關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


605
561#
發表於 06-12-28 13:48 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

下星期五 k1 表演兒歌,你同你老公會唔會去睇呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
562#
發表於 06-12-28 17:51 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
of course la! 我老公已經遞左假紙架喇, 不過佢未confirm我, 究竟請一日or請半日!

Rank: 4


850
563#
發表於 07-1-2 11:42 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

祝大家新年快樂.........身體健康............     

Rank: 4


605
564#
發表於 07-1-2 14:02 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

Dear Mummy,

HAPPY NEW YEAR !!!!

Cankan

Rank: 4


605
565#
發表於 07-1-2 14:15 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

anson 老師有冇派 "聖誕節假期作業" ?我個女就收到,不過老師冇講到駛唔駛做同埋幾時交,不過我都係除夕果晚同亞女一齊做左啦。

joeytcy,
你有冇同悠悠一齊做呀?

cankan

Rank: 4


850
566#
發表於 07-1-3 11:04 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

無喎............我又唔知....佢地剩係拿本手冊比我左喎...有功課咩....咩黎架....死...我唔知阿女又無做....等我打電話比佢先......

Rank: 4


850
567#
發表於 07-1-3 11:06 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

今日係我阿女生日.....4歲囉.....

Rank: 4


605
568#
發表於 07-1-3 14:06 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

HAPPY BIRTHDAY TO YOU !  HAPPY BIRTHDAY TO YOU !  HAPPY BIRTHDAY TO 悠悠 !  HAPPY BIRTHDAY TO YOU !!!

今個星期五悠悠咪有份開生日會囖!JOEYTCY, 你點同佢慶祝生日呀?

CANKAN

Rank: 5Rank: 5


4411
569#
發表於 07-1-4 08:44 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
祝悠悠生日快樂, 身體健康, 越大越靚, 教聽教話!

cankan,
我地由放假果日開始, 每日做兩版, 做到31/12, 啱啱做晒, 今日放左落佢個書包度交功課!

Rank: 4


605
570#
發表於 07-1-4 13:59 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

你真係好好!每日做一些,我都覺得假期功課應該係禁樣做係最好,但係我自己懶,再加上諗住亞女唔肯每日做少少,要一次過做哂﹝其實我自己估佢唔肯,因為我都冇同佢講過,亦冇問過佢﹞,咪係除夕果晚有 mood 一次過做哂囖!
話時話,你有冇跟住本作業同佢一齊做個聖誕老人面具?我就冇整到,只係口講就算,好似好衰禁!

cankan

Rank: 4


850
571#
發表於 07-1-4 19:03 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

呢排好多野做....依家先上來.....多謝多謝....
我地已經係31號同阿女慶祝左....因過日總有兩個朋友生日...甘就上左個朋友屋企一齊玩.....正日(即昨日)阿女就同姑媽去左奶奶到慶祝...因為我個女同佢個大伯同一日架..(即我老公個阿哥)我地就無去啦...因我唔舒服....
另外我問過阿女d功課啦....原來佢係放假第一日已經做晒....重話比過我睇.....阿姑媽都話係...所以我實在太懵啦(點鬼知過d就係功課..我當時以為係平時係學校做跟住羅返黎比我睇)......

Rank: 4


850
572#
發表於 07-1-4 19:10 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

重有..我地送左一份禮物比佢...哈哈...就係八達通喇...hehehe

Rank: 5Rank: 5


4411
573#
發表於 07-1-4 21:38 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
個聖誕老人我都無做呀, 因為屋企除左棉花之外, 其餘既材料都要買, 所以我都懶得同佢做囉!    

Rank: 3Rank: 3


159
574#
發表於 07-1-6 19:33 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

哦!原來悠悠已經過了生日,Happy Birthday!祝你越大越聰明!

原來你們也是一次過把作業做完的,係啦!我叫阿女不如每日做少少啦,佢都不肯,一定要一次過做完,好似覺得功課係好好玩的事,如果日後大了也是這樣就安樂了!

我們一家四口去了福崗過新年呀,但日本過新年並不是好好氣氛,只是到處都是大減價和大大小小的福袋,呵女就
扭咗好多蛋呢!

你地有冇去看兒歌欣賞會呀?我要飛所以只是叫工人姐姐影了Video回來呢!
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid218/pe82f42a6873e790798999eae2ee56e1c/ec3b66f9.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid218/pd960073d41b0e1afea8790620ad534da/ec3b5e37.jpg[/img]

Rank: 4


850
575#
發表於 07-1-8 13:47 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我無去到呀..如你地有相e比我...好嗎...thanks
另1月13日家長日我只set左一個時間....係1230-1000..因要返工...你地呢

Rank: 4


605
576#
發表於 07-1-10 14:11 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

JOEYTCY,

家長日我回覆的時間係 (一) 12:00 - 12:30 (二) 11:30 - 12:00 (三) 12:30 - 13:00,不過暫時尚未收到老師通知見家長的時間。我果日諗住帶埋亞女返學校,你地帶唔帶埋小朋友返去呀?

兒歌欣賞會我影左d 相,不過未有時間整理,等我整理好睇下影得掂唔掂再同你講。

cankan

Rank: 4


605
577#
發表於 07-1-11 13:52 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

各位媽咪:

我見老師的時間係上午 11:30,你地係咩時間呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
578#
發表於 07-1-11 14:33 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
老師回覆既時間係1130-1140, 原先諗住同埋阿女一齊去見老師的, 不過通告寫明"請勿攜同小朋友進入約見教室", 唉...呢樣有點兒煩惱, 因為我地想兩公婆一齊入課室見老師, 但唔帶得阿女既話, 咁就只可以一個人入去見喇!

Rank: 4


605
579#
發表於 07-1-12 13:16 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我都係想叫埋我老公一齊入去見老師,而家唯有一係留亞女係屋企俾姐姐睇佢,一係就帶埋姐姐一齊返學校,不過我未問老公既意思呀!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
580#
發表於 07-1-12 21:40 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
你都好, 起碼如果你老公OK的話, 你地兩公婆都可以入去齊齊同老師見面溝通嘛! 但我地無人幫到手睇住ANSON, 所以...FINAL應該淨係得我老公同老師面談咋(因為我佬識普通話, 溝通上應該佢會好少少), 不過我地聽日點都會帶埋阿女去的, 希望老師肯畀我地一家三口齊齊入課室約見啦, 如果唔可以的話, 唯有我同阿女響門口等, 我佬入去課室囉, 見完就齊齊去威威!  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖