註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:07 發表 所以諗多d奶奶的好野, 你就唔會再點討厭佢架啦!
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-12-22 10:09 發表 昨日CY好hurt, 因佢哋無當過佢係自己人. 我62,99只要同我攞錢時先會當我係佢哋的媳婦, 要盡責. 其余的,你個係外人
大宅
原文章由 funbabyhk 於 07-12-22 09:51 發表 我都買了一支俾自己, Anna Sui 新出的 'Flight of Fanny'
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:05 發表 幾$$一支, 我之前都有買, 不過好少用, 太"chi笠笠"....
原文章由 phoebecyl 於 07-12-22 10:17 發表 我都鐘意Anna Sui香水...不過自從識人買esprit有折後連香水我都係買esprit。因為貪平
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:18 發表 我下個月又要剪頭髮, 前面的長左好多... HOGANMA: 你係匯景邊間剪, 幾$$?
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:17 發表 我試左shiseido 同shu xxxx, shiseido好似$180, shu xxxx $160 (我有fd 有member card 10%off)
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:12 發表 想問下cy老公當時唔係屋企嗎?
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:19 發表 你尋晚同friend行街??? 你仔有無call爆你機???
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:19 發表 好似叫Hair Cut, 剪好似$98
原文章由 雪文 於 07-12-22 10:20 發表 唔好講CY啦, 佢自己的嘢, 我唔方便再講太多, 等佢自己講.
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:18 發表 esprit有香水咩
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:20 發表 我會係人地點對我, 我會點對番佢地lor:tongue:
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:22 發表 我自己一個行咋, 行左一陣之ma, 8點返到屋企la 灰姑娘, 9點前返到, 我仔唔會鬧我, 因為未到sleeping time ma
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:24 發表 剪得好唔好??? 匯景我之前試過一間, 一坐低就sell你焗油做色....煩爆:tongue: :tongue:
原文章由 雪文 於 07-12-22 10:27 發表 今朝我又心軟啦, 昨日買咗冬蟲夏草丸, 諗住62呢排咳嗽不如送俾佢食. 而家諗諗吓, 都係問吓佢個仔, 佢個仔要送, 要佢俾返錢我 ...
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 10:28 發表 幾好gar, 我呢間又無wor, hair cut係仙x岩定仙x林隔離好大間個間bor