關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
561#
發表於 06-9-27 17:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
562#
發表於 06-9-27 17:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
563#
發表於 06-9-27 17:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

20/10  派發選票
23-25/10  投票
27/10  公佈名單

露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
564#
發表於 06-9-27 17:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi 露絲

我又投, 我又投   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
565#
發表於 06-9-27 17:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我唸住個女今日放學唔會瞓覺,早d食飯, 早d瞓,點知啱啱都係頂唔住, 係張梳化到瞓咗 lu, 點算好 ?   
^_^

Rank: 4


554
566#
發表於 06-9-27 17:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

我細仔剛剛想sleep, 不過我開大電視, 而家醒咗啦~~~
yoballma 寫道:
我唸住個女今日放學唔會瞓覺,早d食飯, 早d瞓,點知啱啱都係頂唔住, 係張梳化到瞓咗 lu, 點算好 ?   
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
567#
發表於 06-9-27 18:17 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我中英文的cd都有訂呀,我諗住平日我無時間倍她溫習,都可以聽住來讀。加上中文是用普通話學習,我d「普通話」係有限公司,唔識教。


露絲,
唔該你,幫我留意個女。
你參加選舉,我一定支持你的。


yoballma,
同你幾有緣,都有個女叫頴琳
不過阿女返學時,個「頴」字經常比人寫錯成「穎」

Rank: 3Rank: 3


210
568#
發表於 06-9-27 18:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
我真係好耐無同你們傾啦,因為我無咩時間上網,
我個女好鍾意返學,成日返來話今日邊組最乖有貼紙........
上兩星期,就甚麼都唔肯講,原來佢成日講野唔乖,所以對我突然收口...(班主任打電話來跟我講的)
我不知有幾擔心,以前佢讀幼稚園時都是唔收口,怕佢讀小學都係咁,比老師罵
不過家下乖番啦

係呢你個仔家下重有無唔舒服?

Rank: 4


588
569#
發表於 06-9-27 18:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
570#
發表於 06-9-27 18:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
2000,

我個仔冇晒事喇 ! 不過食 lunch 方面就麻麻地喇 ! 今個星期六好似係家長會喎, 妳去唔去呀 ?

Matthew 媽咪


Matthew_媽咪
好彩你提我, 差d唔記得 tim   
^_^

Rank: 4


554
571#
發表於 06-9-27 19:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthrew_媽, 2000, yoballma,

   ....多謝曬禁多位太太的支持....   
露 絲 :-)

Rank: 4


554
572#
發表於 06-9-27 20:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, yoballma, 2000, B珠Mummy,

星期六有書展wow, 我會買....胖胖猪....幾好架~~

之前買個1隻幾好玩, 又可學習又可以玩......對仔好喜歡...一定唔會唔玩的.

你地呢?
露 絲 :-)

Rank: 5Rank: 5


1256
573#
發表於 06-9-27 21:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
我的兒子讀馬循1c,坐在中間前二三排的,叫縉延,他吃飯很慢,每天都剩飯回來.你可幫我看看他嗎?他心很散,提醒他專心吃飯.
十分感激!
縉延媽

Rank: 4


554
574#
發表於 06-9-27 22:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

ok...
ilovelinlin 寫道:
露絲,
我的兒子讀馬循1c,坐在中間前二三排的,叫縉延,他吃飯很慢,每天都剩飯回來.你可幫我看看他嗎?他心很散,提醒他專心吃飯.
十分感激!
縉延媽
露 絲 :-)

Rank: 4


554
575#
發表於 06-9-27 22:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, yoballma, 2000, B珠Mummy, ilovelinlin,

你地幾點去呀?  約買呀?
露 絲 :-)

Rank: 4


588
576#
發表於 06-9-27 22:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
577#
發表於 06-9-27 22:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
578#
發表於 06-9-27 23:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我都未諗到買咩,最主要都係唔知有無時間玩到

星期六家長會,我同你們一起去,時間方面你們先定吧
  

Rank: 5Rank: 5


1256
579#
發表於 06-9-28 08:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

你們幾點去呀?我要帶工人,兩個二個兒子 起去,會不會太麻煩呢?
另外,我都響應露絲,投她一票.
還有, 露絲的建議"你呢...........你訂中英光碟呀? 話時話呀......大家copy都幾好...share d cost..... ",我很贊同.因為馬循高班的同學說太多東西要買.我又喜歡甚麼都買. 這樣可以share d cost.
ilovelinlin

Rank: 3Rank: 3


304
580#
發表於 06-9-28 12:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
我都未諗到買咩,最主要都係唔知有無時間玩到

星期六家長會,我同你們一起去,時間方面你們先定吧
  



hello every 媽咪

我都覺得未必有時間比個女玩, 星期一 至 星期五 放學後都冇 mud 時間比佢玩, 到咗假期, 我寧願帶d小朋友出去公園, 或者出去飲吓茶, 行吓街, 唔駛成日屈係屋企, 佢地會開心d   
^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖