關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1874
541#
發表於 07-3-13 11:26 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我套迪士尼教材係同弟婦一齊share買ga, 我係02年買, 我記得囡囡好快就自己識唱abc首歌, 入面的英文單字有時都會自己講出來, 我覺得套教材都不錯. 但我就無參加過club d 活動, 我弟婦應該都無.

上個星期係囝囝一歲生日, 啱啱先係club house開完生日party. 噚晚我問囡囡想點樣慶祝生日, 佢話要好似弟弟咁係會所搞.

你地好似好大家族, 真係好開心.

Rank: 5Rank: 5


1874
542#
發表於 07-3-13 11:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我套迪士尼教材係同弟婦一齊share買ga, 我係02年買, 我記得囡囡好快就自己識唱abc首歌, 入面的英文單字有時都會自己講出來, 我覺得套教材都不錯. 但我就無參加過club d 活動, 我弟婦應該都無.

上個星期係囝囝一歲生日, 啱啱先係club house開完生日party. 噚晚我問囡囡想點樣慶祝生日, 佢話要好似弟弟咁係會所搞.

你地好似好大家族, 真係好開心.

Rank: 5Rank: 5


2422
543#
發表於 07-3-13 13:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

祝你仔仔"生日快樂" "快高長大" "聽教聽話" 最緊要 "身體健康"   

響會所攪生日party會麻煩少少, 我成日怕d食物會預唔夠或者會凍左.

係呀, 我自己本身阿爺阿麻阿婆阿公都係大家族, 我係同輩最大個的, 我有超過三十個表弟表妹的, 我個女仲要叫細過佢0既妹妹做"表姨"(即我表妹)tim, 所以再下一代都唔知點叫好  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
544#
發表於 07-3-13 14:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

多謝晒.

係呀, 會所搞party好多嘢做, 我仲有分開2日搞, 1日我呢邊, 1日我老公嗰邊, 所以搞到我同工人忙咗成個禮拜.

嘩, 你個家族真係幾大, 咁多表弟表妹呀, 好彩你2期個會所夠大, 如果我地呢邊實容納不到咁多人.

Rank: 4


988
545#
發表於 07-3-13 18:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

你女女就生日,又大一年真開心 你有無DBS CARD去美心買CAKE有折.

Rank: 5Rank: 5


2422
546#
發表於 07-3-13 21:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我今年打算響一間叫做 "KiwiStweets"的餅店訂, 因我覺得個到d蛋糕勁靚, 加上睇到bk媽咪話味道都唔差, 我相信d小朋友睇到一定好開心.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
547#
發表於 07-3-14 00:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

"KiwiStweets係邊道嚟??今日再去整GEL甲真係好靚,開心C我.   

Rank: 5Rank: 5


1150
548#
發表於 07-3-14 00:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

fifi & halala,

我諗有學倦後唔會無外籍老師,因我個大女間學校學費唔使1千,但都有2個外籍老師

yeeli,

我想問你個仔係讀邊間幼稚園呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
549#
發表於 07-3-14 01:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

你click入去睇下, 包你都話靚, 我係響"生日聚會"個到搵番來的.

http://www.kiwisweets.com

你就好啦 , 我都好想去整, 但又知道一整開又要成日整, 又會係一項長期payment, 所以到依家都心大心細, 咁你今日整左幾奈及幾錢呀?

~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


365
550#
發表於 07-3-14 12:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hihi 好耐無入來...
大家仲記得我嗎...
早排屋企 有d事煩跟..無時間上來..^^

alkyng..
我入個網址睇完...d cake好靚呀   
你地會唔會同小朋友去報呀?

Rank: 3Rank: 3


365
551#
發表於 07-3-14 12:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

但係香港仔喎....好遠

Rank: 5Rank: 5


2422
552#
發表於 07-3-14 23:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo:

我仲記得你呀.

我個女睇完個網址後都話要同我一齊去整餅wor, 而且我打算來緊五月幫個女開生日party, 到時會響呢間餅店訂蛋糕, 小朋友睇到實好開心
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
553#
發表於 07-3-15 00:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HI 我返來了 !
有電腦用...我等到現在...
ALKYNG 我也打算今年幫仔仔做生日會...但計計數好像很多人呢? 朋友+ 自己親人+ 仔仔同學(估計有15-20吧連家長)   對嗎 ? 我沒經驗 我也是見他K3了!
我仔仔與妳囡囡很近是5月中生日 , 請問 M記要多少款?
如約60人是否太多沒有得容納呢?在將軍澳

Rank: 5Rank: 5


1874
554#
發表於 07-3-15 09:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yy02,

係呀, 啱啱噚日學校觀課, 我問咗啦, 應該有無學劵都有外籍.

你囡囡讀邊間幼稚園呀? 學費不使1千, 真係好平喎. 咁攞咗學劵即係免費.

Rank: 5Rank: 5


3909
555#
發表於 07-3-15 10:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha,

o甘你有無問點解可以儸學券啊?學費過o左哦

Rank: 4


988
556#
發表於 07-3-15 13:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
係好靚喎,芭比公仔最靚我都鐘意.   .
今個月尾我自己生日,我叫我老公訂芭比公仔比我自己先
整GEL甲 睇PM
  
yy02
我仔讀仁x堂.

Rank: 4


988
557#
發表於 07-3-15 14:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo

記得記得,你多D入嚟大都會傾計

Rank: 5Rank: 5


2422
558#
發表於 07-3-15 14:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

你終於返來.... .

上年我響m記幫兩個女攪生會(一歲及五歲), 加上又係第一次響m記開, 所以一次過請晒d親戚朋友連同學仔, 都有成60多人, 我係響寶琳村入面間m記, 個間講到明可以座60人的, 埋單千五蚊左右, 本身我都預左要2千, 但結係千多元, 我都覺得好意外 , 其次就係蛋糕, 我舊年響美心訂左個5磅熊貓蛋糕, 折左都要800蚊, 好好彩剛剛夠食, 最後就係預d錢買回禮小禮物比小朋友.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
559#
發表於 07-3-15 14:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

嘩...提早同你講聲 "生日快樂 " "越大越靚 " "心想事成" "最緊要仔仔聽你話, 唔駛你操心"

咁你記得要準備個芭比公仔wor, 餅店好似唔包的. 到時影張靚相post上黎同我地分享下啦.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


365
560#
發表於 07-3-15 14:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng, 去到香港仔, 會唔會好遠呀? 你囡囡5月生日呀..我仔仔都係5月架...你打算係邊到攪生日會呀...會係邊到攪呀, 我諗住今年未必攪住都係想等佢k.3個年先同佢攪, 你係咪都係m記同佢攪呀, 人多唔多呀, 會唔會請人去同佢地玩呀. 個蛋糕係咪會送貨架? 大約幾錢呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖