關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 「一人霸多位」是自私和不負責任的做法 ...
樓主: 淡然
go

「一人霸多位」是自私和不負責任的做法 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2155
41#
發表於 07-6-8 10:42 |只看該作者

Re: 升小家長苦候「執死雞」


803
42#
發表於 07-6-8 11:05 |只看該作者

Re: 升小家長苦候「執死雞」

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


229
43#
發表於 07-6-8 13:26 |只看該作者

Re: 升小家長苦候「執死雞」

ko06879 寫道:
我會咁譯這個問題 「一人考多位」。  除左政府派位是抽獎外, 直資、私立 同 國際 學校都要經過面試。  這些學校收每一個學生都會考慮好多條件, 多條件的學生自然多學校收。


多學校收不是問題,現在討論的重點是有間學校收時不應霸多個位子,而非小朋友應否考多間學校.是兩碼子的事.

Rank: 2


40
44#
發表於 07-6-8 13:27 |只看該作者

Re: 「一人霸多位」是自私和不負責任的做法

其實直資小學都是政府資助,教統局應該更改收生機制:只可以hold一個直資小學學位, 接受直資小學學位的家長,就要簽署一份承諾書,  【放棄其他直資小學的學位】,這樣可以避免家長hold多個學位

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
45#
發表於 07-6-8 13:39 |只看該作者

Re: 「一人霸多位」是自私和不負責任的做法


依家已經係咁啦, 有直資位, 就無得再玩自行/統一架. 擇自小一派位小冊子:

[img align=left]http://render2.snapfish.com/render2/is=Yup6aQQ%7C%3Dup6RKKt%3AxxrKUp7BHD7Kofrj%3DQofrj7t%3DzrRfDUX%3AeQaQxg%3Dr%3F87KR6xqpxQQQ0x0Gnxaa0xv8uOc5xQQQ0eQaeenalGqpfVtB%3F*KUp7BHSHqqy7XH6gXPQe%7CRup6P00%7C/of=50,590,98[/img]

Rank: 5Rank: 5


1889
46#
發表於 07-6-8 14:21 |只看該作者

Re: 「一人霸多位」是自私和不負責任的做法

對已獲心儀名校取錄的小朋友家長來說, 恭喜你們!

正如其他媽咪所說, 最多hold一間學校學位已經足夠. 若hold一間以上, 實在是損人不利己的行為. 懇求手上hold住多間學位的家長做做好心, 可憐那些沒有名校的小朋友和急如鍋上螞蟻的父母親, 他們每日睡不好覺, 終日被小朋友纏著問自己讀哪間學校, 那種感受好像絕望死囚等候特赦.

請你們儘早放棄不需要的次選學校學位, 給其他小朋友一個希望奇蹟. 謝謝你們! 主佑你們和小朋友愉快!

Rank: 5Rank: 5


1948
47#
發表於 07-6-8 14:28 |只看該作者

Re: 「一人霸多位」是自私和不負責任的做法


其實要等到幾月幾日, 家長才必須立定主意讀那一間呢?
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2500
48#
發表於 07-6-8 16:41 |只看該作者

Re: 「一人霸多位」是自私和不負責任的做法

唔係要潑冷水,但有d人真係自私到九月開咗學,交晒兩邊錢,返一輪最心儀嗰間,先決定  扑鎚....  ,我囝囝當年嗰班有人九月中退學      ,十月就再有人入嚟讀  ....

Rank: 5Rank: 5


2098
49#
發表於 07-6-8 17:07 |只看該作者

Re: 「一人霸多位」是自私和不負責任的做法

     返1輪才退學,厲害.......     

Rank: 3Rank: 3


230
50#
發表於 07-6-8 18:04 |只看該作者

Re: 升小家長苦候「執死雞」

有經歷申請小一的家長都有經驗知道每一間學校的放榜日期都唔同, 而且越心儀的學校越遲放榜, 為了買保險, 通常家長都會留位先, 而學校亦有經驗知道每年大約會有幾多學生流失, 際學位, 一人交多於一個學位真不足為奇, 而我自己的做法是每有一間收的話, 我會去信通知已留位的學校退學, 好讓出學位給waitlist 的學生. 仍未有學位的家長不用心急, 一定有位架, 只不未必是你最心儀. 祝好運.

Rank: 3Rank: 3


229
51#
發表於 07-6-8 21:06 |只看該作者

Re: 「一人霸多位」是自私和不負責任的做法

baekdoosan 寫道:
可憐那些沒有名校的小朋友和急如鍋上螞蟻的父母親, 他們每日睡不好覺


睇到呢度真係眼濕濕...我幫囡囡報的係熱門學校但都唔算名校,都係咁既心情.

Rank: 3Rank: 3


378
52#
發表於 07-6-8 21:40 |只看該作者

Re: 「一人霸多位」是自私和不負責任的做法

希望大家都可以在心儀的小學爭到一席位啦....祝我們都好運     

Rank: 3Rank: 3


344
53#
發表於 07-6-10 16:09 |只看該作者

Re: 升小家長苦候「執死雞」

agree!!!!!
G-Ma 寫道:
我好同意考直資同私考係一個痛苦過程, 當中等候嘅煎熬係要試過先知.  所以我自己見囡囡考到一間心儀嘅學校之後, 其他嘅都唔去考啦, 一來唔想小朋友太大壓力, 好似考狀元咁, 二來無謂霸住d位, 阻住輪侯嘅小朋友.  反正最後都只可以讀一間.
孩子就像海綿,需要水份般的知識澆灌,才能膨脹,茁壯。~努力~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12002
54#
發表於 07-6-10 16:15 |只看該作者

Re: 升小家長苦候「執死雞」

Agree

SmallTungmama 寫道:
有經歷申請小一的家長都有經驗知道每一間學校的放榜日期都唔同, 而且越心儀的學校越遲放榜, 為了買保險, 通常家長都會留位先, 而學校亦有經驗知道每年大約會有幾多學生流失, 際學位, 一人交多於一個學位真不足為奇, 而我自己的做法是每有一間收的話, 我會去信通知已留位的學校退學, 好讓出學位給waitlist 的學生. 仍未有學位的家長不用心急, 一定有位架, 只不未必是你最心儀. 祝好運.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖