關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?
樓主: 愷928媽咪
go

仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇? [複製鏈接]

Rank: 2


35
41#
發表於 07-6-28 10:13 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Hi Andy's_Mom

叩門是不用理會住咩網,我都唔係住係仁立個網,去叩門都係朋友推薦,咁我諗住多個機會就去叩,不過我都有留意呢間學校,唔係隨便去叩

Andy's_Mom 寫道:
Hi 愷928媽咪,

我想問多一個問題, 如果叩門是否不用理會住什麼網?

謝謝!

Andy's_Mom

Rank: 2


35
42#
發表於 07-6-28 10:20 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Little_Pig

我今年開始係全職媽咪,一來諗住個囡升小一想睇住先,二梨遲d仲有個細出世,所以就辭左份工做全職啦,我係統一派位派到第七,所以去叩門羅,你仔仔係派英華?,呢間唔好呀?

Little_Pig 寫道:

愷928媽咪, Zarazara, oiyingdaddy,

係都唔定. 可能是叩門入的學生程度相若啦.
你們是否全職媽媽,原本選哪校? 我就係英華,你呢?

Little_Pig

Rank: 2


35
43#
發表於 07-6-28 10:30 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Andy's_Mom

聖公會仁立小學係在舊校舍,聖公會仁立紀念小學係搬去新校舍,好多人都係話聖公會仁立小學對升中比較有利

Andy's_Mom 寫道:
Hi 愷928媽咪,

想請教你 :

聖公會仁立小學 和 聖公會仁立紀念小學 有什麼不同?
大家都是65網, 我真的不知那間比較对升英中有利。

請指教!

Andy's_Mom
    

Rank: 2


35
44#
發表於 07-6-28 10:34 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

mckong

收到啦,thank you

mckong 寫道:
愷928媽咪,
Please check pm again. :


461
45#
發表於 07-6-28 10:53 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1460
46#
發表於 07-6-28 11:41 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Little_Pig

其實我係估估

Rank: 1


20
47#
發表於 07-6-28 11:43 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

幸運地,我們的小朋友仁立、仁紀都收。
據一些前輩的留言,仁立、仁紀都會將後補生(抱歉,我不太喜歡用"叩門"這字眼,真實是非常正規的後補生申請呢••)編排在同一班。
小朋友比較喜歡仁紀,相信會3號去註冊吧

Rank: 5Rank: 5


1460
48#
發表於 07-6-28 11:43 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Little_Pig

其實我係估估

Rank: 5Rank: 5


1460
49#
發表於 07-6-28 11:44 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Little_Pig

其實我係估估

Rank: 2


93
50#
發表於 07-6-28 11:45 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Little_Pig,

我9月會轉做全職媽媽, 可以放多些時間俾個囡, 我都唔係揀呢區的, 派到得八志願, 所以叩門仁立.


Little_Pig 寫道:

愷928媽咪, Zarazara, oiyingdaddy,

係都唔定. 可能是叩門入的學生程度相若啦.
你們是否全職媽媽,原本選哪校? 我就係英華,你呢?

Little_Pig


461
51#
發表於 07-6-28 12:06 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


93
52#
發表於 07-6-28 12:44 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Little_Pig,

我聽返嚟係有15個叩門位.
我住荃灣麗城, 7:00上校車, 你呢?


Little_Pig 寫道:
oiyingdaddy,
我聽有家教會的人話只收十個,不知是真是假?

Zarazara,
你不用返工可有更多時間跟囝困, 你就好了. 你住邊區呀, 要幾點上校車?


461
53#
發表於 07-6-28 12:54 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


93
54#
發表於 07-6-28 13:37 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Little_Pig,

好可能係wor, 我囡囡同學仔媽咪係住愉城, 佢都有講有個鄰居考仁立. 
該用戶已被刪除

55#
發表於 07-6-28 13:38 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

56#
發表於 07-6-28 13:39 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


461
57#
發表於 07-6-29 11:57 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3117
58#
發表於 07-6-29 13:37 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

有大量'仁紀'好新的二手運動服出售,
只著左幾個月, 大約size32,
請pm 我.

Rank: 2


93
59#
發表於 07-6-29 17:19 |只看該作者

仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?


Little_Pig,

我電話問過仁立今年仲未用普通話上中文堂, 可能會係08年開始, 但詳細會係25/8的家長會詳細講解, 而英文一個月有8堂, 唔係好夠, 不過我都會俾佢繼續係出邊學.

ZaraZara


Little_Pig 寫道:
愷928媽咪, ZaraZara;

你哋兩位都轉全職媽咪都幾大轉變,我之前都在囝囝k2的時候轉做全職媽,初時都覺得幾好但屋企有工人姐姐+奶奶如加埋我實在太多人了.後多一心找了份5日工及準時放工的工作.

Anyway, 你吔知唔知仁立一年級是否用普通話為中文堂呢? 我只知英文堂NET Teacher每星期兩堂,好似少左d.

Little_Pig

Rank: 2


35
60#
發表於 07-6-30 00:04 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

ZaraZara

你話英文1個月有8堂,係唔係即係外籍教師教呢?,你而家係出面學緊英文?,可否話我知係邊度學,thank you

ZaraZara 寫道:

Little_Pig,

我電話問過仁立今年仲未用普通話上中文堂, 可能會係08年開始, 但詳細會係25/8的家長會詳細講解, 而英文一個月有8堂, 唔係好夠, 不過我都會俾佢繼續係出邊學.

ZaraZara


[quote]
Little_Pig 寫道:
愷928媽咪, ZaraZara;

你哋兩位都轉全職媽咪都幾大轉變,我之前都在囝囝k2的時候轉做全職媽,初時都覺得幾好但屋企有工人姐姐+奶奶如加埋我實在太多人了.後多一心找了份5日工及準時放工的工作.

Anyway, 你吔知唔知仁立一年級是否用普通話為中文堂呢? 我只知英文堂NET Teacher每星期兩堂,好似少左d.

Little_Pig
[/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖