關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
561#
發表於 07-11-20 15:01 |只看該作者
你住邊區?tko好c大風
原文章由 kitty 於 07-11-20 14:58 硐表
hoganmama,
咁好唔好用呀? 大約幾錢呀?
thx~
因我果度好涷呀
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
562#
發表於 07-11-20 15:02 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 12:54 硐表
今個week邊日得

星期四好嗎? 我帶你去我同HOGANMA睇開果幾間.

Rank: 6Rank: 6


7553
563#
發表於 07-11-20 15:03 |只看該作者
cyclmama,
暖爐我都有呀,用左成9年,仲用緊
全家都怕涷
我家有對雙子公主

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
564#
發表於 07-11-20 15:03 |只看該作者
你住藍田邊度? 我個度都好c 凍, 但又無你咁誇張, 可能習慣左lu
原文章由 kitty 於 07-11-20 15:01 硐表
Iloveyoub4,
我以前都冇用過,但搬左上藍田
而家一沖完涼都好涷
驚遲下仲

Rank: 5Rank: 5


2967
565#
發表於 07-11-20 15:05 |只看該作者
好呀.
hongama 你去唔去
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:02 硐表

星期四好嗎? 我帶你去我同HOGANMA睇開果幾間.
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
566#
發表於 07-11-20 15:05 |只看該作者
星期一至四, 我唔得, 因為一放工就要c返去教功課, 星期五就可以, 不過今個星期五唔得閑

你(come)地買得開心d
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:02 硐表

星期四好嗎? 我帶你去我同HOGANMA睇開果幾間.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
567#
發表於 07-11-20 15:05 |只看該作者
kitty,有無嘢買, 如有, 可申請交通銀行信用卡, 有得送.  ( 可買惠康, 萬O coupon)

煩咩呀 ?  講來大家同你開解吓

原文章由 kitty 於 07-11-20 14:48 硐表
hi ,咁多位,
你地有冇用暖風機呀?
即浴室用果d...有冇好介紹呀?

雪雪,
近來我好煩呀 !:cry:

Rank: 6Rank: 6


7553
568#
發表於 07-11-20 15:05 |只看該作者
cyclmama,
而家轉左新bk,我唔識用引文添

我住藍田,以前都住tko ,嘩,兩度都涷到抽筋 ,最暖觀塘: 又唔知係咻座向問題,搵到咁涷
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


8953
569#
發表於 07-11-20 15:07 |只看該作者
原文章由 kitty 於 07-11-20 14:48 硐表
hi ,咁多位,
你地有冇用暖風機呀?
即浴室用果d...有冇好介紹呀?

雪雪,
近來我好煩呀 !:cry:

我入伙時就裝左暖管. 挂牆的. depax?? 唔記得個名. 我個都冬天好凍的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
570#
發表於 07-11-20 15:07 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:01 硐表
個時買百幾蚊lor, 好唔好用ar, mmm….我只係沖涼個刻先開gar 咋, 沖完涼就關la, 一般la, 無咁易凍親lor

ME TOO, 尋日我沖涼都開啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
571#
發表於 07-11-20 15:10 |只看該作者


[ 本文章最後由 雪文 於 07-11-20 15:18 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
572#
發表於 07-11-20 15:10 |只看該作者
我果時住hongpak, 個度好大風,c6好鬼怕凍又怕熱,係屋企會著羽絨,正怪人
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:03 硐表
你住藍田邊度? 我個度都好c 凍, 但又無你咁誇張, 可能習慣左lu
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
573#
發表於 07-11-20 15:10 |只看該作者
原文章由 kitty 於 07-11-20 15:01 硐表
Iloveyoub4,
我以前都冇用過,但搬左上藍田
而家一沖完涼都好涷
驚遲下仲

KITTY: 你真係要買定一個暖風機沖涼用啦, LT真係超凍!

Rank: 6Rank: 6


7553
574#
發表於 07-11-20 15:10 |只看該作者
雪文,
而家要差不多接放學,得閒先講 .....

信用卡 ?我冇收入都得咩?
不過我以前做野時都申請左幾張
我家有對雙子公主

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
575#
發表於 07-11-20 15:12 |只看該作者
我覺得我屋企個位置係全藍田最凍, 一落街好大風, 凍到我打冷震, 但行到學校又無咩風lor wor
原文章由 kitty 於 07-11-20 15:05 硐表
cyclmama,
而家轉左新bk,我唔識用引文添

我住藍田,以前都住tko ,嘩,兩度都涷到抽筋 ,最暖觀塘: 又唔知係咻座向問題,搵到咁涷

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
576#
發表於 07-11-20 15:13 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:05 硐表
你(come)地買得開心d

我果日淨係帶CY路咋, 我都唔買啦, 之前就話放左交通身痕啫, 而家.....:cry: :cry: 點買丫!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
577#
發表於 07-11-20 15:15 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:12 硐表
我覺得我屋企個位置係全藍田最凍, 一落街好大風, 凍到我打冷震, 但行到學校又無咩風lor wor

都應該係, 你果度係高位, 平田都已經好凍, 你度應該仲勁.

Rank: 5Rank: 5


2967
578#
發表於 07-11-20 15:15 |只看該作者
可能c6 san咗對正toilet個window,我禽日又唔覺凍wor.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:07 硐表

ME TOO, 尋日我沖涼都開啦.
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
579#
發表於 07-11-20 15:15 |只看該作者
Hongpak都唔夠我個度大風, 我個度有超級怪風, 唔知點解個位置係一轉左過去興x村就無咁大風
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 15:10 硐表
我果時住hongpak, 個度好大風,c6好鬼怕凍又怕熱,係屋企會著羽絨,正怪人

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
580#
發表於 07-11-20 15:16 |只看該作者
試吓囉, 唔批由佢.

Kitty,你晚上有時間再post上來.   個日fatfatma上來say hi 又走咗, 佢有無PM同你傾計呀

原文章由 kitty 於 07-11-20 15:10 硐表
雪文,
而家要差不多接放學,得閒先講 .....

信用卡 ?我冇收入都得咩?
不過我以前做野時都申請左幾張
‹ 上一主題|下一主題