關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 23
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 23 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4403
541#
發表於 07-3-19 15:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

蘭蘭,

How heavy is your girl ar?   to減磅

You are healthy too....keep swimming & running  :  :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
542#
發表於 07-3-19 15:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

come come, 唔想重覆, 你去睇吓, 唔該.

casting click here

Rank: 6Rank: 6


6601
543#
發表於 07-3-19 15:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我女5/4-15/4放假,16號返學!
龍舌蘭 寫道:
come:
妳女o甘早就開學啦 ? 邊日開始放 ?
我囡18/4才開課呀. o甘多日, 都唔知點算好...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
544#
發表於 07-3-19 15:51 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

yuetma, 蘭蘭係好fit加.

我今日听個女人講, 佢過咗晚上七點就不會吃任何嘢.  咁我印尼亞姨60yr都咁fit,佢都咁講過.  我要唔要試吓呢 ??
yuetmama 寫道:
蘭蘭,

How heavy is your girl ar?   to減磅

You are healthy too....keep swimming & running  :  :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
545#
發表於 07-3-19 15:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

希望你都有好消息啦!!!
雪文 寫道:
come come, 唔想重覆, 你去睇吓, 唔該.

casting click here

Rank: 6Rank: 6


8953
546#
發表於 07-3-19 15:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

yuetmama:
講開做運動, 其實行下山真係幾好的. 我以前都時時同隻公及d朋友一起行. 生左之後就少左好多啦, 上年試過一次放佢係屋企, 我們出去行一日, 同行有兩個女仔, 9&11y 真係好叻, 由頭跟到尾都冇掂..

由北角 寶馬山 -->太古 大風au-->上雷達站 姐係鯉魚門對面白色個兩個大細波,  (我仲有張相, 真係好靚) -->大潭水塘
早上10:30出發,玩下玩下o甘行到下午6:30上車去晚餐.
  
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
547#
發表於 07-3-19 15:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我今日先去揾. 一盒都買唔到 :cry: [quote]
傻鴨菇芝 寫道:

你有冇買smartfish 試用裝呀,
平成半價錢呀,
但四圍萬寧都冇得賣,
我買得八盒咋

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
548#
發表於 07-3-19 15:53 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

龍舌蘭, 行山我都好wor, 以前一個月會跟表哥行一次, 不過都減唔到肥.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
549#
發表於 07-3-19 15:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

以我咁"為食", 一定做唔到!!!!![quote]
雪文 寫道:
yuetma, 蘭蘭係好fit加.

我今日听個女人講, 佢過咗晚上七點就不會吃任何嘢.  咁我印尼亞姨60yr都咁fit,佢都咁講過.  我要唔要試吓呢 ??[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
550#
發表於 07-3-19 15:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我仔放 4/4-16/4
KY2004 寫道:
我女5/4-15/4放假,16號返學![quote]
龍舌蘭 寫道:
come:
妳女o甘早就開學啦 ? 邊日開始放 ?
我囡18/4才開課呀. o甘多日, 都唔知點算好...
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


213
551#
發表於 07-3-19 15:55 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

你今日先去買呀,
冇咩可能買到囉,
因最後明天,
前兩日我開始搵,
油塘一盒都買唔到,
只係叫朋友响出面幫我買咋,
因為一間舖得十二盒,
好快比人換哂     
雪文 寫道:
我今日先去揾. 一盒都買唔到 :cry: [quote]
傻鴨菇芝 寫道:

你有冇買smartfish 試用裝呀,
平成半價錢呀,
但四圍萬寧都冇得賣,
我買得八盒咋
名模,空姐,藝人專用護膚品dermalogica,超底價六五折,
歡迎到"我的個人網頁"參觀

Rank: 6Rank: 6


6601
552#
發表於 07-3-19 15:56 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

Rank: 6Rank: 6


6601
553#
發表於 07-3-19 15:58 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

早排先係東涌行去大澳,差D命都冇埋! [quote]
龍舌蘭 寫道:
yuetmama:
講開做運動, 其實行下山真係幾好的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
554#
發表於 07-3-19 15:59 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我唔上心去揾呀, 因我屋企仲有Eye Q存貨, 吃埋先啦.

好唔好味呀, 亞囡試咗未 ?[quote]
傻鴨菇芝 寫道:
你今日先去買呀,
冇咩可能買到囉,
因最後明天,
前兩日我開始搵,
油塘一盒都買唔到,
只係叫朋友响出面幫我買咋,
因為一間舖得十二盒,
好快比人換哂     

Rank: 6Rank: 6


8953
555#
發表於 07-3-19 15:59 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

呢樣我都唔得喎, 晚晚囡訓左我先有得同隻公坐低吃下零食飲下野.. 分分鐘食到12:00n的.
[quote]
KY2004 寫道:
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
556#
發表於 07-3-19 16:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

comecome,我諗無咩可能.  係呀, 我個到講, 個日佢哋同小悅都試埋鏡
come爸嘩 寫道:
希望你都有好消息啦!!![quote]
雪文 寫道:
come come, 唔想重覆, 你去睇吓, 唔該.

casting click here
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4403
557#
發表於 07-3-19 16:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

minnie,

I can imagine 蘭蘭好fit, I am asking how heavy of her girl jar   

佢過咗晚上七點就不會吃任何嘢>> 晚上七點 I am still in office wow, does it mean no dinner ar      

Rank: 6Rank: 6


8953
558#
發表於 07-3-19 16:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

剛剛去學生保健, 醫生說她超重1.5kg.   
yuetmama 寫道:
蘭蘭,

How heavy is your girl ar?   to減磅

You are healthy too....keep swimming & running  :  :
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
559#
發表於 07-3-19 16:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

comecome,我諗無咩可能.  係呀, 我個到講, 個日佢哋同小悅都試埋鏡
come爸嘩 寫道:
希望你都有好消息啦!!![quote]
雪文 寫道:
come come, 唔想重覆, 你去睇吓, 唔該.

casting click here
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


213
560#
發表於 07-3-19 16:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

就係亞囡勁鐘意食,
我先會周圍去買,
但亞仔就一d都唔鐘意食   
雪文 寫道:
我唔上心去揾呀, 因我屋企仲有Eye Q存貨, 吃埋先啦.

好唔好味呀, 亞囡試咗未 ?[quote]
傻鴨菇芝 寫道:
你今日先去買呀,
冇咩可能買到囉,
因最後明天,
前兩日我開始搵,
油塘一盒都買唔到,
只係叫朋友响出面幫我買咋,
因為一間舖得十二盒,
好快比人換哂     
名模,空姐,藝人專用護膚品dermalogica,超底價六五折,
歡迎到"我的個人網頁"參觀
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖