關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 香港嘉諾撒面試完畢 & 想認識讀嘉諾撒d媽咪..? ...
樓主: namnam911
go

香港嘉諾撒面試完畢 & 想認識讀嘉諾撒d媽咪..? [複製鏈接]

Rank: 2


60
41#
發表於 07-7-15 00:36 |只看該作者

我都好想知道多唔多功課

我都好想知道多唔多功課,好驚個女做功課多,壓力大,佢考試時,變成一家大細一齊考,因為我有個侄女讀基灣,功課多、考試多,佢阿媽都差點支持不到。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1077
42#
發表於 07-7-19 02:12 |只看該作者
小一、二功課唔算多,除了三次考試多沒有測驗,但有評估,分數不會算在成績表內。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖