關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 2


33
561#
發表於 07-5-10 23:03 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic,

check pm.

Rank: 4


724
562#
發表於 07-5-11 17:39 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

jcccc,

今日有6樣呀!

班主任終於返學了,原來佢個頭連咗4針呀!!比單車撞親!!

check pm

Rank: 5Rank: 5


1998
563#
發表於 07-5-11 22:19 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
你今日好番未?記得要多d休息同食藥.

我個仔今日都有6-7樣, 不過尋日得兩樣 .

甘個班主任返左黎,希望快d追番d功課la.

k_wong7

  

Rank: 2


33
564#
發表於 07-5-11 23:13 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我地班仔好難攪, 好彩我唔係成日去做義工, 遲些我都唔去, 免見到我唔想見的人, 唔阻住佢繼續去sale佢想sale的野, 費時阻人發達, 又唔想比佢有機會唱我.  你地就好, 你地班無這樣人, 真係幾頭痛.  

Rank: 4


724
565#
發表於 07-5-11 23:24 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

幸好,我班的家長真的大家互相幫忙,沒有攪事份子,大家都好好.因為大家的仔仔太愛攪事了!!照顧他們已用晒所有時間,邊有咁"茶煲".

k_wong7,

未好番呀!! 我會遲d乖乖地睇e生的!!有心!!

Rank: 2


33
566#
發表於 07-5-12 10:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

妳地就好, 佢連好多人都識, 有無人知佢係唔係洗了禮, 好多人講佢唔係正常洗禮, 我都聽人講, 有些高年班講, 又有同班家長講, 又有唔番學校家長講, 這件事都講到好勁.

Rank: 4


724
567#
發表於 07-5-12 16:12 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

i just know that,will not as quickly as they can.i also don't know what's the reason of this.     
嘩,咁紅?!

Rank: 5Rank: 5


1998
568#
發表於 07-5-12 22:05 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
甘你好好保重, 依家學校d野甘亂, 你要用多d精神去睇仔d功課同溫習, 小心.

jcccc,
你係全職媽媽?

k_wong7

Rank: 4


724
569#
發表於 07-5-12 22:32 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

many thanks,i will take care myself otherwise i don't know what will happen on my naughty kids.whitin this week,i need him to study when he got free time  n can't watch tv & play the toys cause his result drop too much.1 mth later ,they will get the final exam,hope all of them will work hard .

Rank: 2


33
570#
發表於 07-5-12 22:53 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

係全職媽咪.

Rank: 2


33
571#
發表於 07-5-13 22:35 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

HI,

妳小朋友係帶飯定叫飯, 我已經無訂, 我地班小朋友都唔食, 唔好食, 我都試過個仔盒飯, 真係幾難食, 但唔知會唔會轉, 如果唔轉其他小朋友都幾慘, 我就無問題, 佢地慘些.

Rank: 5Rank: 5


1998
572#
發表於 07-5-14 14:57 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
係呀, 仲有一個月就大考, 真係要加把勁啦, 尢其係我仔, 勁懶, 一定要督住, 所以要睇緊d呀, 希望大家辛苦埋呢個月, 之後可以小休一下. 甘大家一齊努力溫書啦.

jcccc,
我個仔仲有訂飯, 無辨法啦, 因為我有個寶寶要照顧, 原來想唔坐校車, 自己接送呀, 因為坐校車好耐先返到屋企, 不過因為出出入入, 寶寶好辛苦, 所以要哥哥忍下先, 如果寶寶大d,  真係好希望二年級可以自己接送.

k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

many thanks,i will take care myself otherwise i don't know what will happen on my naughty kids.whitin this week,i need him to study when he got free time  n can't watch tv & play the toys cause his result drop too much.1 mth later ,they will get the final exam,hope all of them will work hard .

Rank: 5Rank: 5


1998
573#
發表於 07-5-17 00:43 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823, jccc,
點解唔見你地呀 mic823, 你無咩野嗎 睇左醫生未 希望快d見番你地啦
k_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
574#
發表於 07-5-19 21:31 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
你去左邊, 好多日唔見你啦, 好掛住你呀     
k_wong7

Rank: 4


724
575#
發表於 07-5-20 19:45 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

失蹤了,當然有原因呀!!!

細佬腸胃炎+支氣管炎,又柯又嘔,星期四晚入e院,今日home leave,明天又入去,好辛苦呀!!!佢可以瞓,我就無覺好瞓.
好彩d aunt好好,幫我接送大仔,仲話比埋lunch佢地,真係好感動呀!!

有心呀!!

Rank: 5Rank: 5


1998
576#
發表於 07-5-20 23:58 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
物甘大件事呀  , 依家細佬好d未, 小朋友有事, 大人仲辛苦過佢地, 所以你都要小心身體,如果你都有事, 甘就煩上加煩啦, 總之你一定要保重啦. 係呀, 如果你有需要幫手, 你話我知呀.
祝細佬早日康復.
k_wong7   

Rank: 5Rank: 5


1998
577#
發表於 07-5-22 00:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
今日細佬好番未? 叫佢要多d休息, 要聽話食藥. 都係果句, 你都要小心身體. 希望細佬快d好番.
k_wong7

Rank: 2


33
578#
發表於 07-5-22 09:30 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

MIC, k_wong,

我都病了一星期, 現在好了好多, 好番mic 仔, 真係要小心, 天氣時好時差, 真煩, 最近學校有無什麼事發生, 我個friend又係幼稚園8到好多野番來, 佢真係出晒名.

Rank: 4


724
579#
發表於 07-5-22 09:36 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,jcccc,

大家有心呀!!佢琴日終於出院了,不過仲未清晒,所以唔可以返學住.
k_wong7,
多謝先呀!!我班d aunt都好幫手了,佢地幫咗我好多.anyway thanks
jcccc,
有咩料呀??堅嗎??

Rank: 5Rank: 5


1998
580#
發表於 07-5-23 00:27 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
好羅, 出左院, 係屋企休息下好過啦, 小朋友同大人都唔使甘辛苦, 可以抖下.  另外, 唔使客氣, 大家老友嗎, 我都成日煩你啦.  
jcccc,
你都係, 要保重, 小心身體, 休息多d. 唔係我地有事,就好煩啦, 你地知啦, 我地身份好重要呀, 簡直係屋企架棟樑,你有咩堅料, 講d黎聽下呀.我好背, 咩都唔知.

   

k_wong7
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖