關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
樓主: yinmami
go

9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


176
541#
發表於 07-8-5 23:23 |只看該作者
原文章由 chuiathena 於 07-8-4 20:16 發表
你地做曬功課味?  


呢個當然係 ................ 未啦

阿女成日掛住玩就泥連阿爸性乜都唔記得
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
542#
發表於 07-8-6 19:11 |只看該作者
原文章由 Mintpepper 於 07-8-5 23:23 發表


呢個當然係 ................ 未啦

阿女成日掛住玩就泥連阿爸性乜都唔記得

關於個兩本中'英文故事呢

Rank: 3Rank: 3


421
543#
發表於 07-8-6 19:19 |只看該作者
寫長D都mail 吾到

[ 本文章最後由 chuiathena 於 07-8-6 19:20 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


421
544#
發表於 07-8-20 20:46 |只看該作者
重有十幾日,你哋準備好味?
今年Monkey 打籃球,今次真喺馬騮搶波 la.

[ 本文章最後由 chuiathena 於 07-8-20 20:48 編輯 ]

Rank: 2


58
545#
發表於 07-8-25 14:05 |只看該作者
原文章由 chuiathena 於 07-8-20 20:46 硐表
重有十幾日,你哋準備好味?
今年Monkey 打籃球,今次真喺馬騮搶波 la.

今次Monkey 改名la  ....真叫Monkey woo  Yee
最近冇曬聲氣  就快開學la.   你D 乘數表點呀? 最近回校見到D friends 個都咁問

Rank: 2


58
546#
發表於 07-8-26 15:55 |只看該作者
我D BK friends 去那?
今日收到新消息.......我哋會有新嘅外籍老帥、I.T 哥哥人數少咗、副校走,新嘅聖經科主任.
副校好似話要自己反兒子。

八掛日報記者報導

[ 本文章最後由 Ilovemonkey 於 07-8-26 17:57 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2522
547#
發表於 07-8-26 18:56 |只看該作者
點解改咗既?

原文章由 Ilovemonkey 於 07-8-26 15:55 硐表
我D BK friends 去那?
今日收到新消息.......我哋會有新嘅外籍老帥、I.T 哥哥人數少咗、副校走,新嘅聖經科主任.
副校好似話要自己反兒子。

八掛日報記者報導 ...

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
548#
發表於 07-8-26 22:38 |只看該作者
原文章由 Ilovemonkey 於 07-8-26 15:55 硐表
我D BK friends 去那?
今日收到新消息.......我哋會有新嘅外籍老帥、I.T 哥哥人數少咗、副校走,新嘅聖經科主任.
副校好似話要自己反兒子。

八掛日報記者報導 ...


Hi,點解要改名ge?

依家要靠你D消息la!

Rank: 3Rank: 3


176
549#
發表於 07-8-26 23:06 |只看該作者
原文章由 Ilovemonkey 於 07-8-26 15:55 硐表
我D BK friends 去那?
今日收到新消息.......我哋會有新嘅外籍老帥、I.T 哥哥人數少咗、副校走,新嘅聖經科主任.
副校好似話要自己反兒子。

八掛日報記者報導 ...


副校唔係去第度做正校咩?(收錯風 )

Ilovemonkey - 新名幾好喎
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 2


58
550#
發表於 07-8-27 19:12 |只看該作者
Monkey 班主任新老師呀:loveliness:

[ 本文章最後由 Ilovemonkey 於 07-9-1 19:50 編輯 ]

Rank: 2


58
551#
發表於 07-9-1 19:51 |只看該作者
原文章由 Ilovemonkey 於 07-8-27 19:12 硐表
Monkey 班主任新老師呀:loveliness:

有冇人今日去家長會呀

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
552#
發表於 07-9-2 01:47 |只看該作者
原文章由 Ilovemonkey 於 07-9-1 19:51 硐表

有冇人今日去家長會呀


我冇去牙!不過我都好想快D知道邊個教中英數!

Rank: 3Rank: 3


176
553#
發表於 07-9-2 20:47 |只看該作者
開學啦 !!!

知唔知聽日要帶乜返學定剩係帶個人仔得啦?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 2


33
554#
發表於 07-9-5 16:42 |只看該作者
Hi!

好耐好耐無入過嚟喇。
大家好嗎?
阿女2E,返學2日就發高燒。:cry:
今日學校有無特別事呀?
本來報左個"毒(讀)打"講座,你地聽完覺得點呀?
請比下意見

000302

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
555#
發表於 07-9-6 11:08 |只看該作者
Hi,

你地報左那些課外活動呢?我仲未諗到......

Rank: 2


58
556#
發表於 07-9-6 21:55 |只看該作者
有2E家長就好囉。快些回去幫手貼壁報啦,我朋友企到腳仔痛。我隻馬騮仔今日上電視台呀 課外活動玩籃球星期三、游水星期一和四、童軍星期五=======星期六補中、英、數。星期日拉琴 其實都幾慘

Rank: 5Rank: 5


1954
557#
發表於 07-9-7 08:41 |只看該作者
HI, 各位 MAMI
我知呢間學校好難入. 請問你哋喺咪全部都喺攪珠入 GAR?  如果要叩門, 難嗎 ?

Rank: 2


58
558#
發表於 07-9-8 22:11 |只看該作者
原文章由 ktmama 於 07-9-7 08:41 硐表
HI, 各位 MAMI
我知呢間學校好難入. 請問你哋喺咪全部都喺攪珠入 GAR?  如果要叩門, 難嗎 ?

世上無難事,只要有心人,校長一定會見到的:)

Rank: 3Rank: 3


176
559#
發表於 07-9-9 01:13 |只看該作者
原文章由 Ilovemonkey 於 07-9-6 21:55 硐表
有2E家長就好囉。快些回去幫手貼壁報啦,我朋友企到腳仔痛。我隻馬騮仔今日上電視台呀 課外活動玩籃球星期三、游水星期一和四、童軍星期五=======星期六補中、英、數。星期日拉琴 其實都幾慘 ...


嘩!

以為 Monkey 仔參加左鐵人賽,捱得一兩年實變 "鐵馬騮"

阿女每星期會玩:
- 樂團單簧管(一星期兩日)
- 彈琴
- 私人畫班
- 游水 (講數中)
- 英文話劇 (講數中,初步 okay,但唔知佢會唔會反口 )
- 踩單車 2 小時 (要阿爸陪踩,遲 de 可能媽咪都要一齊踩 )

[ 本文章最後由 Mintpepper 於 07-9-9 01:20 編輯 ]
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 2


58
560#
發表於 07-9-9 14:51 |只看該作者
香港地D小朋友人人都咁忙!
有冇人參加朗誦節呀?
又有得忙la !
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖