- 在線時間
- 482 小時
- 最後登錄
- 16-4-12
- 國民生產力
- 131
- 附加生產力
- 328
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-2-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2923
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 3382
- UID
- 74575
 
|
Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)
hi, Cryus mum, mp, hhkk hs, 9S, leona 1, sw ,Cassey, and all mama,
大家早,我來報到先!在此祝各位[size=x-large]老爺,父親節快樂。
講開小二開學前大家聚一聚。小妹有一題議供大家參考。
我在7月20曰,我會同同事在旺角亞皆老街警察會燒烤,係跟自己嘅需要來訂爐嘅數目。
那裹有大草地、有公園比小朋友玩,有打保齡,有泳池,有打機, 當然要收費,但不貴,可供多人參與。
但要幫佢地訂食物,都係啲基本食物,如豬扒、牛扒,腸仔,丸丸咁,我多數会自己帶啲,同埋每个炉最少訂十份($55–份),加開爐費用同炭$150元,我会預20人一个炉,因小朋友都会去公園玩多。
我以前幫女女在那裏開過生日派對都好好玩 (啲小朋友特別好玩,重成身濕哂),而家重裝修咗靚啲。
但要預先訂位,如大家想訂,我想8月搵个Friday night 好唔好? (6pm to 10 pm),日頭太晒用sat.不用上班,夜啲都OK.
|
|