關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
541#
發表於 06-12-15 14:01 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
我今日問過老師, 究竟頭part果個聚餐, 家長可唔可以入埋課室同小朋友一齊參加, 老師話可以的, 但就唔會畀家長響課室留足咁耐, 會早少少叫家長離開準備入禮堂等睇表演, 原因係有d小朋友見到家長在場, 會喊得很厲害的, 老師要用d時間控制佢地既情緒, 同埋老師要同佢地著番d表演服飾啊! (我諗阿女呢班既表演服, 係老師親手做的, 所以唔駛額外畀錢買啊)

至於歡樂世界入面, 有好幾間餐廳的, 有西式, 有中式, 有快餐之類, 好方便, 所以玩歡樂世界, 肚餓的話, 隨時都可以搵到地方食野的, 不過好唔好食就...呵呵...見仁見智喇!  

Rank: 5Rank: 5


3215
542#
發表於 06-12-15 14:08 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

21號的表演係分咗三場,上午兩場,下午一場,好多家長都會來睇自己的小朋友表演,場面將會非常混亂。
到時禮堂會分為前後兩部份,前面係俾小朋友坐,後面同樓上係俾家長坐,每班小朋友表演的時候,司儀會請表演班小朋友的家長到台前拍照,所以唔需要急住往前擠,到時我都會幫手做吓義工,維持吓秩序,請大家多多幫忙合作,謝謝!

CanKan 寫道:
我返黎啦!

wewetwet,

學校係冇規定有幾多家庭成員去,幾多都得,不過你要有心理準備果日應該係會幾混亂既;每一班都有成30幾人,再加埋最基本每個小朋友會有兩個家庭成員﹝父母﹞,有 d 可能唔止,k1 上午有6班,重有 k2 同 k3,雖然佢地將表演時間分左兩場,但係平均每場都有成六班禁多。

cankan

Rank: 4


605
543#
發表於 06-12-15 14:11 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

bbdou,

多謝你既資料。

CANKAN

Rank: 4


605
544#
發表於 06-12-15 14:19 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我今日都問過老師,佢都係同我講話聚餐既時候家長係可以同小朋友一齊,同埋佢會叫小朋友企好等我地可以同佢地影集體相。

另外老師佢俾左D衫我睇,係白色長袖恤衫,前面縛蝴蝶結,紅白格仔短裙,有埋底裙,套衫幾靓,質地都唔錯。

joeytcy,

果日係會著住套衫返學校,女孩子要著白色襪褲同白色鞋,老師建議紮一條梳向一邊既"邊",好似以前陳寶珠年代果 d。老師話會出通告俾家長。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
545#
發表於 06-12-15 14:37 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

bbdou,
謝謝你既資料! 而家想像下, 都估計到到時會係有幾混亂!  

cankan,
咁就好喇, 咁我諗套衫應該可以平時都著得, right? 咁就無嘥!  
當日阿女係著校服裙, 不過唔著灰襪, 要改著白襪褲, 著番黑鞋, 嘩, 好彩唔駛我地著白鞋啫, 咪都唔知買唔買好, 因為阿女除左對白波鞋之外, 係無白鞋架喇!

話時話, kelly今晚跳唔跳舞呀? anson好似兩三個星期無見過kelly喇!     好掛住佢既呢!  

Rank: 3Rank: 3


159
546#
發表於 06-12-15 21:19 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CanKan,

其實我們掉Duty好易架,只要上公司網,send吓 invitation or 收下invitation,雙方同意就可用電腦攪掂晒,和掉Duty的人大多都可能素未謀面.
而請假只需打個電話,講低Staff number即可,唔會有人知你乜樣,也不會留意你係乜水,因為我們每日都約有幾百人sick leave呢!

現在已掉了去擯城,不需去Auckland了,希望21号見到你地啦!
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid218/pe82f42a6873e790798999eae2ee56e1c/ec3b66f9.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid218/pd960073d41b0e1afea8790620ad534da/ec3b5e37.jpg[/img]

Rank: 4


850
547#
發表於 06-12-16 10:34 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

埃及旅行

http://community.webshots.com/user/bennyjoey

Rank: 4


850
548#
發表於 06-12-16 12:26 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

昨日我同老公一齊去左接個女放學........終於第一次見到佢班主任李老師.......

Rank: 5Rank: 5


4411
549#
發表於 06-12-18 10:10 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
好正呀, 日日都咁好天, 去旅行, 我最鍾意就係呢d天氣啊!

另外, check pm吖, 我send長隆d相條link畀你睇吖!  

Rank: 4


605
550#
發表於 06-12-18 13:57 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

Kelly 上星期有去跳舞,Anson 應該見倒佢啦!上星期日上午亞女去補堂,亞女都問我點解見唔倒 Anson,我咪同佢講 Anson 係番星期五,星期日只係補堂,所以咪見唔倒佢囖!佢地可能真係好掛住喎!不過亞女今個星期五唔去跳舞,因為做冬提早左上堂時間,而果段時間正直亞女既午睡時間,所以寧願選擇補堂。

cankan

Rank: 4


850
551#
發表於 06-12-18 20:47 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

好正呀...長隆...亞女見到肯定好想去....我想問問大笨象表演有無分時間架.................

Rank: 5Rank: 5


4411
552#
發表於 06-12-19 07:47 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

其實所有表演都有分時間架, 每日有幾場, 大象表演好似分三場, 仲有白老虎表演, 猴子表演, 不過因為我地睇唔切其他表演, 淨係睇到大象表演咋, 如果你早去到, 應該可以睇晒咁多樣的, 佢地門口有個時間表, 動物園內亦響唔同位置有時間表, 所以你可以就時間睇各種動物表演架!

你個埃及之旅都好正呀, 我睇到...嘿嘿...係我好想去呀!    

Rank: 4


605
553#
發表於 06-12-20 12:58 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

各位媽咪:

尋日睇亞女本手冊,原來1月5日輪到k1表演兒歌欣賞會,果日 yau 要請假啦!

你地老師有冇俾到聖誕節本假期作業你地?係咪要做完之後交返去架?今日唔記得問老師添!

聽日係聖誕 party,星期五仍要照常返學架!千其唔好擺烏龍以為星期五開始放假,要返埋星期五下星期先開始放假。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
554#
發表於 06-12-22 08:54 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
嘩, 你好勁呀, 咁多人響個禮堂, 都畀你認到我係邊個添! 厲害呀!        仲有柔柔呀, 跳得好勁呀!

cankan,
嘩, 我見到kelly跳得好落力呀, 有姿勢又有實際, 好掂呀!
我個女呀, 跳跳下, 跟左佢後面幾個男同學匿埋響個幕後面呀, 要老師捉番佢出唻呀, 真係問你激c唔激c!   

Rank: 4


850
555#
發表於 06-12-22 12:18 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

下....又有showtime....不過我請唔假lou.....cankan如果你個日去..到時比d相我睇......可以嗎

Rank: 4


850
556#
發表於 06-12-22 12:27 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽...

我個女個朝唔show我....最後原來係因我為我唔比糖佢食...不過我都堅持到底唔比佢食........
不過我覺個日有d亂亂地.....尤其散場...d小朋友落番去個陣時都.........
阿姑媽話係屋企見到yauyau跳得好勁...相反個日就痳痳地.......不過我唸下年會好好多架啦

Rank: 4


605
557#
發表於 06-12-22 13:26 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

果日禮堂前面實在企得太多人啦!我好努力去望先望倒 anson,不過轉頭就搵唔倒佢,原來佢走左去後面,怪不得搵極都搵唔倒啦!

cankan

Rank: 4


605
558#
發表於 06-12-22 13:27 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

好!若果我去,我俾 d 相你睇呀!

cankan

Rank: 4


605
559#
發表於 06-12-22 13:29 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

其實果日我都覺得幾混亂,實在人太多,家長亦唔係好清楚學校既安排係點,所以咪企哂係度唔走開,驚 miss 左自己個小朋友果 part.

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
560#
發表於 06-12-25 20:51 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
我見到你好乖咁坐定定響家長席度睇表演呀, 不過學你話齋, 前面真係企得太多太多家長喇, 所以真係無辦法睇到的! 我同隻佬就走到去禮堂最後面, 有個矮牆, 牆前面有D櫈, 不過我地唔係坐響D櫈度, 而係坐響個矮牆度, 高高的, 無遮無擋, 所以至睇到KELLY同柔柔咋!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖