- 在線時間
- 144 小時
- 最後登錄
- 14-11-11
- 國民生產力
- 32
- 附加生產力
- 33
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-17
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 952
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 1017
- UID
- 8044
 
|
Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區
Safari媽咪,
唔係化, 其實我不知幾想佢睏多d呀, 我個仔由出世到而家只有3晚係一覺睏到天光, 日頭佢又咁active, 所以我先至想佢快快入學讀書, train吓佢咋.
不過我相信小朋友的適應能力係好快, 而且返到學校又多嘢玩, 佢地慢慢就會adjust到睏覺時間架喇, 最好就係比佢地睏晏d先起床 or 我聽過一位k2家長話佢個小朋友係一向都係早睡早起 (7:30pm睏到7:30am), 不過返學前就再會睏番一粒鐘左右架喎, 妳不妨參考吓啦!
safarimama 寫道:
hi yatjen....."唔多駛睏晏覺"... so good! If I choose KM summer course ( the last two weeks), I have only 1 week to adjust my girl's nap time. Hope I can success la![quote]
yatjeh 寫道:
safarimama,
由於我個仔一向都唔多駛睏晏覺 (佢返km前巳經係咁), 反而佢比較晏起身, 所以我先同佢選擇讀下午班, 佢家陣大約9-10am起身, 放學在校車有時會睏一陣, 跟住一直到晚上10:30-11:30先再睏覺架! [/quote] |
|