- 在線時間
- 207 小時
- 最後登錄
- 22-8-15
- 國民生產力
- 154
- 附加生產力
- 291
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-7-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1285
- 主題
- 89
- 精華
- 0
- 積分
- 1730
- UID
- 93403
 
|
同佢溫書要好似玩咁佢先肯溫吓,不過phonics真係唔知點幫佢寄,之前返學佢都有講吓annie apple, clever cat,而家問佢,佢都唔記得哂,連自己扮過jumping jim都唔記得,無計,小朋友咁細個,無得要佢死記,但係要佢又記得a for apple及a for annie apple, b for boy 及b for bouncy ben,又好似會混亂咗d喎,phonics 個發音仲敝,因為我地自己都唔識,佢又無mud興趣睇學校果隻dvd,d聲好怪,佢睇一陣就話唔睇la....
中文字仲慘,同佢做功課都知佢完全唔記得d中文字,要睇住圖畫先間中識講,其實york好似教中文o既時間比較少,係咪會令到佢地中文比較差呢?
放聖誕假咁耐,我連陪佢去公園玩都無時間,因為要揍住細b,成日要食奶同埋佢勁扭抱,真係無時間同佢溫書,細b瞓咗,有時間我都要瞓吓,因為夜晚真係晚晚無覺好瞓,唯有等daddy放工返嚟同佢溫一陣,希望佢識得幾多得幾多la,又希望學校又同佢溫吓,等佢印象深刻d la,我都覺得對佢有d虧欠,但係真係無精神同時間
原帖由 栢喬媽媽 於 08-12-30 17:55 發表 
hi 鈞渝媽媽:
me too 啦!,小栢喬都唔識,我又唔地隨....頭痛 努力啦!!!! |
|