關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
541#
發表於 06-10-31 17:37 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我打左電話比kitty,有90分.Alki 92 分都好好.吾好話佢發夢拉.

Rank: 5Rank: 5


1178
542#
發表於 06-10-31 17:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

搵到份paper啦!
92分~

Rank: 4


506
543#
發表於 06-10-31 17:54 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我剛剛問佢15+3=?,佢答16,妳話我係咪比佢激到爆血管?我諗明天英文test,don't expect too much,係唯一令自己好過D嘅方法!

Kittymummy 寫道:
我打左電話比kitty,有90分.Alki 92 分都好好.吾好話佢發夢拉.

Rank: 5Rank: 5


1178
544#
發表於 06-10-31 18:07 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唔駛激,平時我同亞仔做workbook 數公仔都數錯啦~!
做倒數由 8、7、5、4、3 都得呀!

Rank: 4


506
545#
發表於 06-10-31 19:14 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Kittymummy/2fungs:
請問知唔知英文閱讀/寫作温D嘜?測驗範圍'LWTE'是甚麼?

Rank: 5Rank: 5


1178
546#
發表於 06-10-31 19:29 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

LWTE = 課本 LONGMAN WELCOME TO ENGLISH

閱讀我都唔知,我諗一係就係 family,一係就 who have /has ... 之後再填問答題~  
寫作都係o個d 啦~ 可能有picture,再寫返一句落去。
都係ch1-3的內容。(大家認為呢?)  

Rank: 5Rank: 5


3218
547#
發表於 06-10-31 20:19 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

其實我見到你地好肉緊佢地.令我覺得自己好懶.亦無出題目考佢,無想過會考d乜.可能我要求吾高,但求有80分左右就ok.
我會吾會要求低左d呢?

Rank: 4


506
548#
發表於 06-10-31 23:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

傻啦!唔出paper考佢當然唔等如唔着緊佢。好似我咁,雖然出咗2份paper,但亦唔見得佢熟D,我個'寶貝'仲越做越低分。其實,佢識答而又記得到都唔駛點再做exercise。哈哈!會唔會聽到我出paper考佢,嚇親妳呢?

Kittymummy 寫道:
其實我見到你地好肉緊佢地.令我覺得自己好懶.亦無出題目考佢,無想過會考d乜.可能我要求吾高,但求有80分左右就ok.
我會吾會要求低左d呢?

Rank: 5Rank: 5


3218
549#
發表於 06-10-31 23:42 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

有d拉.之前都好緊我個女,係怕佢中英數吾合格要留班.但評估左之後,原來都吾係想像中咁差.反而大家好輕鬆面對今次測驗.完全無動過氣,有講有笑.個心情輕鬆左好多.

Rank: 4


506
550#
發表於 06-10-31 23:48 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

其實,我覺得自己比亞女英文評估嗰64分嚇親,先咁緊張,我都驚迫得佢緊會弄巧反拙! :cry:

Rank: 5Rank: 5


3218
551#
發表於 06-10-31 23:55 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

上星期同我家姐食飯(佢之前係emb做,依家係一間名校中學教),傾左好耐.得著有好多,明白家長,學生和教師大家真係好大壓力.令我睇開左好多嘢.個人都無咁緊張.

Rank: 5Rank: 5


3218
552#
發表於 06-11-1 00:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

其實你都吾好比太大壓力Alki.我相信佢都係吾習慣同埋吾知miss講乜所以失準啫.你知佢係識咪得囉.吾駛灰心拉.

Rank: 5Rank: 5


1178
553#
發表於 06-11-1 15:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

亞仔話今日d 英文都ok,唔深。
但佢話 "唔知會唔會唔小心做錯架!"
今日下午叫佢溫下d 常識生字,maths 夜d先,冇咩好溫,反而要提佢小心d 文字題,加減數調轉計,仲有教佢看圖畫。

Rank: 5Rank: 5


3218
554#
發表於 06-11-1 15:28 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

亞kitty都話ok,好easy.又係果句:不過吾知有無錯...
上次maths評估,d文字題好明顯佢係是但做.吾知d菤幾時比我地睇呢? 我見到11/18係家長日.

Rank: 5Rank: 5


1178
555#
發表於 06-11-1 15:42 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我都好心急,想快d家長日。

Rank: 5Rank: 5


3218
556#
發表於 06-11-1 15:45 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

係喎2fungs,11/18你生左細細b未? 如果坐緊月點去呀?
可吾可以用電話同班主任講?

Rank: 5Rank: 5


1178
557#
發表於 06-11-1 16:02 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

坐月照出街,冇問題! 以前都係咁。

頭先比亞仔激死,3:00叫佢溫書,4:00仲睇緊tv,
一未淨係識得講"對唔住", 一日講成10次,聽到我都麻木。
呢輪佢都唔聽我指示做嘢,日日要我勞氣,鬧到聲都沙。

Rank: 5Rank: 5


3218
558#
發表於 06-11-1 16:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

起碼都識say sorry lah.我個女就下午完全無溫.都係等我番黎先溫.好鬼懶散(有d似我).

Rank: 4


506
559#
發表於 06-11-1 17:08 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

其實Maths真係冇嘜好温,我嗰個就成個下午不停講嘢,叫佢寫吓常識D詞語又發脾氣!唔知常識填充係咪冇詞語揀嘅呢?

Kittymummy 寫道:
起碼都識say sorry lah.我個女就下午完全無溫.都係等我番黎先溫.好鬼懶散(有d似我).

Rank: 5Rank: 5


1178
560#
發表於 06-11-1 17:55 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唔知呀! 不過見上次評估都係默生字,咪溫下啦!
‹ 上一主題|下一主題