關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2977
561#
發表於 06-10-6 12:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

捉佢見家長,冇D家教!郁手郁

Rank: 5Rank: 5


1934
562#
發表於 06-10-6 12:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

個條"蟲"都試過放學排隊上校車時, 打個個仔呀   

Rank: 2


68
563#
發表於 06-10-6 12:21 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa 寫道:
犯事者有前科?見家長啦!        [quote]

見過La...舊年我煩左佢一年級個班主任同數學老師好多次..多到我都有D5好意思tim..好多我仔平時都ok乖..D老師又錫佢...但今次我真係容忍5到佢D欺寧人ge行為..先搵訓導主任

Rank: 4


854
564#
發表於 06-10-6 12:25 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska...李X龍

[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_1487.jpg[/img]

Rank: 5Rank: 5


2977
565#
發表於 06-10-6 12:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

個家長唔理架!有冇離譜D!    有爺生冇

Rank: 2


68
566#
發表於 06-10-6 12:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[quote]
hermanpapa 寫道:
捉佢見家長,冇D家教!郁手郁

Rank: 3Rank: 3


242
567#
發表於 06-10-6 12:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

上個月見左家長啦, 好似話佢亞媽d性格係好激進

Rank: 2


68
568#
發表於 06-10-6 12:28 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivytang02 寫道:
booska...李X龍

[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_1487.jpg[/img]

好大張刀ar...ivy
係咪孖人牌先...利D一刀過ma

Rank: 2


68
569#
發表於 06-10-6 12:30 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

鬼叫你仔同我個仔係同類型...霖之之...好恰D
浩朗媽媽 寫道:
個條"蟲"都試過放學排隊上校車時, 打個個仔呀   

Rank: 5Rank: 5


2977
570#
發表於 06-10-6 12:30 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

係咪DNA影嚮!要找社工或李誠醫生?   
小虎豬媽媽 寫道:
上個月見左家長啦, 好似話佢亞媽d性格係好激進

Rank: 2


68
571#
發表於 06-10-6 12:32 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

一睇就知La...一開聲呱呱嘈慌死無人聽到佢講乜咁
小虎豬媽媽 寫道:
上個月見左家長啦, 好似話佢亞媽d性格係好激進

Rank: 2


68
572#
發表於 06-10-6 12:35 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

可能老豆成七十...個ar媽都似五十卦...金波蘿
所以有寵冇教...個仔講乜都信..下下就諗住個仔俾人恰
原來佢個仔先係恰人果個Law...
hermanpapa 寫道:
係咪DNA影嚮!要找社工或李誠醫生?    [quote]
小虎豬媽媽 寫道:
上個月見左家長啦, 好似話佢亞媽d性格係好激進
[/quote]

Rank: 4


854
573#
發表於 06-10-6 12:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska~me 寫道:
可能老豆成七十...個ar媽都似五十卦...金波蘿
所以有寵冇教...個仔講乜都信..下下就諗住個仔俾人恰
原來佢個仔先係恰人果個Law...[quote]
hermanpapa 寫道:
係咪DNA影嚮!要找社工或李誠醫生?    [quote]
小虎豬媽媽 寫道:
上個月見左家長啦, 好似話佢亞媽d性格係好激進
[/quote][/quote]

可能有精神病law

Rank: 5Rank: 5


2977
574#
發表於 06-10-6 12:40 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

死得!只好寄望社工和訓導主任,叫亞仔暫時不要找P2的哥哥玩,以免被揍!
booska~me 寫道:
可能老豆成七十...個ar媽都似五十卦...金波蘿
所以有寵冇教...個仔講乜都信..下下就諗住個仔俾人恰
原來佢個仔先係恰人果個Law...[quote]
hermanpapa 寫道:
係咪DNA影嚮!要找社工或李誠醫生?    [quote]
小虎豬媽媽 寫道:
上個月見左家長啦, 好似話佢亞媽d性格係好激進
[/quote][/quote]

Rank: 3Rank: 3


242
575#
發表於 06-10-6 12:41 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska

5知主任幾時回覆你, 記得上來和我地報告呀, 不過學校好重視學生的品德, 應該好快有回應

Rank: 5Rank: 5


2977
576#
發表於 06-10-6 12:43 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

見完家長都係咁,真係要社工出手。
小虎豬媽媽 寫道:
booska

5知主任幾時回覆你, 記得上來和我地報告呀, 不過學校好重視學生的品德, 應該好快有回應

Rank: 3Rank: 3


242
577#
發表於 06-10-6 12:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

死啦, 亞女雖然肥c大隻但同亞李曳人同校車, 被揍機會好大

    
返學同放學都要mark實亞女

Rank: 2


68
578#
發表於 06-10-6 12:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽 寫道:
booska

5知主任幾時回覆你, 記得上來和我地報告呀, 不過學校好重視學生的品德, 應該好快有回應

我係追擊小霸王...有第一首資料一定上黎報道

我都5知幾時..但我仔因腳傷一事...我一打去搵蔡主任..讀我仔個名..主任已知佢係邊班...主任好好ar...聽完我講哂D野
佢仲叫我5好擔心太多tim...佢話會搵埋負責P.1 ...2既訓導了解件事..盡快處理..依校規處理

Rank: 2


68
579#
發表於 06-10-6 12:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

李曳人 <==咁鬼正都俾你諗到...kaka
小虎豬媽媽 寫道:
死啦, 亞女雖然肥c大隻但同亞李曳人同校車, 被揍機會好大

    
返學同放學都要mark實亞女

Rank: 2


68
580#
發表於 06-10-6 12:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa 寫道:
死得!只好寄望社工和訓導主任,叫亞仔暫時不要找P2的哥哥玩,以免被揍![quote]

hermanpapa
你可以叫你仔同我個仔玩...我個仔一定5會恰佢..5會教壞佢ga...
‹ 上一主題|下一主題