-25
- 國民生產力
- 56
- 附加生產力
- 44
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-9-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 197
- 主題
- 20
- 精華
- 0
- 積分
- 297
- UID
- 13662
 
|
那位家長並不是因為留唔留髮既問題, 主要係校長既態度, 語言上叫那位家長轉校. 其實我都同那位校長對話過, 她都係好寸, 眼到唔望你講野, 好似自己講自己聽, 到最後我叫頁朋友同她bye bye, 她竟然擰轉面, bye bye都唔講, 我當時都沉了一沉, 校長竟然係咁, 好彩我小朋友冇問點解校長唔同他bye bye, 唔係我都唔知點回答好. 仲有她學校既書記都一樣咁冇禮貌. 上面係咁, 唔怪之得下面都係咁. 其實蘋果今次冇誇大, 所以不是偏激
原文章由 靖兒 於 07-7-25 16:16 發表 
同意 ... 都是比較篇激 。
首先,「守舊」是否等如「錯」呢? 為何要「被責」呢?
第二,家長為何要「憤然」為女兒轉校呢?
耳聽三分假,眼看未為真。
長髮和短髮,都只是外表吧。
為了外表 ... |
|