關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 16綱派到第幾志願?
樓主: Bingni
go

16綱派到第幾志願? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


305
41#
發表於 07-6-12 17:39 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

Hi Bingni

上年我叩左兩間,分別為香港嘉諾撒 & 新基灣,幸運地都成功,最後揀左全日際的新基灣,因嘉諾撒今年先轉全日

Rank: 1


19
42#
發表於 07-6-12 17:58 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

Hi pinkynsp.

真是羨慕你啦,我都不知我的小朋友可否似你的小朋友一樣成功,hope得啦.

Rank: 3Rank: 3


305
43#
發表於 07-6-13 10:42 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

Hi kcafa

呢個世界無話邊個羨慕邊個,你睇我好時,我睇你好,希望大家都心想事成,good luck  

Rank: 3Rank: 3


297
44#
發表於 07-6-13 10:43 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

pinkynsp

我想問下, 你上年有幾多人叩門, 收左幾多人呀, 8掛下, 你小朋友讀邊間幼稚園,  thanks

Rank: 3Rank: 3


161
45#
發表於 07-6-13 11:51 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

pinkynsp,

很勵害呀! 你的小朋友是否很外向的? 小女比較內向,睇怕機會渺茫。

Rank: 3Rank: 3


492
46#
發表於 07-6-14 09:34 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

請問有冇人揀"天主教明德小學"

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
47#
發表於 07-6-15 12:26 |只看該作者

Re: 16綱派到第幾志願?

新基灣依然好多人爭喎, 不過佢真係好吸引的.  

得咁小16校網的家長呢??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖