關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2769
561#
發表於 06-4-6 16:21 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
係呀仲未返,仲可以蛇多陣

Rank: 5Rank: 5


2238
562#
發表於 06-4-6 17:27 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

就快收工lor. 要去準備一下喎... 你呢, 走得未啊?

Rank: 5Rank: 5


2769
563#
發表於 06-4-6 17:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
6:00先走得,暫時老闆都未返

Rank: 5Rank: 5


2238
564#
發表於 06-4-7 10:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊!![img align=left]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/08/22/125842.gif[/img]

anna_gigi,

你今日上唔上到來啊?

Rank: 5Rank: 5


2238
565#
發表於 06-4-7 10:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位, 我5月阿女學校有好多參觀小學啊.

1. 軒尼斯官
2. 港大同學會
3. 聖心
4. 北角官立

遲d好似仲有幾間, 等我觀完之後再來分享下啦.

Rank: 5Rank: 5


2769
566#
發表於 06-4-7 10:39 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
而家係偷偷地上離架    老闆係處 :cry:

Rank: 5Rank: 5


2238
567#
發表於 06-4-7 10:42 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

哦...... 你大謄la........ 俾老闆見到, 實炒你魷魚啊.....        

Rank: 5Rank: 5


2238
568#
發表於 06-4-7 12:01 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

大家有無收到風啊... 阿智叔同陳敏兒個仔死左啊. 好慘啊.... [img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/20/A11-043.gif[/img] 聽完之後個心好唔舒服... 好SAD啊.....

Rank: 5Rank: 5


2769
569#
發表於 06-4-7 12:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
好似下午會得到確實消息,希望只係傳聞啦

Rank: 5Rank: 5


1245
570#
發表於 06-4-7 12:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀~~

        唔係卦 , 聽到個心都酸溜溜,佢地挨得好辛苦
都係爲咗一線希望...  :cry:
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
571#
發表於 06-4-7 12:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi, emiluihk,

係呀, 唔知係唔係真呢? 之前佢地好似拍過個特緝係講佢地一家點抗戰既真實故事, 好感動呢..... 希望係流料la.  

emiluihk,
好耐唔見你既, 好忙啊? 你終於返來la...    

Rank: 5Rank: 5


2238
572#
發表於 06-4-7 15:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

已經證實左la. 大家快d去"自由講場"度留言俾智叔&敏兒, 支持下佢地, 希望佢地節哀, 同埋振作. 我留左la.      

Rank: 5Rank: 5


2769
573#
發表於 06-4-8 10:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
早晨
已經登曬係報紙娛樂版頭條,希望佢地唔好咁傷心,早日康復      

Rank: 5Rank: 5


1245
574#
發表於 06-4-8 11:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀各位 ~~~

      最近都有d野做吓,   同埋你地講oto, osim 我無研究
過,所以淨係睇你地chat 囉。
       我今朝都睇到news 了證實咗諾諾既死訊,睇到有d唔開心,不過父母反而幾平靜,都叫安慰。真係唔敢想像touch wood 如果呢d事發生係我身上我會點,佢個仔仔同我地d小朋友差唔多大咋 ...   :cry:  :cry:
      
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
575#
發表於 06-4-8 12:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早啊, 咁多位.
係呀. 我今朝都有睇下報紙, 個心都好la住la住. 不過佢地都好堅強喎. 智叔好似話今晚仲會出席個頒獎禮. 佢有份提名, 希望佢得la.

anna_gigi,

我終於買左oto腰帶la. 不過要next week先有得law貨, 因為全線都無貨, 要訂喎.. 我用渣打卡做分期, 每個月攻80幾, 你點啊, 買唔買啊.    

emiluihk,

仲以為你好忙添....    我仲未搵到屋啊.. 好煩啊...
今日又去睇過. 希望有心水la.   
該用戶已被刪除

576#
發表於 06-4-8 23:27 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2238
577#
發表於 06-4-10 10:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位早啊.... 又一個星期的新開始la. 不過今個星期only返4day, 跟住又放假la. 好yeah!!!!!!

Rank: 5Rank: 5


2769
578#
發表於 06-4-10 12:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

happyallthetime73

我地會繼續游,已經拿到優惠折扣了

而家最新試學游班時期
日期15/4 時間12:30/1:30/6:30/7:30
16/4 12:30/1:30/2:20/3:30/4:30

有興趣有電23221381

Rank: 5Rank: 5


2238
579#
發表於 06-4-11 09:38 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位早晨啊.....

anna_gigi,

你有無同阿女報名"香港兒童合唱團"啊? 我同阿女報左名, 今個weekend去interview啊. 唔知佢得唔得呢...

Rank: 5Rank: 5


2238
580#
發表於 06-4-11 10:06 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

你阿仔阿女放假未啊, 我阿女今個week開始放緊, 尋日勁打來話好悶啊, 無野做, 因為佢已經做晒成本假期功課la. 哎.... 唯有叫佢同阿妹玩住先, 跟住練下琴, 跟住落樓下玩陣lor. 搞到我都費事飛線返公司啊.... 陣間俾人聽到...    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖