關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
561#
發表於 07-10-3 12:55 |只看該作者
落街行下先

Rank: 8Rank: 8


17382
562#
發表於 07-10-3 12:57 |只看該作者
KATIEMA

請PM你個A/C比LOVE及COMECOM,THANKS




HOGNAMA

請PM你個A/C比COMECOME,THANKS

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
563#
發表於 07-10-3 12:57 |只看該作者
急住用嗎? 如果你今天放工後是直接回家, 就唔洗特登返屋企搵....
原文章由 雪文 於 07-10-3 12:54 硐表
我估都係, 但個公文袋我攞咗D資料出來係無的.  希望夾係file里面或另一手袋里啦, 我換過手袋:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
564#
發表於 07-10-3 12:58 |只看該作者
我開飯啦:-|

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 12:55 硐表
落街行下先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
565#
發表於 07-10-3 13:00 |只看該作者
funfun, 我都諗住放工先返屋企.

快D 收工, 今日我的心情比Love同hoganma仲急::" /> ::" />

原文章由 funbabyhk 於 07-10-3 12:57 硐表
急住用嗎? 如果你今天放工後是直接回家, 就唔洗特登返屋企搵....

[ 本文章最後由 雪文 於 07-10-3 13:01 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
566#
發表於 07-10-3 13:02 |只看該作者
點解咁急
原文章由 雪文 於 07-10-3 13:00 硐表


快D 收工, 今日我的心情比Love同hoganma仲急::" /> ::" />

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
567#
發表於 07-10-3 13:02 |只看該作者
或者返到屋企搵到呢
原文章由 雪文 於 07-10-3 12:54 硐表
我估都係, 但個公文袋我攞咗D資料出來係無的.  希望夾係file里面或另一手袋里啦, 我換過手袋:cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
568#
發表於 07-10-3 13:03 |只看該作者
我都落街行吓跟住食飯
原文章由 雪文 於 07-10-3 12:58 硐表
我開飯啦:-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
569#
發表於 07-10-3 13:04 |只看該作者
我有朋友叫我隻330今個禮拜都走左先wor
原文章由 雪文 於 07-10-3 12:50 硐表
幾錢走呀 ?

今日昇1800, 等到 30我就走啦

Rank: 5Rank: 5


3212
570#
發表於 07-10-3 13:08 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 12:54 硐表
鬼咩人工好小架JA,基本上10點幾先返公司係無人理你的


咁可以兼顧家庭及女女, 都ok啦!, 錢唔係一切的, 而且又叫做有份工打發時間, 冇咁悶

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
571#
發表於 07-10-3 13:14 |只看該作者
我25走左, 30~~~~有無可能呢?

原文章由 雪文 於 07-10-3 12:50 硐表
幾錢走呀 ?

今日昇1800, 等到 30我就走啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
572#
發表於 07-10-3 13:16 |只看該作者
係??????:-| :-| :-| :-| :-| 咁你點諗呀??????????
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 13:04 硐表
我有朋友叫我隻330今個禮拜都走左先wor  

Rank: 4


679
573#
發表於 07-10-3 13:18 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 12:44 硐表
我近所以校車費唔貴,$284一個月ONLY

我要$490一個月, 好貴呀!不過, 亞女如果有課外活動, 都有第二轉校車搭,貴d都值得!

Rank: 4


679
574#
發表於 07-10-3 13:23 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 13:08 硐表


咁可以兼顧家庭及女女, 都ok啦!, 錢唔係一切的, 而且又叫做有份工打發時間, 冇咁悶

我都係咁話,可以o既我都想好似love咁!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
575#
發表於 07-10-3 13:27 |只看該作者
佢唔明我講咩


原文章由 funbabyhk 於 07-10-3 13:02 硐表
點解咁急

Rank: 5Rank: 5


2065
576#
發表於 07-10-3 13:29 |只看該作者
恒生 o.k. 嗎?

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 12:57 硐表
KATIEMA

請PM你個A/C比LOVE及COMECOM,THANKS




HOGNAMA

請PM你個A/C比COMECOME,THANKS ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
577#
發表於 07-10-3 13:30 |只看該作者
諗緊, 可能走左先

today $131.5 bor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 13:16 硐表
係??????:-| :-| :-| :-| :-| 咁你點諗呀??????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
578#
發表於 07-10-3 13:32 |只看該作者
我知你好心急!!!
原文章由 雪文 於 07-10-3 13:27 硐表
佢唔明我講咩

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
579#
發表於 07-10-3 13:34 |只看該作者
付 KATIEMA     - 43.95


恆生ok啦~~~ 上次唔記得問你收唔收我寄出的叮噹印仔(2個)呀???
原文章由 katiekma 於 07-10-3 13:29 硐表
恒生 o.k. 嗎?

Rank: 5Rank: 5


3212
580#
發表於 07-10-3 13:37 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-3 13:23 硐表

我都係咁話,可以o既我都想好似love咁!


hi. 你係全職媽媽 ma ?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖