關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
561#
發表於 06-11-2 16:13 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh, 知吾知今日listening同comprehension深吾深?

Rank: 4


506
562#
發表於 06-11-2 16:14 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

亞女話今日老師講英文科全班有2個100分, 嘜咁快改好卷? 佢又話今日maths淺得嚟又唔係好淺,都唔知好嬲定好笑?

Rank: 4


506
563#
發表於 06-11-2 16:16 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Alki 話'超容易',但又係嗰句,都唔知真定假?

Kittymummy 寫道:
agneshwh, 知吾知今日listening同comprehension深吾深?

Rank: 5Rank: 5


3218
564#
發表於 06-11-2 16:26 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

100分? 好勁呀...小一d卷應該好快改好.11點放學佢地吾會有太多嘢做. 你個囡囡好攪笑,好高深,睇佢吾出,哈哈! 平時我都吾敢同佢講嘢. 怕佢吾知我係邊個!

Rank: 5Rank: 5


1178
565#
發表於 06-11-2 16:43 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我同亞仔講:100份緊係冇你份啦!
佢居然詁 : 你都冇同我溫o個d,我未唔識囉!
   咁都得!

Rank: 5Rank: 5


3218
566#
發表於 06-11-2 17:26 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

哈哈,呢個肥仔咁吋嘴....    真係好鬼攪笑...

Rank: 4


506
567#
發表於 06-11-2 17:45 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個女好慢熱,唔熟嗰D會一粒聲都唔出,'叫'極把口都唔開!但一熟咗就弊啦!不停咁講嘢,煩到妳嘔!!


Kittymummy 寫道:
100分? 好勁呀...小一d卷應該好快改好.11點放學佢地吾會有太多嘢做. 你個囡囡好攪笑,好高深,睇佢吾出,哈哈! 平時我都吾敢同佢講嘢. 怕佢吾知我係邊個!

Rank: 4


506
568#
發表於 06-11-2 17:47 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我想問跑步和踢足球是手腳並用還是用腳的運動,thanks!

Rank: 5Rank: 5


1178
569#
發表於 06-11-2 18:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

所以話呢,d常識題答案好予盾!有時大人都唔知點為知正確答案!
如果踢波波步唔用手,點平衡?
上次常識有題目係有個小朋友吃noodles, 我就話唔駛用"眼",點知老師個答案係要用"眼",吹賬!
盲人唔識食noodles 咩!

agneshwh 寫道:
我想問跑步和踢足球是手腳並用還是用腳的運動,thanks!

Rank: 5Rank: 5


1178
570#
發表於 06-11-2 18:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

佢係推缷責任!
我仲嬲緊佢呀!

Kittymummy 寫道:
哈哈,呢個肥仔咁吋嘴....    真係好鬼攪笑...

Rank: 5Rank: 5


1178
571#
發表於 06-11-2 23:31 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

常識~
問亞仔問題,9唔搭8~
字又唔識寫~
    

Rank: 5Rank: 5


3218
572#
發表於 06-11-3 09:30 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

昨晚同亞kitty溫常識, 我已經投晒降.
正如2fungs你話,問問題又9唔搭8,d字又好多唔識寫.之後頂吾住走左去睇肥田.唯有祝佢地好運;有時真係好無耐,可能第一次測驗.都吾知點同佢溫(我覺得無嘢好溫),我又無經驗.
所以我亞女覺得測驗好正,放得早,有好多電視睇,又無功課做.

Rank: 5Rank: 5


3218
573#
發表於 06-11-3 12:43 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我囡囡話有兩題d字吾知點寫.....題目:你做什麼之後要休息?
亞女識話跑步,但吾識寫....
  

Rank: 5Rank: 5


1178
574#
發表於 06-11-3 15:38 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

亞仔寫咗 "上學後" 得唔得呢??
佢話冇咩題目要自已寫字,多數有得揀,填下色。

Rank: 5Rank: 5


3218
575#
發表於 06-11-3 15:43 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

"上學後"絕對可以拉.好make sense.
我問kitty除了跑步,有無其他呀! 佢話運動,但係又吾識寫. 你話係吾係吹脹?

Rank: 5Rank: 5


1178
576#
發表於 06-11-3 16:10 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kitty一時心急諗唔到!

Rank: 5Rank: 5


1178
577#
發表於 06-11-3 16:41 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

份卷應該比我們想像中淺咗,之前諗住要自己寫好多生字,
但亞仔話冇咩字要寫,所以應該唔駛咁擔心,kitty都仲記得d題目問咩,明佢清楚d題目要做d咩,唔係烏啄啄~

Rank: 5Rank: 5


3218
578#
發表於 06-11-3 16:52 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

唉!我個kitty真係十下十下. 不過無所謂拉.第一次測驗,如有80分就已經好好拉. 好緊張,吾知下星期有無卷睇?

Rank: 4


506
579#
發表於 06-11-3 23:17 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我個女仲勁!我問佢答嘜?佢連有冇呢條問題都唔記得,死未?


Kittymummy 寫道:
我囡囡話有兩題d字吾知點寫.....題目:你做什麼之後要休息?
亞女識話跑步,但吾識寫....
  

Rank: 5Rank: 5


3218
580#
發表於 06-11-3 23:23 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

可能佢做對了呢! 不過alki一定無kitty咁是但,咁十拉.[quote]
agneshwh 寫道:
我個女仲勁!我問佢答嘜?佢連有冇呢條問題都唔記得,死未?

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖