關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?
樓主: ysmhkg
go

34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ? [複製鏈接]

Rank: 4


639
41#
發表於 07-6-3 10:20 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

cheungll:
想請教你當時插班的情況.有否做profilio?親自遞交還時郵寄?何時會收插班生?何時會面試?協小一年班叩門是不是只收協恩幼稚園學生?
thanks

Rank: 5Rank: 5


1456
42#
發表於 07-6-3 11:04 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

wanwanfubb,
在34網中,大部份家長都很喜歡為仔仔選陳瑞祺小學,因為有聯系中學(陳瑞祺書院),同時此校校風良好,老師也很關愛學生,升中派位成績也不錯,所以當年此校也是我在34網的首選。

若妳也是34網,我會幫囡囡博協恩、聖羅撒,而仔仔就用20分選陳瑞祺。
wanwanfubb 寫道:
我女9月K3啦, 我想問你點排位的?
我仲有個仔, 老公就係陳瑞祺舊生, 我見好多人選陳瑞祺no1. 它咁出名架咩?
該用戶已被刪除

43#
發表於 07-6-3 11:10 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


521
44#
發表於 07-6-3 11:21 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

派了第一志願。     

協恩唔收 profolio,連協恩幼稚園學生都未必收得返。

Rank: 1


5
45#
發表於 07-6-3 13:48 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Hi baekdoosan;
我有一對龍鳳的雙胞胎,今年9月我的小孩就要升K3,34校網那些學校會適合我們,請建議!!thank!!

:-o Teressa

Rank: 5Rank: 5


1889
46#
發表於 07-6-3 14:39 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Teressa:

仔: 陳瑞琪
女: 協恩, 聖羅撒

另外, 最好報定私小.

baekdoosan


5432
47#
發表於 07-6-3 15:02 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1051
48#
發表於 07-6-3 15:38 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Dear 櫻田恭子:

插班情況請看:
http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=893656&forum=175&20


是的,協小一年班叩門只收協恩幼稚園學生。

cheungll

由 櫻田恭子 於 2007-06-03 10:20:07
cheungll:
想請教你當時插班的情況.有否做profilio?親自遞交還時郵寄?何時會收插班生?何時會面試?協小一年班叩門是不是只收協恩幼稚園學生?
thanks

Rank: 3Rank: 3


412
49#
發表於 07-6-4 12:32 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

baekdoosan 寫道:
我有朋友派到第一志願-聖羅撒! ^^

Rank: 4


889
50#
發表於 07-6-4 12:45 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Hi, Tszchingmama508,

我跟您的situation有d似.., 但放棄禮賢有些不捨得!

Rank: 5Rank: 5


1969
51#
發表於 07-6-4 14:40 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

panchu
Do you remember me?
我都收到風你派協恩,恭喜哂!

panchu 寫道:
第一志願~~協恩        發夢都笑醒,因為我有三個女    祝願你們扣門成功

Rank: 5Rank: 5


1692
52#
發表於 07-6-4 15:05 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

MIFFY

聯系中學jet
miffy 寫道:
咁你地覺得馬頭涌官立、農圃道官立和陳瑞祺又點排??

係咪因為陳瑞祺有一條龍中學, 係咪英中??

Rank: 3Rank: 3


148
53#
發表於 07-6-4 17:33 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

vickycheung:

唔好咁絶望住, 我上年同你一樣, 其實仲慘過你, 派到第13志願聖匠, 但感恩叩門成功, 所以事情非絶望, 不過, 好明白你呢一刻心情, 這一個月真的好難捱, 你有無私校打底呀? 希望你叩門成功。

vickycheung36 寫道:
我個囡第11志願聖斤, 是我所識的最後   

Rank: 5Rank: 5


2473
54#
發表於 07-6-4 21:52 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

芯朗,

多謝你的回應, 我有打底, 不過讀政府就好d, 我想問下你最後讀什麼學校?

Rank: 3Rank: 3


349
55#
發表於 07-6-4 22:25 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

csk家長,
thanks, 我都好鍾意協恩, 不過又驚太多人爭
不過你咁advise, 我又清晰一d啦
Thanks
csk家長jj 寫道:
wanwanfubb,
在34網中,大部份家長都很喜歡為仔仔選陳瑞祺小學,因為有聯系中學(陳瑞祺書院),同時此校校風良好,老師也很關愛學生,升中派位成績也不錯,所以當年此校也是我在34網的首選。

若妳也是34網,我會幫囡囡博協恩、聖羅撒,而仔仔就用20分選陳瑞祺。[quote]
wanwanfubb 寫道:
我女9月K3啦, 我想問你點排位的?
我仲有個仔, 老公就係陳瑞祺舊生, 我見好多人選陳瑞祺no1. 它咁出名架咩?
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1298
56#
發表於 07-6-5 10:55 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

我是天主教領島, 2/6知道後巳經very very down, 我唔會去註冊la, 唯努力叩門, 現在有一間巳收,是學校村的慈雲山天主教, 大家知唔知道這間如何, 不過我仍然會努力叩門

ttma

Rank: 4


769
57#
發表於 07-6-5 11:05 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

我細仔派左第5志願--合一堂,我唔會註冊,因為大仔在聖三一堂小學讀得好開心,唔太辛苦之餘,成績都OK,之前大仔升小二時我都有去馬官申請插班得左,不過阿仔唔肯去!所以而家細仔除左派馬官我可能會考慮下之外,就一定比佢入大仔學校!

Rank: 5Rank: 5


1939
58#
發表於 07-6-5 12:36 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

這是我的朋友(GH家長)親口講的說話:GH好似好好咁,其實都係不外如是囉!好睇你果年撞到咩先生,大女果班先生明顯在教學上好好多,但細女果班個先生真係好唔掂!
講真,我老公係公務員,政府津貼左學費,我只係出1/3,就冇所謂,如果要自己出全費,我就覺得唔抵!

以上係一位用家的comment,  QQAAMA,你自己考慮衡量下喇!

QQAAMA 寫道:
My girl got 1st choice-Heep Yan.  We are considering for the final decision cos my girl got a seat at GH.  Any BKmum give comments? What will you choose?

Rank: 3Rank: 3


148
59#
發表於 07-6-5 16:16 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

vickycheung36,

絶對認同你睇法, 如可以的話, 當然讀政府啦, 慳返d$, 比小朋友學課餘活動。 最後, 叩門入了馬頭涌。


vickycheung36 寫道:
芯朗,

多謝你的回應, 我有打底, 不過讀政府就好d, 我想問下你最後讀什麼學校?

Rank: 4


669
60#
發表於 07-6-5 22:49 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?


決定放棄, 唔去獻主會註冊了
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖