關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 超急!港大同學會vs真道
樓主: Char
go

超急!港大同學會vs真道 [複製鏈接]

Rank: 4


985
41#
發表於 07-7-21 10:30 |只看該作者
原文章由 Char 於 07-7-21 05:51 發表
不解:
為何那麼多人認為一般直資學校辦學的理念———"愉快學習"、"以獎勵代替責罰"、"沒有測驗考試"乃 等同
= 學校對學生沒有要求、
= 學生只管吃喝玩樂不用努力、
= 學生沒有壓力、
= 學生沒有紀律?
...



十分同意.

要選這類小學,家長一定要先弄清楚什麼是'活動教學', 什麼是'愉快學習'. 背後的理念是怎樣. 小朋友在這些學校裏要學的不單是      'learn to know', 更重要的是'know to learn' .
寵辱不驚、閑看庭前花開花落。去留無意、漫隨天外雲巻雲舒

Rank: 2


32
42#
發表於 07-7-21 11:09 |只看該作者
原文章由 catcatmom 於 07-7-21 02:07 發表
國際學校比傳統小學係自由好多,這點係肯定,我個女都係讀國際幼稚園(無中文教,讀完k2就上小學! 日日番學都係玩!) 佢地係好自由,但唔係無紀律喎!我個女發脾氣,鬼婆要佢坐埋一邊,唔比佢玩,係自由唔係=無紀律!



你講的自由,係邊一方面?我都好肯定,國際學校並不 "自由"。

我兩個小朋友都係讀國際小學了,大的下年上中學。
學習上,都唔係話任你想點就點,孩子每天要閱讀,要完成功課,每個學期,都有大量個人及小組 project。部份 project 要下課後做,如果係小組 project,就要自己安排與同學聚在一起做。另外有部份 project 在班上做的,孩子帶回家的 "完成品" 的質素,亦令我意外。國際學校孩子都要大量閱讀,每天書不離手;閱讀,係孩子自己讀的,老師只會 "要求" 孩子閱讀,不會強迫,但不難發現,孩子們都真係真心的熱愛閱讀。國際學校孩子們,都被訓練成會自動自覺做事,亦都係會自發學習。

我個人覺得, "自發性" 唔代表係 "自由" --- 老師都不用怎樣迫學生做功課,因為根本唔駛點迫,個個同學都有功課交,如果自己冇,會好 odd 。至於紀律,國際學校課堂紀律都嚴厲,當我見有家長話某直資學校部份學生不尊重老師,不首班內紀律,我真的覺得很意外。

有些本地主流學校,甚至老師,可能原意係想比學生或家長,覺得學校跟一般傳統主流學校不一樣,就想帶一些國際學校的 "元素" 入教學。可是,一般人對國際學校太不了解,覺得唔鬧學生,唔罰學生,甚至少 d 功課,或功課唔做都唔話,或功課做錯唔改,就係學了國際學校。這種諗法,真係大錯特錯。

這都是我個人多年來,孩子讀國際學校的感受,及讀到有非國際學校家長/學生對國際學校的印象/批評的感受。有錯請指正。

[ 本文章最後由 Pelican 於 07-7-21 11:11 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


229
43#
發表於 07-7-21 17:21 |只看該作者
其實近日在這裡都聽了不少對學校的意見, 不論是好是壞, 都多謝各媽咪的見解.  回想自己去幫小朋友選學校, 到現在可以話塵埃落定, 中間真係做了很多功課, 問過好多朋友.  其實到現在心裡都唔知道是否真係正確, 小朋友是否適合.  每個父母都想比最好自己的小朋友, 但搵學校真不是你想讀邊間就可以入邊間, 就算是港大同學會亦要在千幾人中被選中.  間間學校都有好處和壞處, 家庭教育都好重要, 小朋友重有很長既路要行, 所以大家都不用太擔心, 只要真是發覺學校和自己的理念不一樣, 才作別想.

小朋友已經過整整一年辛苦面試, 又面試, 得到了的成果, 希望各家長是否真的滿意, 都應該和小朋友分享, 話比佢地聽你間小學係最好的, 最開心的, 最適給你的.

Rank: 1


2
44#
發表於 07-7-21 18:27 |只看該作者
原文章由 Char 於 07-7-21 04:37 發表
可以走回頭路,這對孩子百害而無一利。更不要以為把孩子交給學校,家長不用付出,十年八載後學校能還你一塊"十優美玉",這是不可能的!每間學校都有開心的家長和不開心的家長,如果你是開心的家長,真充心的恭喜 ...


每人走的路都不同, 何必要論斷為"百害"?
當囝囝在初小時, 我亦曾經是開心的家長, 我亦清楚學校推行的理念, 只是, 概念再好而無一套貫徹其中的推行方法, 如何見成效? 你可以話校方需要時間改進? 但作為家長, 我唔願意自已小朋友做其實驗中白老鼠, 學習態度變得模糊不清, 可能過多三五七年HKUGA教出嚟嘅學生會在愉快學習中變得有自信, 自律及有自發性, 但唔係今時今日.
道不同, 不相為謀. 唔再回應啦! 祝你好運.

Rank: 5Rank: 5


4494
45#
發表於 07-7-23 12:49 |只看該作者
//老師都不用怎樣迫學生做功課,因為根本唔駛點迫,個個同學都有功課交,如果自己冇,會好 odd 。//

係國際學校唔交功課係odd 或者 係唔好意思 ! 但係傳統小學,好像大b 果間學校一月唔交3次功課記缺點,唔知幾多個缺點就變->小過->大過,會寫係成績表, 細b 讀國際幼稚園無功課, 日日都係玩,
learn from playing, 唔知上到小學情況.

好像我之前做既一間本地日本公司, 如果員工返工遲一分(任何原因), 要向全公司, 每一個同事講, 唔好意思!麻煩了你! 公司大約50人, 唔係自己覺得唔好意思,下次自動自覺唔遲啦!係要你面對一種刑罰!

國際比傳統學校較自由, 這點5需要argue! 自由唔代表佢地唔自律!





你講的自由,係邊一方面?我都好肯定,國際學校並不 "自由"。

我兩個小朋友都係讀國際小學了,大的下年上中學。
學習上,都唔係話任你想點就點,孩子每天要閱讀,要完成功課,每個學期,都有大量個人 ... [/quote]

[ 本文章最後由 catcatmom 於 07-7-23 12:58 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3968
46#
發表於 07-7-23 13:18 |只看該作者
原文章由 sue2moumou 於 07-7-20 17:23 發表


Logo方面, 我只係覆述朋友的經歷和說話, 不敢致評.
我朋友之前係果度教書, 佢個仔自然係果度讀, 但係佢後來教得好唔開心, 所以quit左. 佢話校長對家長有好多promise, 但係就扔哂係d老師, 佢地要自己設計課 ...


我女兒都是一樣, 屬於靜的一類, 也是比人蝦, 所以三年班時幫她轉校了.  慶幸她現在已變得很有自信, 有快樂的學校生活.

Logos學英文的情況跟港大同學會查不多.

Rank: 2


32
47#
發表於 07-7-23 15:51 |只看該作者
原文章由 catcatmom 於 07-7-23 12:49 發表

....

細b 讀國際幼稚園無功課, 日日都係玩, learn from playing, 唔知上到小學情況.




下,原來你唔知國際小學的情形?



而家 d 家長係討論緊 hkuga 的小學,甚至升中問題,
你國際幼稚園的情形作比較,唔係好恰當。

[ 本文章最後由 Pelican 於 07-7-23 16:04 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4494
48#
發表於 07-7-23 16:29 |只看該作者
細b讀緊國際幼稚園,無功課,日日玩,好自由,未入之前已知, 入左更加了解. 要完k2,入到國際小學先至真正去感受一下!
好似我朋友個仔讀國際學校,思想好洋化, 爸爸叫佢做野樣樣都要講條件, 聽完我都感受唔到!

"知道"同"真正了解"係兩回事, 無小朋友讀過讀傳統學校, 又點感受到e+ d小學仍然甘傳統?

  



下,原來你唔知國際小學的情形?



而家 d 家長係討論緊 hkuga 的小學,甚至升中問題,
你國際幼稚園的情形作比較,唔係好恰當。 [/quote]

[ 本文章最後由 catcatmom 於 07-7-23 16:49 編輯 ]

Rank: 2


55
49#
發表於 07-7-23 23:45 |只看該作者
原文章由 annew1128 於 07-7-23 13:18 發表


我女兒都是一樣, 屬於靜的一類, 也是比人蝦, 所以三年班時幫她轉校了.  慶幸她現在已變得很有自信, 有快樂的學校生活.

Logos學英文的情況跟港大同學會查不多.


sorry, annew,

你o既意思係你個女而家係咪已經離開左logo, 轉左去另一間小學呀?

Rank: 2


90
50#
發表於 07-7-24 02:43 |只看該作者
原文章由 Char 於 07-7-21 04:37 發表
可以走回頭路,這對孩子百害而無一利。更不要以為把孩子交給學校,家長不用付出,十年八載後學校能還你一塊"十優美玉",這是不可能的!每間學校都有開心的家長和不開心的家長,如果你是開心的家長,真充心的恭喜 ...
不解:
為何那麼多人認為一般直資學校辦學的理念———"愉快學習""以獎勵代替責罰""沒有測驗考試"
等同

=
學校對學生沒有要求、
=
學生只管吃喝玩樂不用努力、
=
學生沒有壓力、
=
學生沒有紀律?
你們對以上的辦學理念有多少了解?有沒有細心分析過?為何視之如洪水猛獸?


   

Char
我想你已經"得道"了,其實相信你已對幾間學校做了很多功課,已知道怎樣幫你的小朋友選最好的路,何必只聽一些道聽途說、人云亦云的意見呢?

另外有一些謬誤,我也是不吐不快:

好多學生都出去補英文, 因為學校教得唔多, 但係就測驗好深, d功課都好深, 成日都要查字典做功課…”

與我所知剛剛相反,HKUGA學生英文程度頗高,學習深度比一般同年級程度要高,校外試表現也很好,証明學校有要求,証明"愉快學習"都可以得到好多好實在既知識!不過,請問查字典做功課有問題嗎?


學生的操行問題其實每一班總有兩三個極度頑劣的學生…”

是否做過普查,我看到的事實卻不是這樣,極度頑劣 也是言重了,從統計學上看,每校每班也會有少數乖學生和少數差學生,請告訴我那所學校只出乖學生的。


連一此乖的都變得無禮貌,駁咀駁舌,這是HKUGA學生的特徵。

這觀點真是見仁見智。在我來看,駁咀駁舌並非無禮貌,只要有道理,就是小孩子也應該被尊重。在我來看,這種思辯精神,正是HKUGA學生的特徵。我們是否只希望教育出一些從小只懂說Yes, sir而沒有主見的人嗎?



[ 本文章最後由 toystory 於 07-7-24 02:45 編輯 ]

Rank: 2


56
51#
發表於 07-7-24 09:11 |只看該作者
[quote]原文章由 Char 於 07-7-19 11:49 發表
今日港大同學會call offer 小女07/08 小一學位,之前真道、St Clare又收

Rank: 2


56
52#
發表於 07-7-24 09:17 |只看該作者
should stick to your original choice. My friends' kids studying there are all happy and have good character. What's more important than this?

Rank: 2


32
53#
發表於 07-7-24 09:45 |只看該作者
catcatmum,

我只係想糾正你的說話,
我想話比大家知,國際小學跟傳統小學一樣,都係有功課。

因為你曾經說過國際學校係冇功課的,我當然不同意,
不過後來你都說你只是講國際幼稚園的情形,
咁我覺得你當時用國際幼稚園,同傳統小學比,唔係咁適當。

我唔想在這裡再討論 off topic 的事,版主未有興趣知國際小學的事,你想回應,請 post 去 "國際學校" 那邊。



[ 本文章最後由 Pelican 於 07-7-24 09:47 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3968
54#
發表於 07-7-24 12:45 |只看該作者
原文章由 sue2moumou 於 07-7-23 23:45 發表


sorry, annew,

你o既意思係你個女而家係咪已經離開左logo, 轉左去另一間小學呀?


是呀, 轉了去另一間小學了.

醒目開學勳章 王國長老


59483
55#
發表於 07-7-24 14:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


55
56#
發表於 07-7-24 15:47 |只看該作者
要好準確講到hkuga d成績係點, 會好"朧統"因為好難係學校與學校之間比較.....又未見到公開試成績.
但係我小朋友升小四時, 有幾個同學成績差,學校要求佢地repeat, 有個同學唔想repeat, 於是出去考其他學校插班, 當時只有學校肯收佢只係重讀小二(唔係名校). 我當時知道後真情"get a shock", 吓! 佢係學校可以repeat小三o既程度, 係出面只係小二咋, 乜我地d程度咁低o既 呢件事係我決定離開呢間學校o既導火線, 我地果時成班家長都見到我地d小朋友係四年班時o既中文程度(因為我地只比較了中文一科)去番一年班o既水平, 好多字都唔記得點寫, 俾佢地free writing d字都要識寫至得架. 我補充我講緊以前(三年前), 唔好同我拗而家點點呀.
如果話tsa, 重大笑話, 我個小朋友三年級時考, 校長對外面講考得好好, 但係對住我小朋友全級閙得好厲害, 話佢地考得好差, 仲黑哂個面口添
記得當年佢小三時, 個班主任中途要走, 送左每個家長一隻vcd, 內容是佢地自己排左個drama, 係功課之一, 係課室內演出, 當時班主任同校長(梁校長)都在場. 片中噪喧巴閉, 完全聽唔到對白, 學生大聲談笑(係全班), 完全不懂得尊重別人(這點我本人最concern, 我欣賞這裡的學生腦根靈活, 卻不欣賞他們不曉得尊重和禮貌, 儘管要表達自己的意見和想法時也要有禮貌, 他們已經不再是幼稚園學生, 要懂得甚麼時候做/講甚麼事情/說話)老師同校長亦面有難色, 我只可用恐怖場面黎形容.我同我個小朋友講話如果呢d事發生係一般主流學校, 一定全班俾人罰留堂or something else. 係佢地學校先至忍到佢地.

而家o既野, 我知道有兩件肯定o既事:
1) 今年上唔到 hkuga college, 派位好差, 有d去左寶血,有d去左
伊斯蘭脫維 -- hkuga隔離果間, 好似話佢地去過考播x都唔收. 有無人發覺hkuga從來無公佈過一d升唔到college o既學生去左咩學校, 即係無人知佢地o既banding, 又無公開試成績做reference喎.
2) 今年有個hkuga學生升小六,中文同數學都唔合格, 當然第一次呈分試梗係唔好, 佢媽咪好擔心六年班果兩次都唔好, 所以要求學校俾佢repeat小五(因為教統局規定小六係唔可以repeat), 但係學校話佢唔係算最差果批, 而且加上學校唔夠咁多位repeat. 吓! 唔係卦! 咁o既成績都要夾硬推上小六, 咪害左果學生, 到時college當然唔會收返佢, 入到邊間中學都令人擔心 .

講左咁耐我都知好多人唔妥我囉, 正如有網友話"道不同不相為謀", 咁咪請你地走另一條路o既家長放長雙眼, 睇下幾年後你地o既感覺同睇法重有無變? 祝你地好運啦, 以後都唔回應囉.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11251
57#
發表於 07-7-24 17:44 |只看該作者
但係我小朋友升小四時, 有幾個同學成績差,學校要求佢地repeat, 有個同學唔想repeat, 於是出去考其他學校插班, 當時只有學校肯收佢只係重讀小二(唔係名校). 我當時知道後真情"get a shock", 吓! 佢係學校可以repeat小三o既程度, 係出面只係小二咋, 乜我地d程度咁低o既 呢件事係我決定離開呢間學校o既導火線,


港大同学會小學之課程和外面普通津校既不同,測驗評估之形式也不同,到普通小學應試,自然大打折扣,不用過慮。張五常自美回港,曾安排兒子到名津校入讀,校長先給張五常一些數學之試卷,張五常看後對孩子說:"看來你無可能考得入",而决定讓孩子讀國際学校,孩子後來也考進了美國名大学。

幾年前聖誕節,在地鐵曾見到直資學校臻美小學生和一普通小學之繪畫。臻美小學學生的畫有故事,有創意,色彩美麗。另一小學學生相比之下,差了很多很多。也曾有人投訢臻美比其他學校的學生学術差,我看完那次畫後,不會再相信其指控。

小学階段,只要學生肯讀書,有創意,比甚麽都好。

我識得些讀港大同學會小學之父母,我好相信佢地知道其孩子之程度,孩子是龍是蛇,使鬼去找第二家津校做test。

Rank: 4


948
58#
發表於 07-7-24 18:12 |只看該作者
原文章由 sue2moumou 於 07-7-24 15:47 發表
要好準確講到hkuga d成績係點, 會好"朧統"因為好難係學校與學校之間比較.....又未見到公開試成績.
但係我小朋友升小四時, 有幾個同學成績差,學校要求佢地repeat, 有個同學唔想repeat, 於是出去考其他學校插班, ...


你自已小朋友又轉到校喎!?

Rank: 4


985
59#
發表於 07-7-24 19:57 |只看該作者
原文章由 sue2moumou 於 07-7-24 15:47 發表
要好準確講到hkuga d成績係點, 會好"朧統"因為好難係學校與學校之間比較.....又未見到公開試成績.
但係我小朋友升小四時, 有幾個同學成績差,學校要求佢地repeat, 有個同學唔想repeat, 於是出去考其他學校插班, ...


這個情況可能早兩三年較多, 我都聽過. 希望這些小朋友現在都有愉快和愜意的學習生活.

可幸的是近年學生水平較平均. 想了解他們怎應付考試壓力嗎?我的小孩今年是p.3. 要考教育局的系統評估. 學校方面沒有操練他們. 評估內的中英文兩科是有口語的. 我小孩告訴我考這部份時很多同學都不開心. 為什麼呢? 原來很多同學不開心沒有被抽中. 他們都很想被人抽中去做test. 有趣嗎? :
寵辱不驚、閑看庭前花開花落。去留無意、漫隨天外雲巻雲舒

Rank: 2


90
60#
發表於 07-7-25 03:00 |只看該作者
我真的不肯定以上傳言的真確性。不知道HKUGA剛開校時收生情況是否真的如上述那麼糟?還只是以偏蓋全。

但近兩三年,HKUGA每年收生都精心挑選(取錄比率大概101),在這種競爭下,所選的學生肯定有相當素質,我所欣賞的就是這種難得的學習環境 — 能與優秀學生為伍,在互為影響下,我只看到學生們向前的動力,(這正就如sheenaho所述的P.3學生們主動熱衷參與TSA的例子!我也看過兩個P.2學生努力自學Power Point來競技 present他們的Project的例子!) ,在這種學習環境下,學生的成績那怕會變成需要降級重讀其它小學(唔係名校) 的情況!!

小学階段,只要學生肯讀書,有創意,比甚麽都好。


[ 本文章最後由 toystory 於 07-7-25 03:09 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題