關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 4


617
561#
發表於 06-11-15 19:01 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

15/11

宗: 作p.10
數: 課冊p.12,13; 工(9); 簽評(二)
Eng: W.bk corr; do (p.13,14); PLE (p.19)
中: 詞7行; 明天默書; ETV紙改正

但我個女無ETV喎,請問妳哋有無呀 佢放學返嚟又有燒100.3,唔知是否課室冷氣大呢 而家仲瞓左未做功課

Rank: 2


59
562#
發表於 06-11-15 23:25 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

C,
泳欣有工作紙喎,課題係<冬日温情在>,13号做的。
如果聽朝重係發燒就唔好返學啦!默少一次書都唔緊要。天氣開始轉冷,放定件褸仔响書包,等佢凍嘅時候有衫著。希望芷漫快D好番,可以開開心心去旅行啦!

Rank: 6Rank: 6


5065
563#
發表於 06-11-15 23:44 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

杏研都有ETV喎!  如果明天仲發燒就唔好返學啦   默少一次書,平均分除少一次,都冇損失,若不在狀態可能考得唔好,不如多點休息,星期六開開心心去旅行   有需要我幫你拿功課。 我問過杏研,今天個冷氣真係比平日凍  

Rank: 4


617
564#
發表於 06-11-16 11:30 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,L

多謝關心,芷漫剛剛去了看醫生, 醫生話佢氣管炎, 明天都不能返學,後日旅行考慮下先,要等佢無晒燒才可以去,因為佢今朝102.2, 咁要煩杏妍幫芷漫拿功課兩天, 或者我可以上你家門口拿,就不用姐姐帶佢哋落樓下啦, 好嗎??

Rank: 6Rank: 6


5065
565#
發表於 06-11-16 19:58 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

ID 功課:

數學: 書p41;工(10,11);下星期做溫習紙
英文: GP corr do (p11,12); Penmanship & corr; File supp Ex(8)
中文: 詞8行; 工(五, 六)
常識: 改正統書; 帶耳筒 (如有 ??)

Rank: 4


617
566#
發表於 06-11-17 20:23 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

17/11, 1D功課

數: 作p.12,13; 補p.30,31
Eng: W. bk corr; do p.15,16; copy bk (p.18,19); PLE (p.23); 21/11 dict PLE p.9,10
中: 簽改默書; 温(四)
常: 詞5行; 統書p.19,20 (請問詞語在那兒找呢 )

1. 明天上學時間7:35am-1:00pm
2. 帶手冊,食物,防蚊用品
30/11 中文默書

今晚仲要早啲瞓
  

Rank: 2


94
567#
發表於 06-11-17 22:11 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,c,

詞語5行是在常識統整第12頁的.
包括(藝術課程 2行, 樂趣, 才能, 努力)共5行

聽日你地帶咩俾個女食呀?

翠堯媽



catleelee 寫道:
17/11, 1D功課

數: 作p.12,13; 補p.30,31
Eng: W. bk corr; do p.15,16; copy bk (p.18,19); PLE (p.23); 21/11 dict PLE p.9,10
中: 簽改默書; 温(四)
常: 詞5行; 統書p.19,20 (請問詞語在那兒找呢 )

1. 明天上學時間7:35am-1:00pm
2. 帶手冊,食物,防蚊用品
30/11 中文默書

今晚仲要早啲瞓
  

Rank: 6Rank: 6


5065
568#
發表於 06-11-17 22:23 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,j

我給她帶糖果及著片,難得第一次自已去旅行,由得她放肆一下     本想給她一些飽肚的食物,原來1:00已到學校,可以回家吃午飯  

Rank: 4


617
569#
發表於 06-11-18 09:25 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

昨晚放學回家又有燒100.2, 到了夜晚就好退了少少,佢就好開心咁執定食物,各樣放入袋裏,預備今朝一早去旅行,怎知今早6:45探熱102.2,緊係唔去得啦,佢就喊到好緊要,幾經辛苦先至唔喊,佢話下次同同學仔再去玩過喎,咁多功課做,都唔知點算,因為仲有一天攞唔到功課, 所以要做返,老師話可以星期二交,昨天都未有時間做,因為佢好累要瞓     

Rank: 6Rank: 6


5065
570#
發表於 06-11-18 12:22 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

真係慘,病了成個星期都未好   :cry:

Rank: 4


617
571#
發表於 06-11-18 13:08 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

請問做温(三)或温(四)呢    今天好唔好玩呀 :

Rank: 5Rank: 5


1200
572#
發表於 06-11-18 17:56 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

各位家長:

有事想問問你們:

1.每年多少次考試和測驗?多數是假期前或後?是否全計分呢?

2.平時中,英默書次數多少?又是否全計分呢?

3.平時的功課和習作,又是否計分呢?

4.你們的小孩子讀得愉開嗎?

5.功課多不多呢?難不難呢?

請多多指教,謝謝!

Rank: 2


59
573#
發表於 06-11-19 22:17 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

C,
泳欣都係寫咗温(四),應該係温(三)。亞女話周老師叫佢地自己寫手冊,可能見到第一課至第四課個"四"字就寫咗"温(四)"啦!

catleelee 寫道:
m,j

請問做温(三)或温(四)呢    今天好唔好玩呀 :

Rank: 2


59
574#
發表於 06-11-19 22:47 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

vanyau

希望我沒有記錯:
1. 每個學期一次測驗和一次考試。沒有規定。測驗分佔考試的20%。

2. 每星期有中、英默各一次,平均分佔考試的20%。

3. 平時的功課、習作和課堂上做的温習紙、評估等都唔計落考試分。

4. 而家仲係一年級咋,暫時仲未有壓力,算Ok 啦!

5. Ok 啦,平均每日五至六樣,weekend 就多D啦!全部都係書本上的範圍,有聽書都識做嘅。

vanyau 寫道:
各位家長:

有事想問問你們:

1.每年多少次考試和測驗?多數是假期前或後?是否全計分呢?

2.平時中,英默書次數多少?又是否全計分呢?

3.平時的功課和習作,又是否計分呢?

4.你們的小孩子讀得愉開嗎?

5.功課多不多呢?難不難呢?

請多多指教,謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1200
575#
發表於 06-11-19 23:49 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Lucianna,

真的很感激你的回覆,非常多謝你!!!!!!!!!
希望明天的結果,小女會被抽中啦!!!!!
小女只得15分,現在很緊張,瞓唔著呢!

Rank: 2


59
576#
發表於 06-11-19 23:58 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

vanyau

如果其中五分係"天主教"分,机會就好大。 放鬆D啦,重有大抽獎嘅。今年少D小朋友,已經好過我哋D千禧加龍年BB啦!

Rank: 5Rank: 5


1200
577#
發表於 06-11-20 00:25 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Lucianna ,

多謝你的安慰,我會試著放鬆心情.
我想我是幸運的一群,起碼有學校在手.
希望大家都幸運啦!


3400
578#
發表於 06-11-20 13:16 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2382
579#
發表於 06-11-20 13:22 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

lucianna, vanyau
my daughter got 15 marks (including 5 marks of religious mark) and she is now study in SH kindergarten. but she can't get a seat this morning.
Very sad because my husband think I made a wrong decision for our daughter. We should choose same school as my son (Hennessy school) and now I'm very worry about the future. Yesterday I still think god will help us, but now...... what should I do??
I think it is really a good school that's why I want her to study there, however, no hope la......
Lucianna 寫道:
vanyau

如果其中五分係"天主教"分,机會就好大。 放鬆D啦,重有大抽獎嘅。今年少D小朋友,已經好過我哋D千禧加龍年BB啦!

Rank: 5Rank: 5


1200
580#
發表於 06-11-20 17:05 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

lucianna,

我囡囡得咗啦,被取錄了!很開心!

各位家長,

請多多指教,將來有很多事會請教大家的,先在此和大家打過招呼,"你們好".


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖