關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1730
561#
發表於 08-12-19 11:07 |只看該作者
Hi Ronniema,

係咩,咁到時可以見下面lu,不過都要等到4月先有得睇,唔知會表演d mud呢?

原帖由 Ronniema 於 08-12-19 00:54 發表
Hello Edvychan,

我都報左名去, 又係想個仔練下膽量, 今日上網先知無mug人去, 吾緊要啦, 吾同班都可以做下朋友仔!

ronniema

Rank: 3Rank: 3


221
562#
發表於 08-12-19 13:26 |只看該作者
祝各位媽咪


    "聖誕快樂" 及新年進步" :

Rank: 5Rank: 5


2708
563#
發表於 08-12-19 15:32 |只看該作者
For all current York moms, can you tell me how much are you paying each month in total?

- tuition
- all misc fees
- Eng ext-curr class (offered on every Sat?)
- Mandarin ext-curr class (do they offer this on Sat too?)

I see from earlier threads that some moms said they need to pay ~7000 per month?

Thanks much.

Rank: 3Rank: 3


304
564#
發表於 08-12-20 00:52 |只看該作者
Ronnie 媽:

多謝你送比我地張聖誔咭呀!

樂樂媽

Rank: 2


77
565#
發表於 08-12-21 17:28 |只看該作者
其實係咪係星期6去會好的呢 ? 咁去嘅就唔駛請假, 唔去嘅小朋友又唔駛放假 ?

Rank: 5Rank: 5


1730
566#
發表於 08-12-22 17:01 |只看該作者
咁當然最好la,真係唔明點解會揀閒日o既??

原帖由 eunicepoon 於 08-12-21 17:28 發表
其實係咪係星期6去會好的呢 ? 咁去嘅就唔駛請假, 唔去嘅小朋友又唔駛放假 ?

Rank: 1


14
567#
發表於 08-12-23 01:53 |只看該作者
I also want to know as York accepted my daughter.  Pls advise.

Many thanks !

原帖由 MountainView 於 08-12-19 15:32 發表
For all current York moms, can you tell me how much are you paying each month in total?

- tuition
- all misc fees
- Eng ext-curr class (offered on every Sat?)
- Mandarin ext-curr class (do they offer ...

Rank: 5Rank: 5


1139
568#
發表於 08-12-23 10:05 |只看該作者
其實果日小朋友已經開始放復活節假期架喇..  所以唔參加就係唔係都唔使返喇..  不過大人要特登請假去就麻煩d囉...

原帖由 Edvychan 於 08-12-22 17:01 發表
咁當然最好la,真係唔明點解會揀閒日o既??

Rank: 5Rank: 5


1139
569#
發表於 08-12-30 11:16 |只看該作者
各位,
一放聖誕假連呢到都靜晒..   我想問下你地d小朋友溫書溫成點呀?   鈞渝對 phonics好似一d印象都冇.. 要重新同佢溫過...  佢又無記性.. 真係溫到火都黎埋....   

祝各位身體健康.. Happy New Year!!

Rank: 3Rank: 3


221
570#
發表於 08-12-30 17:55 |只看該作者
hi 鈞渝媽媽:

  me too 啦!,小栢喬都唔識,我又唔地隨....頭痛 努力啦!!!!

Rank: 5Rank: 5


1730
571#
發表於 09-1-2 14:21 |只看該作者
同佢溫書要好似玩咁佢先肯溫吓,不過phonics真係唔知點幫佢寄,之前返學佢都有講吓annie apple, clever cat,而家問佢,佢都唔記得哂,連自己扮過jumping jim都唔記得,無計,小朋友咁細個,無得要佢死記,但係要佢又記得a for apple及a for annie apple, b for boy 及b for bouncy ben,又好似會混亂咗d喎,phonics 個發音仲敝,因為我地自己都唔識,佢又無mud興趣睇學校果隻dvd,d聲好怪,佢睇一陣就話唔睇la....

中文字仲慘,同佢做功課都知佢完全唔記得d中文字,要睇住圖畫先間中識講,其實york好似教中文o既時間比較少,係咪會令到佢地中文比較差呢?

放聖誕假咁耐,我連陪佢去公園玩都無時間,因為要揍住細b,成日要食奶同埋佢勁扭抱,真係無時間同佢溫書,細b瞓咗,有時間我都要瞓吓,因為夜晚真係晚晚無覺好瞓,唯有等daddy放工返嚟同佢溫一陣,希望佢識得幾多得幾多la,又希望學校又同佢溫吓,等佢印象深刻d la,我都覺得對佢有d虧欠,但係真係無精神同時間

原帖由 栢喬媽媽 於 08-12-30 17:55 發表
hi 鈞渝媽媽:

  me too 啦!,小栢喬都唔識,我又唔地隨....頭痛 努力啦!!!!

Rank: 5Rank: 5


1139
572#
發表於 09-1-2 17:39 |只看該作者
Edvychan,

係啦..  佢d中文字之前問佢佢好似冇學過咁...  不過襯呢個假期, 我幫佢溫好晒d中文喇..  不過係phonics真係唔知點好...  果日家長日校長又話會俾phonics D歌隻CD我地既....仲以為會放假前會俾我地..  好彩我上網都搵到download左黎聽咋.. 而家日日播俾佢聽囉,  同埋我自己都整左d練習紙俾佢做,  如果你想要既話留email俾我吖.. 我可以email俾你!   中文我諗就唔會好少既.. 反而擔心佢普通話..   一個星期先得果一堂, 仲要星期五成日都乜節日物節日都冇上到....

栢喬媽媽,
你都俾埋你email address我吖..   如果有咩好野我可以email埋俾你嘛..


原帖由 Edvychan 於 09-1-2 14:21 發表
同佢溫書要好似玩咁佢先肯溫吓,不過phonics真係唔知點幫佢寄,之前返學佢都有講吓annie apple, clever cat,而家問佢,佢都唔記得哂,連自己扮過jumping jim都唔記得,無計,小朋友咁細個,無得要佢死記,但係要佢又記得a fo ...

[ 本帖最後由 pcdogxx 於 09-1-2 17:45 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


195
573#
發表於 09-1-5 10:44 |只看該作者
阿柏希又係普通話麻麻, 中文認字好無記性, 每次温書都係用好似訓練海豚咁要用動物餅做餌, 先至肯正經D坐响度認字, 一做練習(我有訂到)就成日話個身好痕, 又話要weewee同poopoo, 死未!

我上次見家長都聽到校長話會派letterland d 碟, 但後來只得一張note, 我仲以為自己聽錯左tim, 原來你都聽到同一個message. 我之後播左幾次A-G果隻碟佢睇, 但都係無mug興趣, 搞到我都好頭痕! 唯有呢幾日再努力下啦!

  • 原帖由 pcdogxx 於 09-1-2 17:39 發表
    Edvychan,

    係啦..  佢d中文字之前問佢佢好似冇學過咁...  不過襯呢個假期, 我幫佢溫好晒d中文喇..  不過係phonics真係唔知點好...  果日家長日校長又話會俾phonics D歌隻CD我地既....仲以為會放假前會俾我地..  好 ...

Rank: 5Rank: 5


1139
574#
發表於 09-1-8 17:28 |只看該作者
http://detkam.e-papa.ru/mp/94/

各位,
呢度可以download到由 A-K呀..  downlaod住黎聽下先啦

Rank: 5Rank: 5


1730
575#
發表於 09-1-10 13:59 |只看該作者
Hi pcdogxx,

唔該哂,不過今日先睇到lee個post,已經評估完lu,尋日我問佢老師問咗你d mud嘢呀,佢話唔記得lu,到評估前,佢都係唔係好識d發音,無計....

原帖由 pcdogxx 於 09-1-8 17:28 發表
http://detkam.e-papa.ru/mp/94/

各位,
呢度可以download到由 A-K呀..  downlaod住黎聽下先啦


64
576#
發表於 09-1-10 23:14 |只看該作者
Dear all parents

Hi, my son will study K1 of YORK in 09-10, since there is most controversy comments on YORK, if you are me, you can choose KG again, do u will let your kid to study in YORK? Thank you for your advise in advance.

原帖由 Edvychan 於 09-1-10 13:59 發表
Hi pcdogxx,

唔該哂,不過今日先睇到lee個post,已經評估完lu,尋日我問佢老師問咗你d mud嘢呀,佢話唔記得lu,到評估前,佢都係唔係好識d發音,無計....

Rank: 5Rank: 5


1139
577#
發表於 09-1-15 02:47 |只看該作者
Edvychan,

唔緊要啦..   其實呢d歌都幫唔到d乜,  不過終於過左個評估, 唔使日日迫佢溫書咁煩!!   我又係問親佢老師考咩, 佢又係唔答我..    唉..  都唔知佢識唔識..   遲d好似有成績表, 到時就知佢考成點喇..  哈哈..

你個一人一花報告交左未呀?  我終於今日同佢完成左喇..  唉..  盆花都冇乜起色, 淨係得d葉, 丁屎花蕾都冇見過, 不過冇死都算係咁咯.. 聽人講好多都屎左要去買過黎種...

你小B點呀?   戎左夜奶未呀?  呢家天寒地凍仲要餵夜奶就慘咯...

原帖由 Edvychan 於 09-1-10 13:59 發表
Hi pcdogxx,

唔該哂,不過今日先睇到lee個post,已經評估完lu,尋日我問佢老師問咗你d mud嘢呀,佢話唔記得lu,到評估前,佢都係唔係好識d發音,無計....

Rank: 5Rank: 5


1730
578#
發表於 09-1-16 18:29 |只看該作者
hi pcdogxx,

我都好擔心佢個評估,不過老公又忙,我又無mud時間陪佢溫書,都無計,因為小b實在太扭計la,由朝喊到黑,我諗係人地講果d百日哭law,喊到個肚臍仔都凸埋出嚟,沙哂聲,搞到我都好忟憎,有時都有d情緒發咗係大仔身上,真係sorry,希望佢成績唔好太差就已經好開心la

盤花我都無時間同佢做報告,初時都有興緻同佢一齊淋水,整整吓就無mud心機,而且盤花比佢打番過,拾番都殘殘地,死吓死吓咁,算la,我唔做la,真係無時間同心情,又一次feel sorry,真係有d唔開心....

唔知個成績表幾時出呢,真係有d擔心添..


原帖由 pcdogxx 於 09-1-15 02:47 發表
Edvychan,

唔緊要啦..   其實呢d歌都幫唔到d乜,  不過終於過左個評估, 唔使日日迫佢溫書咁煩!!   我又係問親佢老師考咩, 佢又係唔答我..    唉..  都唔知佢識唔識..   遲d好似有成績表, 到時就知佢考成點喇..  哈哈 ...

Rank: 3Rank: 3


221
579#
發表於 09-1-21 14:02 |只看該作者
鈞渝媽媽:

  呂老師今日有冇打電話給妳呀!因為今日老師打黎問點解栢喬唔參加復活節個Show,我好直接同呂老師講,小朋友的費用太貴,家長的費用可以接受,呂老師話可以食自助餐,我話小朋友應該最少有半價就合理,最後老師話:ha咁唔緊要,下次參加其它喎!

Rank: 5Rank: 5


1332
580#
發表於 09-1-21 15:38 |只看該作者
原帖由 Edvychan 於 09-1-16 18:29 發表
hi pcdogxx,

我都好擔心佢個評估,不過老公又忙,我又無mud時間陪佢溫書,都無計,因為小b實在太扭計la,由朝喊到黑,我諗係人地講果d百日哭law,喊到個肚臍仔都凸埋出嚟,沙哂聲,搞到我都好忟憎,有時都有d情緒發咗係大仔身 ...



成積表要放假後先有呀...
上星期4-5,你地小朋友有冇整湯圓呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖