關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1936
561#
發表於 06-10-3 09:46 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU 寫道:

mug唔係"大狼毛,中狼毛,小狼毛咩 原來毛筆都有咁多款喎.
  

Rank: 5Rank: 5


2147
562#
發表於 06-10-3 10:23 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

好似仲有'大白雲, 中白雲'不過我只係買大楷.(亞囡話老師指定)

Rank: 5Rank: 5


1936
563#
發表於 06-10-3 16:45 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
好似仲有'大白雲, 中白雲'不過我只係買大楷.(亞囡話老師指定)
我見到我個仔楂枝毛筆好搞笑, 你囡寫毛筆字時你有冇教佢楂筆架?

Rank: 5Rank: 5


1379
564#
發表於 06-10-3 17:01 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


肥仔媽咪,

呀!又估唔到我老公楂毛筆好過我喎. 佢倒釣都冇滴墨水架麻. :tongue:

Rank: 2


77
565#
發表於 06-10-3 17:21 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

哇, 好開心, 一看到呢個topic, 我個囝今年升小三, 功課忙到不得了, 有通知買recoder了, yamaha的, @$18/支, 學校代買, 係呀, 我囝囝的老師說, 我的囝囝小肌肉可能不太好, 所以寫字會好差, 有冇家長有此問題, 又怎去解決.

Rank: 5Rank: 5


1936
566#
發表於 06-10-3 17:35 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU 寫道:
肥仔媽咪,

呀!又估唔到我老公楂毛筆好過我喎. 佢倒釣都冇滴墨水架麻. :tongue:
乜你咁樣話你男人架!    

Rank: 5Rank: 5


1936
567#
發表於 06-10-3 17:38 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

歡迎! 不過我們小三啲媽咪回應得好慢, 希望你唔好介意!

你說你囝囝寫字不好是因小肌肉鍛煉得唔夠是老師估定做過評估呢?
iris_chan 寫道:
哇, 好開心, 一看到呢個topic, 我個囝今年升小三, 功課忙到不得了, 有通知買recoder了, yamaha的, @$18/支, 學校代買, 係呀, 我囝囝的老師說, 我的囝囝小肌肉可能不太好, 所以寫字會好差, 有冇家長有此問題, 又怎去解決.

Rank: 5Rank: 5


1379
568#
發表於 06-10-3 18:22 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


iris_chan,

咁要佢做多手指運動囉!佢會唔會太用力寫字呀?

Rank: 5Rank: 5


2229
569#
發表於 06-10-3 20:19 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

HI,我來報到.
自從囡囡升上小三後,日日都好多功課,放假勁誇張11樣功課,真係做到傻.....   

Rank: 3Rank: 3


161
570#
發表於 06-10-4 08:09 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

iris_chan,

我女就好 d , 因為佢係大女, 成 6歲8個月先讀小一 (我俾佢讀左兩年 n.1 先) ... 佢係一隻牛 ... 唔係一隻老虎 !

但因為幼稚園時 ... d 老師太有愛心, 寫得唔好又唔叫佢寫過 ... 依家 d 字 ... 龍飛鳳舞 .... 真係 .... 眼冤    

Rank: 5Rank: 5


1625
571#
發表於 06-10-4 09:37 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

hi hubertcarol and iris_chan   

Rank: 5Rank: 5


1662
572#
發表於 06-10-4 10:12 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

早晨呀     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
573#
發表於 06-10-4 10:47 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我女又係牛呀.......佢成6歲11個月先入小學呀.....同你女差唔多呀...不過佢就repeat k1,因為第二度返左n1,所以升到k1,我地呢年,好多人都以為我地特登repeat 一年.....以為我地overage
阿切 寫道:
iris_chan,

我女就好 d , 因為佢係大女, 成 6歲8個月先讀小一 (我俾佢讀左兩年 n.1 先) ... 佢係一隻牛 ... 唔係一隻老虎 !

但因為幼稚園時 ... d 老師太有愛心, 寫得唔好又唔叫佢寫過 ... 依家 d 字 ... 龍飛鳳舞 .... 真係 .... 眼冤    

Rank: 3Rank: 3


161
574#
發表於 06-10-4 11:42 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Sindy,

我女係十二月尾出世 .... 又生得勁細粒 ..... 依家同妹妹好似 "穿屎" 咁 .... 暑期個時, 好多人問我派到邊間小學     我女就自己答 : 我升三年級o架啦  :  :

Rank: 3Rank: 3


371
575#
發表於 06-10-4 13:44 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

humbertcarol 寫道:
HI,我來報到.
自從囡囡升上小三後,日日都好多功課,放假勁誇張11樣功課,真係做到傻.....   


假期有11樣功課算少啦,我個囡囡要做13-14樣,平日都有7-8樣功課啦∼

Rank: 5Rank: 5


2147
576#
發表於 06-10-4 13:46 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

HELLO! 各位媽咪, 歡迎加入!

講起個囡寫毛筆字, 我咪照住本字貼教佢攞, 點知佢就成隻手釣起嚟寫, 好似畫緊水墨畫.

Rank: 3Rank: 3


371
577#
發表於 06-10-4 13:48 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿切 寫道:
Sindy,
我女係十二月尾出世 .... 又生得勁細粒 ..... 依家同妹妹好似 "穿屎" 咁 .... 暑期個時, 好多人問我派到邊間小學   我女就自己答 : 我升三年級o架啦  

我個女又係好細粒,但就不是年尾出世,她有個讀一年級的妹妹也快要高過她呢∼

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
578#
發表於 06-10-4 16:41 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我個女都係細粒架,同而家讀緊一年班都差唔多.....識得有一個年頭出世既,足足高佢成個頭呀........不過女仔唔緊要啦....hehehe,我自己高頭大碼,成日都好想知道嬌小玲瓏既感覺係點....我仲好恨嬌小d添呀....所以我都覺我女ok架...
Mandy0203 寫道:
[quote]
阿切 寫道:
Sindy,
我女係十二月尾出世 .... 又生得勁細粒 ..... 依家同妹妹好似 "穿屎" 咁 .... 暑期個時, 好多人問我派到邊間小學   我女就自己答 : 我升三年級o架啦  

我個女又係好細粒,但就不是年尾出世,她有個讀一年級的妹妹也快要高過她呢∼[/quote]

Rank: 3Rank: 3


161
579#
發表於 06-10-4 21:09 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

今日先好笑 ..... 佢係學校學長笛, 上完堂就拎埋支笛返屋企 .....

我叫佢吹一次俾我睇 .... 支笛長到 ..... 要放上膊頭度唱    

Rank: 4

醒目開學勳章


765
580#
發表於 06-10-5 15:01 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

琴日阿女放學返黎講, 話老師發現有家長代同學做"每日一篇", 仲點名批評該同學, 好瘀。

事由: 當日該同學係清晨 6:00 已經完成"每日一篇", 揭發係家長代做, 該同學長期位於榜首。

自從升上 P.3 以後, 功課多了很多, 我要求阿女專注學業方面, 其他的有時間才去做, 所以今年我自己都放鬆很多, 唔需要佢有任何獎項。  

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖