關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
561#
發表於 07-10-16 17:03 |只看該作者
應該係我最得閑=份工最危 :cry:

原文章由 雪文 於 07-10-16 16:55 硐表
你好快就會搬大屋啦, 你最閑

Rank: 5Rank: 5


4210
562#
發表於 07-10-16 17:08 |只看該作者
亞仔就黎生日啦, 諗緊點同佢慶祝好?唔想重覆, 大家有咩提議
3歲 - bbq生日會
4歲 - 麥記生日會
5歲 - 迪士尼一天遊
6歲 - 屋企生日會

就黎7歲, 點慶祝好呢??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
563#
發表於 07-10-16 17:08 |只看該作者
咁有無負責的主任, 同佢聯絡吓.

今日咁多事件發生加.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 16:47 硐表
剛剛亞女打電話黎同我講, 話個聖經老師上堂(今日最last一堂)時借左佢一本書, 之後落堂走左無比返佢, 而家返屋企搵書包都無, 叫我打電話返學校比老師講聲, 佢又唔sure個老師姓乜野, 好似姓黎(?), 話個老師用普通話講 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
564#
發表於 07-10-16 17:11 |只看該作者
我就比唔到提議你啦因為我囡年年都係在屋企簡單咁過 但我諗來來去去都係你講呢d形式慶祝ja

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 17:08 硐表
亞仔就黎生日啦, 諗緊點同佢慶祝好?唔想重覆, 大家有咩提議
3歲 - bbq生日會
4歲 - 麥記生日會
5歲 - 迪士尼一天遊
6歲 - 屋企生日會

就黎7歲, 點慶祝好呢?? ...

Rank: 4


679
565#
發表於 07-10-16 17:14 |只看該作者
同你差一個mtr station
原文章由 hoganmama 於 07-10-16 16:31 硐表
Thanks 蘭蘭

Irene, 中環ifc附近ar

D野仲未執完, 好多野未filing 激c人 我已掉左成袋垃圾

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
566#
發表於 07-10-16 17:15 |只看該作者
剛剛危老師打電話黎, 話本書(lee本係佢地學校自己印, 出面無得賣, 咁我先頭痕 )佢真係唔記得比返我女, 話明天會比返佢的啦~~真係好啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 17:02 硐表
咁點好

Rank: 5Rank: 5


3212
567#
發表於 07-10-16 17:15 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-16 16:55 硐表
你好快就會搬大屋啦, 你最閑


:time: :time: 走啦........ bye bye

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
568#
發表於 07-10-16 17:15 |只看該作者
就收工la, very happy

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
569#
發表於 07-10-16 17:16 |只看該作者
你哋講講吓, 我又上网look look我仔功課.

C囉, 我仔明天要交飯單, 但係佢之前無俾我wor
但其它班有的又寫已派飯單, 咁信那個好.

Rank: 4


679
570#
發表於 07-10-16 17:16 |只看該作者
我個d日日都有新新聞
原文章由 novemberwm 於 07-10-16 16:32 硐表


我地個d的寫照...........

Rank: 5Rank: 5


4210
571#
發表於 07-10-16 17:17 |只看該作者
唔緊要啦, 其實我心目中都有少少idea, 不過想睇下大家有無d咩新建議...

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 17:11 硐表
我就比唔到提議你啦因為我囡年年都係在屋企簡單咁過 但我諗來來去去都係你講呢d形式慶祝ja

Rank: 8Rank: 8


17382
572#
發表於 07-10-16 17:18 |只看該作者
咁都好d 唔係既話就煩啦


原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 17:15 硐表
剛剛危老師打電話黎, 話本書(lee本係佢地學校自己印, 出面無得賣, 咁我先頭痕 )佢真係唔記得比返我女, 話明天會比返佢的啦~~真係好啦.

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
573#
發表於 07-10-16 17:18 |只看該作者
我女都月尾生日(同雪文差幾日), 我都諗緊點好? 本來想同佢去
廸廸尼, 點知佢又話驚!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 17:08 硐表
亞仔就黎生日啦, 諗緊點同佢慶祝好?唔想重覆, 大家有咩提議
3歲 - bbq生日會
4歲 - 麥記生日會
5歲 - 迪士尼一天遊
6歲 - 屋企生日會

就黎7歲, 點慶祝好呢?? ...

Rank: 8Rank: 8


17382
574#
發表於 07-10-16 17:19 |只看該作者



原文章由 novemberwm 於 07-10-16 17:15 硐表


:time: :time: 走啦........ bye bye

Rank: 4


679
575#
發表於 07-10-16 17:19 |只看該作者

原文章由 novemberwm 於 07-10-16 17:15 硐表


:time: :time: 走啦........ bye bye

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
576#
發表於 07-10-16 17:19 |只看該作者
海洋公園一天游
肯得基生日會


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 17:11 硐表
我就比唔到提議你啦因為我囡年年都係在屋企簡單咁過 但我諗來來去去都係你講呢d形式慶祝ja

Rank: 8Rank: 8


17382
577#
發表於 07-10-16 17:19 |只看該作者
收幾點呀:loveliness:

原文章由 hoganmama 於 07-10-16 17:15 硐表
就收工la, very happy

Rank: 8Rank: 8


17382
578#
發表於 07-10-16 17:20 |只看該作者
我都要look look先

原文章由 雪文 於 07-10-16 17:16 硐表
你哋講講吓, 我又上网look look我仔功課.

C囉, 我仔明天要交飯單, 但係佢之前無俾我wor
但其它班有的又寫已派飯單, 咁信那個好.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
579#
發表於 07-10-16 17:22 |只看該作者
jerry媽: 你仔3歲同5歲的節目同我女一樣架!

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 17:08 硐表
亞仔就黎生日啦, 諗緊點同佢慶祝好?唔想重覆, 大家有咩提議
3歲 - bbq生日會
4歲 - 麥記生日會
5歲 - 迪士尼一天遊
6歲 - 屋企生日會

就黎7歲, 點慶祝好呢?? ...

Rank: 8Rank: 8


17382
580#
發表於 07-10-16 17:23 |只看該作者
咁你有咩新idea

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 17:17 硐表
唔緊要啦, 其實我心目中都有少少idea, 不過想睇下大家有無d咩新建議...
‹ 上一主題|下一主題