關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 91網-你地派左邊間呀?
樓主: SUNNY媽
go

91網-你地派左邊間呀? [複製鏈接]

Rank: 4


776
41#
發表於 07-6-3 18:52 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

蕭漢森都ok的.   有冇小朋友派了"田家炳"?  

Rank: 3Rank: 3


229
42#
發表於 07-6-4 12:12 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

SUNNY媽, 都同意你的講法, 最緊要小朋友讀得輕鬆又開心. 我都聽講胡上功課比較多. 我地學校都有同學仔派到蕭漢森.

olkan, 我同你一樣派左去田家炳(第二志願)呀, 你係咪都諗讀架喇, 我明天會去註冊了, 你呢.

Rank: 2


51
43#
發表於 07-6-4 13:27 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

大家好, 我囡囡同bowling68個囡囡一樣, 今年派左去第七志願"胡下", 我太太晌學校門口就忍吾住喊左出黎.

星期六擺低左四份profile, 佢今日再去沙呂同胡上試下. 希望有希望   

我都同意最緊要小朋友讀得開心, 唔好靠學校..家教更重要.

有了你頓覺增加風趣﹐我每日每天都想見你﹐ 那懼風與雨﹐那懼怕行雷﹐見少一秒都空虛

Rank: 3Rank: 3


229
44#
發表於 07-6-4 14:11 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

當我拿左註冊証, 行左出門口, 上左老公架車都忍唔住喊左出來, 唔開心左成日. 不過而家已經接受左了, 最緊要阿囡讀得開心. 我唔打算叩門了, 一來嗰間學校已經講左佢地無位放出來, 就算佢真係見左我, 都未必一定收, 我唔想再失望多一次, 亦唔想比個囡以為我唔like而家派到嗰間, 影響佢日後的學習. 讀次一級的學校都可以讀出成績來, 都可以出人頭地, 視乎我地大人點諗同點教. 係小朋友眼中, 所有學校都無大分別的. 我都同意謀d家長講係band two 考第一好過係band one 考第尾. 雖然阿Q左D, 或者有人可能會話吃不到的葡萄是酸的, 但慨然結果出來係咁, 我地都要勇敢地接受.  

Rank: 5Rank: 5


1963
45#
發表於 07-6-4 17:31 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

cheeseman, if you don't like 胡下,  you can try 培基 and 蕭漢森.   

胡上 有得 group interview, but difficult to give you the seat if already allotted 胡下.

Rank: 3Rank: 3


290
46#
發表於 07-6-4 17:58 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

各位好!
我個女派到第4志願-蕭漢森,有D失望,我另外有大埔道崇真打底,不過都去九龍其他學校叩門,萬一冇其他學校收的話,唔知道讀邊間好呢?請俾D意見我丫!(撇除學費問題)
THANKS!


Rank: 5Rank: 5


2525
47#
發表於 07-6-4 18:37 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

Htcmama,

Agree with you!



Rank: 3Rank: 3


342
48#
發表於 07-6-4 22:28 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

請問胡上怎樣進行分組面試

Rank: 4


776
49#
發表於 07-6-4 22:37 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

htcmama,

       我明天會去註冊, 我老公叫我唔好去叩門, 但我會去試交profile, 如果唔收或唔見, 我都會接受的.

Rank: 5Rank: 5


1963
50#
發表於 07-6-4 22:44 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

一定要先去 註冊.  then 去試交 profile,

如果其他叩門成功先去番先前註冊果間羅番個証  

Rank: 4


773
51#
發表於 07-6-4 22:58 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

我係89區,派咗台山陳元喜(即陳元喜下午),我之前都問過陳下d家長,口碑都好好,聽講佢嘅程度同沙官差唔多.
我唸住叩第一志願門,唔得就算,但見你地好似唔多人選陳上,請問你地點睇呢兩間(上下午)學校呀?

謝謝!

Rank: 1


21
52#
發表於 07-6-4 23:21 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

派到第一志願''第一城吕小",但之前德望收佐,唔知點選好,可否俾d意見,唔該哂.

Rank: 5Rank: 5


1907
53#
發表於 07-6-4 23:36 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

This is a Band 1 school have 50%band,42%band2 55% enter to english high school,eg.shatin gov.,Tsang siu tim,Lui ming choi etc.

Rank: 5Rank: 5


1907
54#
發表於 07-6-4 23:44 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

Hi duduck,This school 36%BAND1 Band 2 35%.1.DR.WOO,band1(60%)2.Chu band157%

Rank: 2


40
55#
發表於 07-6-5 01:24 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

Hi, bowling68,
囡囡also 派左 胡下, what's your comment on 胡下 now?

Rank: 1


28
56#
發表於 07-6-5 11:04 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

頭先去了"沙循(廣源村)"註冊, 見到學校又舊, 仲要操場和課室大樓分開, 籃球場仲要在操場個邊行樓梯上去,真的有點失望和擔心,     

(放榜那日, 知道結果真的差點兒    , 加上突然之間落大雨, 真的覺得很"黑仔")


766
57#
發表於 07-6-5 12:15 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


766
58#
發表於 07-6-5 12:16 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 1


28
59#
發表於 07-6-5 12:29 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

胡下08轉全日, 所以08-09下年才到沙角村上堂

你派到哪間?

我去了胡上叩門, 星期六面試,
不過都想知家長唔知需唔需要面試?

Rank: 5Rank: 5


1963
60#
發表於 07-6-5 16:31 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

sweetbbq,

我不知道 "胡下" 情況,   應該同胡上一樣 (英文幾好).  這裡有很多  胡上 / 胡下 家長妳可問他們的

只不過我們不喜歡半日制,  and 我們 叩門 另一間較近屋企的小學成功 (朱正賢).

** 另外各位亦可等小朋友讀了上學期 再申請轉校,
不過應該要上學期的成績幾好先得.  


joeykcwu
you mean 胡下 搬去 沙角村新校舍 (市政事務署工總會沙角小學 )?



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖