關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
561#
發表於 07-12-22 10:09 |只看該作者
昨日CY好hurt, 因佢哋無當過佢係自己人.

我62,99只要同我攞錢時先會當我係佢哋的媳婦, 要盡責.  其余的,你個係外人

原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:07 發表

所以諗多d奶奶的好野, 你就唔會再點討厭佢架啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
562#
發表於 07-12-22 10:12 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-22 10:09 發表
昨日CY好hurt, 因佢哋無當過佢係自己人.

我62,99只要同我攞錢時先會當我係佢哋的媳婦, 要盡責.  其余的,你個係外人

想問下cy老公當時唔係屋企嗎?

Rank: 5Rank: 5


1150
563#
發表於 07-12-22 10:17 |只看該作者
我都鐘意Anna Sui香水...不過自從識人買esprit有折後連香水我都係買esprit。因為貪平
原文章由 funbabyhk 於 07-12-22 09:51 發表
我都買了一支俾自己, Anna Sui 新出的 'Flight of Fanny'

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
564#
發表於 07-12-22 10:17 |只看該作者
我試左shiseido 同shu xxxx, shiseido好似$180, shu xxxx $160 (我有fd 有member card 10%off)
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:05 發表

幾$$一支, 我之前都有買, 不過好少用, 太"chi笠笠"....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
565#
發表於 07-12-22 10:18 |只看該作者
我下個月又要剪頭髮, 前面的長左好多...

HOGANMA: 你係匯景邊間剪, 幾$$?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
566#
發表於 07-12-22 10:18 |只看該作者
esprit有香水咩
原文章由 phoebecyl 於 07-12-22 10:17 發表
我都鐘意Anna Sui香水...不過自從識人買esprit有折後連香水我都係買esprit。因為貪平

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
567#
發表於 07-12-22 10:19 |只看該作者
好似叫Hair Cut, 剪好似$98
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:18 發表
我下個月又要剪頭髮, 前面的長左好多...

HOGANMA: 你係匯景邊間剪, 幾$$?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
568#
發表於 07-12-22 10:19 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:17 發表
我試左shiseido 同shu xxxx, shiseido好似$180, shu xxxx $160 (我有fd 有member card 10%off)

你尋晚同friend行街???  你仔有無call爆你機???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
569#
發表於 07-12-22 10:20 |只看該作者
唔好講CY啦, 佢自己的嘢, 我唔方便再講太多, 等佢自己講.

原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:12 發表

想問下cy老公當時唔係屋企嗎?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
570#
發表於 07-12-22 10:20 |只看該作者
我會係人地點對我, 我會點對番佢地lor:tongue:
原文章由 雪文 於 07-12-22 10:09 發表
昨日CY好hurt, 因佢哋無當過佢係自己人.

我62,99只要同我攞錢時先會當我係佢哋的媳婦, 要盡責.  其余的,你個係外人

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
571#
發表於 07-12-22 10:22 |只看該作者
我自己一個行咋, 行左一陣之ma, 8點返到屋企la

灰姑娘, 9點前返到, 我仔唔會鬧我, 因為未到sleeping time ma
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:19 發表

你尋晚同friend行街???  你仔有無call爆你機???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
572#
發表於 07-12-22 10:24 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:19 發表
好似叫Hair Cut, 剪好似$98

剪得好唔好???
匯景我之前試過一間, 一坐低就sell你焗油做色....煩爆:tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
573#
發表於 07-12-22 10:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-22 10:20 發表
唔好講CY啦, 佢自己的嘢, 我唔方便再講太多, 等佢自己講.

明白明白. 希望佢無野啦!!!

Rank: 5Rank: 5


1150
574#
發表於 07-12-22 10:27 |只看該作者
有呀...但唔係間間舖有,要大舖才有(尖沙咀及旺角)。我唔記得3xx總只折實後才200幾但係大支架。
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:18 發表
esprit有香水咩  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
575#
發表於 07-12-22 10:27 |只看該作者
所以對佢哋好心淡.

今朝我又心軟啦, 昨日買咗冬蟲夏草丸, 諗住62呢排咳嗽不如送俾佢食. 而家諗諗吓, 都係問吓佢個仔, 佢個仔要送, 要佢俾返錢我

原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:20 發表
我會係人地點對我, 我會點對番佢地lor:tongue:  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
576#
發表於 07-12-22 10:28 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:22 發表
我自己一個行咋, 行左一陣之ma, 8點返到屋企la

灰姑娘, 9點前返到, 我仔唔會鬧我, 因為未到sleeping time ma

我早過你, 7點幾返到藍田, 因尋晚我媽煲左湯, 費事又唔返啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
577#
發表於 07-12-22 10:28 |只看該作者
幾好gar, 我呢間又無wor, hair cut係仙x岩定仙x林隔離好大間個間bor
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:24 發表

剪得好唔好???
匯景我之前試過一間, 一坐低就sell你焗油做色....煩爆:tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
578#
發表於 07-12-22 10:31 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-22 10:27 發表
今朝我又心軟啦, 昨日買咗冬蟲夏草丸, 諗住62呢排咳嗽不如送俾佢食. 而家諗諗吓, 都係問吓佢個仔, 佢個仔要送, 要佢俾返錢我 ...

喂喂, 要c6比返$$你就唔係心軟啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
579#
發表於 07-12-22 10:31 |只看該作者
我囡都係, 一晚不知幾多追命call

原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:22 發表
我自己一個行咋, 行左一陣之ma, 8點返到屋企la

灰姑娘, 9點前返到, 我仔唔會鬧我, 因為未到sleeping time ma

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
580#
發表於 07-12-22 10:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:28 發表
幾好gar, 我呢間又無wor, hair cut係仙x岩定仙x林隔離好大間個間bor

你搵開邊個師傅???

我上次剪果間係osim/藥材舖隔離, 你唔好去試....

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-12-22 10:35 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖