關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
561#
發表於 08-1-10 15:22 |只看該作者
我今次真係出血, 呻nose涕, 呻到有少少流nose血
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
562#
發表於 08-1-10 15:24 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 15:22 發表
我頭先去買bra,係冇得試ge,  但Triumph 的 size多數冇問題(對我)。佢D 貨係跟size分區,咁我緊去我個區(最醜個區)到勦啦!點知我揀其中一個bra 時,個sales姐姐大大聲同我講:呢個杯係細D架!呢個款,你要75個size啦。我望一望自己,想話 ...

KY: 你去D杯區啦

Rank: 6Rank: 6


6601
563#
發表於 08-1-10 15:25 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 15:17 發表
KY: 你上次去LV買左邊款袋? SEND張相黎睇下!!!!

come come:

look look:

呢個不過啡格,我揀PM size ,hoganma話呢個款都幾好喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
564#
發表於 08-1-10 15:25 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 15:22 發表
我今次真係出血, 呻nose涕, 呻到有少少流nose血

你鼻入面可能損晒啦....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
565#
發表於 08-1-10 15:27 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 15:25 發表

come come:

look look:

呢個不過啡格,我揀PM size ,hoganma話呢個款都幾好喎!
http://images.eluxury.com/assets_server/product/11335017/p11335017_ph_hero.jpg

LEE個款幾好, 比我都要啡格, 係咪7XXX呀???

Rank: 6Rank: 6


6601
566#
發表於 08-1-10 15:28 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 15:27 發表

LEE個款幾好, 比我都要啡格, 係咪7XXX呀???

係呀!唔捨得開張呀!肉痛到CCC呀!。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
567#
發表於 08-1-10 15:29 |只看該作者


原文章由 KY2004 於 08-1-10 15:22 發表
我頭先去買bra,係冇得試ge,  但Triumph 的 size多數冇問題(對我)。佢D 貨係跟size分區,咁我緊去我個區(最醜個區)到勦啦!點知我揀其中一個bra 時,個sales姐姐大大聲同我講:呢個杯係細D架!呢個款,你要75個size啦。我望一望自己,想話 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
568#
發表於 08-1-10 15:36 |只看該作者
我前晚買左so文峰,今朝亞囡食早餐時睇過下,c6同我今年都ok好,不過我會好勞碌 又會增加收入wor c6比我仲好 又話好大機會細屋搬大屋及好多機會出門wor so師傅本書都幾好的的睇左幾年的了

ps:我都話我係勞碌命架啦....做做做



原文章由 KY2004 於 08-1-10 14:51 發表
come come:

我唔係年年還太歲,不過啱啱過去幾年都要啫!:cry:

我今年唔駛喇,不過睇運程都話我今年唔係幾好。

Rank: 8Rank: 8


17382
569#
發表於 08-1-10 15:38 |只看該作者
咁多間

係呀應該係做冬之後新年之前 我都要去車公廟還神可能星期日去啦


原文章由 katiekma 於 08-1-10 15:00 發表
應該是做冬之後 wor,我打算今星期六去還。但又就來M到。想問M到去吾去得?我重要去車公廟, 萬佛寺....好忙

Rank: 5Rank: 5


2967
570#
發表於 08-1-10 15:39 |只看該作者
你同我and hoganma 同年ga bor, 咁我地咪都幾好
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 15:36 發表
我前晚買左so文峰,今朝亞囡食早餐時睇過下,c6同我今年都ok好,不過我會好勞碌 又會增加收入wor c6比我仲好 又話好大機會細屋搬大屋及好多機會出門wor so師傅本書都幾好的的睇左幾年的了

ps:我都話 ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
571#
發表於 08-1-10 15:41 |只看該作者
有單野我都唔知得講你地聽, 唔好引文

DEL

(同埋而家好多公司都好刻薄, 你地覺唔覺呢???)

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-10 15:53 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
572#
發表於 08-1-10 15:42 |只看該作者
都唔係醜wor,我都係咁上下ja


原文章由 KY2004 於 08-1-10 15:22 發表
我頭先去買bra,係冇得試ge,  但Triumph 的 size多數冇問題(對我)。佢D 貨係跟size分區,咁我緊去我個區(最醜個區)到勦啦!點知我揀其中一個bra 時,個sales姐姐大大聲同我講:呢個杯係細D架!呢個款,你要75個size啦。我望一望自己,想話 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
573#
發表於 08-1-10 15:43 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 15:28 發表

係呀!唔捨得開張呀!肉痛到CCC呀!。

買左就快D開齋啦...

Rank: 5Rank: 5


2967
574#
發表於 08-1-10 15:44 |只看該作者
妖, 有d人係咁衰ga la
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
575#
發表於 08-1-10 15:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-10 10:53 發表
感懹身世, 我而家流眼淚.

Love,好講D  salt wet嘢來笑吓啦


雪雪, 唔好咁樣, 其實我都覺得我的情況同你差不多, 真係感同身受, 不過有時都係一時感觸的, 過多陣就冇事啦, 有頭髮誰想做 x 喱呢...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
576#
發表於 08-1-10 15:45 |只看該作者
分享吓開心嘢 ;

亞仔打來,佢攞到今個學期中文默書第一次100分.  真係好開心啦.  英文小測都有進步, 上次6分, 今次10分, 滿分11分.

可以keep到考試就好啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
577#
發表於 08-1-10 15:46 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 15:44 發表
妖, 有d人係咁衰ga la

我家姐話個8婆又肥又樣衰!!!:-| :-| :-|

Rank: 8Rank: 8


17382
578#
發表於 08-1-10 15:48 |只看該作者
so師父果本書一個生肖係分左3類命格的

1.1月-5月出生 =平命人
2.5月-9月出生 =熱命人
3.9月-12月出生=寒命人


我係熱命人今年就幾好,唔同月份都會好唔同架,我大約記得我果年既寒命人好似唔係幾好咁囉


原文章由 cyclmama 於 08-1-10 15:39 發表
你同我and hoganma 同年ga bor, 咁我地咪都幾好

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
579#
發表於 08-1-10 15:48 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-10 15:45 發表
分享吓開心嘢 ;

亞仔打來,佢攞到今個學期中文默書第一次100分.  真係好開心啦.  英文小測都有進步, 上次6分, 今次10分, 滿分11分.

可以keep到考試就好啦 ...

雪文: 亞仔有進步, 真係好啦!!!

亞頭: LONG TIME NO SEE...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
580#
發表於 08-1-10 15:50 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 15:48 發表
so師父果本書一個生肖係分左3類命格的
我係熱命人今年就幾好,唔同月份都會好唔同架,我大約記得我果年既寒命人好似唔係幾好咁囉

...

講好的就信, 講唔好的就唔信
‹ 上一主題|下一主題