- 在線時間
- 91 小時
- 最後登錄
- 15-8-26
- 國民生產力
- 103
- 附加生產力
- 13
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-7-5
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 332
- 主題
- 27
- 精華
- 0
- 積分
- 448
- UID
- 50202
 
|
hihi
你好這兩間都是灣仔好女校我個人認了為你都可以問下你囡囡意見,她覺得自己比較like边間,SF-出名樸素校風嚴,SF-全日
SP-半日,因為SFノ之前反卞年時間唔好用,放學已6点多 ,吃反、
bathing,差不多用了–晚time, 功課1hour more la
食完反做無心機,如果你要返工晚上一定要做完,第二朝旱上你可以叫她温書,多數9点中起身吃早歺,差不多11點吃午飯,12前上校巴
所以返下午時閒不好用,所以比較覺得返全日比較好過返下午
這兩間都是多动課学校.
hilouey |
|